Gå til innhold

Har du noen fordommer mot homofile fremdeles?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, har du det? Og hvorfor?

Personlig har jeg ingen. vi lever tross alt i 2015. Men jeg synes forsatt homofile har mange fordommer mot seg, selv i Norge.

Anonymous poster hash: d0817...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er ekkelt når de kysser.

Men det synes jeg om heterofile også...



Anonymous poster hash: 8ff1d...c5f
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg henger med i tida jeg. Finnes ingen grunn til å ha noe i mot homofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles? Har aldri hatt det. Kjærlighet har ingenting med kjønn å gjøre. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fordommer mot de som vanker i de homofile ekstreme miljøene hvor det er om å gjøre å smitte flest mulig med HIV. (ja, disse miljøene finnes...) Og jeg tenker en og to ganger på det som har blitt seksuelt misbrukt som barn av fedrene sine, og etter det "valgt" å bli homofil (og ja, disse finnes også) Og det er veldig trist, når de velger en farsfigur fordi det er "kjent og trygt", når de selv forteller at de egentlig tenner på kvinner, men de vil ha en "far" siden de aldri hadde det som barn. Men helt vanlig, sunn og normal homofili, har jeg ingen fordommer imot.



Anonymous poster hash: 8fe74...d0b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt fordommer mot homofile.

Anonymous poster hash: 5bf48...cbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ingen homofob, og har null fordommer mot dem. Jeg mener dog homofile er den gruppen som synder mest i samfunnet... Det står klart og tydelig i bibelen at homofili er avskyelig... Som mange skrev før, så er homofile de som fant opp hiv og aids. Og de er tydeligvis veldig glad i usikker sex. Tviler på at vanlige folk ønsker denne usikkerheten av arbeidsplassene, så derfor får dem nok ikke jobb, og ender opp som snylter på Nav... Synes dette er trist. Hadde gjerne vært mer vennlige mot dem, men når de selv aktivt bedriver slik virksomhet, så kan jeg dessverre ikke ha homofile som venner, er redd for hva naboene ville sagt, eller de rundt meg... :surprised:

Endret av Cowboy Lotte
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mange skrev før, så er homofile de som fant opp hiv og aids.

Jøss. Fant opp. Den var ny. Dette bør du kontakte The Lancet eller noe om og fortelle at homofile fant opp HIV.

(Og jeg håper virkelig at brukeren Cowboy Lotte kun troller, og at det ikke er en person har et slik syn på homofile mennesker og hvordan sykdommer oppstår).



Anonymous poster hash: 373d0...299
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen homofob, og har null fordommer mot dem. Jeg mener dog homofile er den gruppen som synder mest i samfunnet... Det står klart og tydelig i bibelen at homofili er avskyelig... Som mange skrev før, så er homofile de som fant opp hiv og aids. Og de er tydeligvis veldig glad i usikker sex. Tviler på at vanlige folk ønsker denne usikkerheten av arbeidsplassene, så derfor får dem nok ikke jobb, og ender opp som snylter på Nav... Synes dette er trist. Hadde gjerne vært mer vennlige mot dem, men når de selv aktivt bedriver slik virksomhet, så kan jeg dessverre ikke ha homofile som venner, er redd for hva naboene ville sagt, eller de rundt meg... :surprised:

Jeg har fordommer mot ignorante, religiøse, som fremdeles tenker som middelalderske i 2015. Vil du høre om de?:)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fordommer mot ignorante, religiøse, som fremdeles tenker som middelalderske i 2015. Vil du høre om de? :)

Vel når noen legger opp til debatt om homofili, så burde hippie-sosialistene forvente å få svar også fra meg... Jeg mener ikke det er middelaldersk... I følge gresk kultur var homofili veldig positivt og det ser man i hvordan kunsten var... Slikt syn jeg har er faktisk ganske moderne, bare se på Russlands nye lover. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv bifil (er jente), så har så klart ingen fordommer mot homofile.

