Gå til innhold

Anders Behring Brevik får lov til å studere. Hvordan i alle dager kan politiet la ett monster få lov til å studere?


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

 

Han blir forskjellsbehandlet i positiv forstand: Det jeg reagerer mest på er at det gjøres unntak for at han skal få studere. Han kommer ikke ut av fengselet derfor slipper han å delta på obligatoriske kurs på studiet. Hvilke andre studenter slipper det?

Anonymous poster hash: 79652...a1e

 

 

Etter det jeg skjønte kommer ikke Breivik til å bli tildelt en bachelor i statsvitenskap siden han ikke kan delta på de obligatoriske seminaraktivitetene. Han kan kun ta emnene der det ikke er obligatorisk oppmøte. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Ingen som støtter hva Breivik gjorde, men man kan ikke nekte for at mannen er et geni så hadde vært umenneskelig å nekte han å studere.

Anonymous poster hash: 9160e...391

 

 

Øhhh. Du mener at han er en imbecil slik at han sårt trenger kunnskapen ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at han får samvittighet.



Anonymous poster hash: 488f3...d1c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en bra ting. Han har akkurat lik rett til å studere som de andre insatte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg synes det er en bra ting. Han har akkurat lik rett til å studere som de andre insatte.

Ikke etter det han gjorde...
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Helt riktig avgjørelse.

Anonymous poster hash: 237ca...d12

 

JEG  ønsker å spørre deg HVA  har du røyket? Hasj, canabis, marijuana osv osv

 

Etter hva faen han har gjort. Drept de ungdommer som er uskyldige på Utøya.. Han burde ikke ha treningsapparater, tv , playstation, pc osv osv.

 

Etter hva han har gjort så burde han drepes for at slike folk ikke befinner seg i Norge.

 

Hvis det er noen i familien min som har vært på Utøya og ble drept av han. Jeg kan garantere at han hadde vært i livet.

 

 

Hvis noen av hos hadde gjort det, kunne vi også få som Breivik alt?

 

Jeg er 100% sikker på at noen kommer til å svare hva jeg har skrivet, og at det blir likes IMOT det jeg har skrivet.

Anonymous poster hash: 84627...225

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kommer jo ut i 2033 /:

Nei, mest sannsynlig ikke.

Anonymous poster hash: 617b0...4f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var rett til det. Og han er dømt til forvaring og i tilegg er han ekstremt krevende for fengselsvaktene, så er vel bare bra han har noe å bruke tiden sin på. Frem til nå har det vel gått til trening, skrive masse brev og klage.

Anonymous poster hash: 617b0...4f8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke etter det han gjorde...

Etter norsk lov skal han behandles likt som alle andre insatte.

Anonymous poster hash: 617b0...4f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sa 21 år

Men med forvaring han slipper ikke ut.

Anonymous poster hash: 617b0...4f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norsk lov vil forstå at etter hva han gjorde så fortjener han ikke en dritt...

Det er positivt at han får studere. Det er avlastende for fengelsbetjentene og han slipper å sende sytebrev til media.

Anonymous poster hash: 617b0...4f8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det, vil ikke møte han på gata noensinne...

Om han mot all formodning skulle slippes ut ville han ha vært såpass utsatt at ha ville fått hjelp til å skifte identitet, hemmelig bosted og konstant beskyttet av politiet.

Anonymous poster hash: 617b0...4f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

JEG  ønsker å spørre deg HVA  har du røyket? Hasj, canabis, marijuana osv osv

 

Etter hva faen han har gjort. Drept de ungdommer som er uskyldige på Utøya.. Han burde ikke ha treningsapparater, tv , playstation, pc osv osv.

 

Etter hva han har gjort så burde han drepes for at slike folk ikke befinner seg i Norge.

 

Hvis det er noen i familien min som har vært på Utøya og ble drept av han. Jeg kan garantere at han hadde vært i livet.

 

 

Hvis noen av hos hadde gjort det, kunne vi også få som Breivik alt?

 

Jeg er 100% sikker på at noen kommer til å svare hva jeg har skrivet, og at det blir likes IMOT det jeg har skrivet.

Anonymous poster hash: 84627...225

 

 

Jeg hadde rent personlig også marsjert breivik ut bak skjulet og puttet en kule i hodet hans, men nå har vi ikke dødstraff i norge, så det går ikke. :laugh:  

Endret av Angry Man
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jacklost

Hvorfor har vi ikke dødsstraff egentlig? Brevik kan komme til å skape en enda større tragedie om han kommer ut O:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har vi ikke dødsstraff egentlig? Brevik kan komme til å skape en enda større tragedie om han kommer ut O:

 

Det går vel stort sett på frykten for å henrette uskyldige og at folk generelt sett anser det som umoralskt. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine

Syns det er helt greit at han liksom- studerer. Ikke får han vitnemål og jeg tviler sterkt på om han vil erverve noe som helst av selvinnsikt eller empati. Men han får en daglig aktivitet som sikkert gir han litt innhold i dagene. Dermed blir det forhåpentligvis mindre syting og klaging, og vi slipper å høre så mye fra han på noen år. Men ikke minst er det viktig for samfunnet vårt- vi kan og bør ikke tillate oss å behandle han umenneskelig. Da er vi ikke et hår bedre enn han. Det er vi jo, og det er det vi beviser nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

Anders Behring Brevik får lov til å studere. Hvordan i alle dager kan politiet la ett monster få lov til å studere?

 

Godt spørsmål...

Lar de ikke andre monstre studere? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...