Det eneste som irriterer meg med homofile menn som oftest er at de så absolutt skal være så sinnsykt gay. Eller eks-kjæresten min (en jente) som absolutt skulle få fram at hun er lesbisk. Ingen heterofile går rundt med en attitude "se så heterofil jeg er!!". Synes det blir halvveis dumt at man prøver så hardt å få fram at homofili er normalt, når man går helt cray og gjør at det blir en gruppe for seg selv, og absolutt skal skille seg ut fra alle andre. Bitch please, act normal.



Anonymous poster hash: 0baf6...39c
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen homofob, og har null fordommer mot dem. Jeg mener dog homofile er den gruppen som synder mest i samfunnet... Det står klart og tydelig i bibelen at homofili er avskyelig... Som mange skrev før, så er homofile de som fant opp hiv og aids. Og de er tydeligvis veldig glad i usikker sex. Tviler på at vanlige folk ønsker denne usikkerheten av arbeidsplassene, så derfor får dem nok ikke jobb, og ender opp som snylter på Nav... Synes dette er trist. Hadde gjerne vært mer vennlige mot dem, men når de selv aktivt bedriver slik virksomhet, så kan jeg dessverre ikke ha homofile som venner, er redd for hva naboene ville sagt, eller de rundt meg... :surprised:

Hva er det du vrøvler om? Fant opp hiv? usikkerhet om arbeidsplassene? Dette er så tilbakestående fremlagt at de tikke finnes håp.

Anonymous poster hash: 1bedc...3a5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel når noen legger opp til debatt om homofili, så burde hippie-sosialistene forvente å få svar også fra meg... Jeg mener ikke det er middelaldersk... I følge gresk kultur var homofili veldig positivt og det ser man i hvordan kunsten var... Slikt syn jeg har er faktisk ganske moderne, bare se på Russlands nye lover. :)

Jeg vet ikke hvem disse sosialistene du snakker om, er, men da må du forvente å få kommentarer på ditt gammeldagse menneskesyn.

Å si at homofile synder mest er jo intet annet enn en kjip subjektiv generalisering på lavt nivå. Hva om jeg sa det samme om overvektige kvinner som deg? Det er jo fordummende på grense til galskap.

Hvis du har noen som helst referanse til kriminalitetskorrelasjon koblet til det å være homofil(utenom eventyrbøker som er 2000 år gamle snart), så hadde jo det vært meget interessant.

Vet ikke om du er troll eller ikke, men du provoserer i hvertfall meg :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er selv bifil (er jente), så har så klart ingen fordommer mot homofile. Det eneste som irriterer meg med homofile menn som oftest er at de så absolutt skal være så sinnsykt gay. Eller eks-kjæresten min (en jente) som absolutt skulle få fram at hun er lesbisk. Ingen heterofile går rundt med en attitude "se så heterofil jeg er!!". Synes det blir halvveis dumt at man prøver så hardt å få fram at homofili er normalt, når man går helt cray og gjør at det blir en gruppe for seg selv, og absolutt skal skille seg ut fra alle andre. Bitch please, act normal. Anonymous poster hash: 0baf6...39c

Har kanskje noe med å vise til andre homofile at man er nettopp det, homofil? Blir jo som i naturen, man gjør seg tilgjengelig ;) Tipper det finnes noen atferdsstudier på dette etterhvert, og noe må definitivt være sosialt konstruert. Nettopp av den grunn å skille seg ut/vise at man er homofil for de rundt seg.

Ikke noe galt i det. Dette gjør nok heterofile også, men dette er så "normalt" at man legger ikke merke til det. Kontrastene til homofile blir dermed svørt store

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofile har jeg ingen fordommer mot. Mennesker som sier homofile når de egentlig mener ikke-heterofile, derimot... Det finnes flere legninger enn hetero- og homofil, folkens.

Vel når noen legger opp til debatt om homofili, så burde hippie-sosialistene forvente å få svar også fra meg... Jeg mener ikke det er middelaldersk... I følge gresk kultur var homofili veldig positivt og det ser man i hvordan kunsten var... Slikt syn jeg har er faktisk ganske moderne, bare se på Russlands nye lover. :)

Grekernes aksept for homofili begrenset seg til å forgripe seg på gutter.



Anonymous poster hash: 447dc...6fc
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caress

Jeg er selv bifil (er jente), så har så klart ingen fordommer mot homofile.

Det eneste som irriterer meg med homofile menn som oftest er at de så absolutt skal være så sinnsykt gay. Eller eks-kjæresten min (en jente) som absolutt skulle få fram at hun er lesbisk. Ingen heterofile går rundt med en attitude "se så heterofil jeg er!!". Synes det blir halvveis dumt at man prøver så hardt å få fram at homofili er normalt, når man går helt cray og gjør at det blir en gruppe for seg selv, og absolutt skal skille seg ut fra alle andre. Bitch please, act normal.

Anonymous poster hash: 0baf6...39c

Ikke noe homofobi å lukte her, iallfall. "Jeg ekke homofoooob, men må de være så jævla homo?" Serr.

Og om du på ramme alvor tror at heterofile ikke går til de ytterste lengder for å understreke sin egen heterofili har du antakelig bodd under en stein de siste åra. Eventuelt i et sinnsykt heteronormativt samfunn. Heterofolka pusher sexlivet sitt på sine nyfødte babyer. Det er ganske creepy, egentlig.

Endret av Caress
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ingenting imot personer som er homofile, men jeg merker at jeg synes det er ubehagelig å omgås de som har overdrevent feminine fakter og væremåte, og de fleste av disse er homofile. At andre tenner på samme kjønn gjør meg selvfølgelig ingen ting.

edit. Forøvrig bra klipp:

Endret av herzeleid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofile har jeg ingen fordommer mot. Mennesker som sier homofile når de egentlig mener ikke-heterofile, derimot... Det finnes flere legninger enn hetero- og homofil, folkens.

Grekernes aksept for homofili begrenset seg til å forgripe seg på gutter.

Anonymous poster hash: 447dc...6fc

Uff ja, var egentlig det jeg fryktet... Leste jo en artikkel om unge usikre gutter som ble utnyttet og lurt av eldre menn, da de oppsøkte homofile nettsteder...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen homofob, og har null fordommer mot dem. Jeg mener dog homofile er den gruppen som synder mest i samfunnet... Det står klart og tydelig i bibelen at homofili er avskyelig... Som mange skrev før, så er homofile de som fant opp hiv og aids. Og de er tydeligvis veldig glad i usikker sex. Tviler på at vanlige folk ønsker denne usikkerheten av arbeidsplassene, så derfor får dem nok ikke jobb, og ender opp som snylter på Nav... Synes dette er trist. Hadde gjerne vært mer vennlige mot dem, men når de selv aktivt bedriver slik virksomhet, så kan jeg dessverre ikke ha homofile som venner, er redd for hva naboene ville sagt, eller de rundt meg... :surprised:

Nei du er jo på ingen måte homofob og har iiiiingen fordommer mot dem.

Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrhahahahahahahahahaha :skratte:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe homofobi å lukte her, iallfall. "Jeg ekke homofoooob, men må de være så jævla homo?" Serr.

Og om du på ramme alvor tror at heterofile ikke går til de ytterste lengder for å understreke sin egen heterofili har du antakelig bodd under en stein de siste åra. Eventuelt i et sinnsykt heteronormativt samfunn. Heterofolka pusher sexlivet sitt på sine nyfødte babyer. Det er ganske creepy, egentlig.

Ignorerte du delen for jeg sier jeg selv er bifil? It's the same fucking thing. Så forstår ikke hvordan du mener at jeg kan være homofob, det vil jo å være i mot min egen legning.

Jeg reagerer på oppførselen til enkelte homofile, lesbiske og bifile også, har ikke noe imot hva de liker. Jeg har mange heterofile venner, homofile venner og noen lesbiske venner, men ingen av de har et så jævlig stort behov for å få frem at de har den legningen de har. Vet ikke hvilke mennesker du kjenner, men virker som om du trenger å bytte vennegjeng om de pusher sexlivet sitt på nyfødte barn.

Anonymous poster hash: 0baf6...39c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...