Gå til innhold

Brystforstørrelse; Et svik mot naturen og naturlig seleksjon


MinnisMus

Anbefalte innlegg

Hån mot naturen? Tror du naturen bryr seg?

Det er et hån mot naturen å ta på seg mascara, og å legge folk inn på sykehus i stedet for å la de dø, men who cares?

Ja, det er også et hån mot naturen at man kan ta keisersnitt. Det er sikkert grusomt for TS. Jeg er forøvrig attraktiv til tross for små bryster. Menn liker også små bryster.

Anonymous poster hash: 8d872...3fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær vennlig å ikke besudle tråden med indiser og udokumenterte påstander. Diverse rykter du leste i Se og Hør da du presset ut en kabel på toalettet en regnværsdag April 2011 regnes forøvrig ikke som tilstrekkelig bevis for din påstand.

Men for å redusere debatten ned til ditt nivå; Det er lite ved nevnte byster som tilsier noen form for augmentasjon. Nevnte byster viser begge tegn til synlig påvirkelse av gravitasjonskraften, silikon-implantater derimot holder seg derimot svært faste, og det ser dermed unaturlig ut. Brystene er heller ikke av tilstrekkelig symmetri til at det skulle tilsi noen form for augmentasjon, implantater er helt identiske og brystene blir deretter. Naturlige bryster er som oftest ikke det.

Det eneste kompromisset jeg kan vedkjenne er muligheten for at Kim har fått strammet opp bysten etter graviditeten. Men ettersom hun har stor byste fra naturens side viser dette uansett at det genetiske potensialet er av tilstrekkelig kvalitet til å formere seg. Noe hun heldigvis har gjort :)

En kvinne kan ha hengebryster til tross for silikon til informasjon. Om en kvinne ikke vil ha hengebryster så må hun ta noe som heter brystløft.

Anonymous poster hash: 8d872...3fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

F

Disse så veeelig naturlige ut du.

Du tror vel rumpa er ekte også?????? :skratte:

Jeg har aldri nektet for at det har blitt foretatt operasjoner på andre deler av kroppen. Men her er det vi bysten vi diskuterer. Er du så usikker på egne argumentasjonsferdigheter at du er nødt til å ty til stråmenn?

Se lenken under da jeg regner med at du ikke kjenner til begrepet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Straw_man

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At flatbrystede kvinner er ettertraktet er en myte skapt av homofile menn i moteindustrien som forakter kvinnekroppen. Ved hjelp av mediene klarte de nesten å bedra en hel verden, men menneskets naturlige innstinkter har triumfert og barmfagre kvinner som Kate Upton og Kim Kardashian er det nå som preger nyhetsbildet.

Jeg får faktisk mer oppmerksomhet av homser pga de store puppene mine enn jeg får av heteromenn.

Denne MinnisMus er nok en luremus.

Anonymous poster hash: 0cff1...43c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Jeg får faktisk mer oppmerksomhet av homser pga de store puppene mine enn jeg får av heteromenn.

Denne MinnisMus er nok en luremus.

Anonymous poster hash: 0cff1...43c

Det er fordi homofili egentlig bare er en fetish - og alle er heterofile innerst inne. Men det får bli en annen skråblikk- og generaliseringstråd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge disse har silikon. :fnise:

Kate Upton har ikke silikon.

Anonymous poster hash: 8a6fa...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri nektet for at det har blitt foretatt operasjoner på andre deler av kroppen. Men her er det vi bysten vi diskuterer. Er du så usikker på egne argumentasjonsferdigheter at du er nødt til å ty til stråmenn?

Se lenken under da jeg regner med at du ikke kjenner til begrepet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Straw_man

Og du syns bysten ser naturlig ut på det bildet? Hva får deg til å tro at hun IKKE har fikset på puppene når hun har fikset på resten av kroppen og ansiktet. Ingenting er naturlig på den dama. Og er det ikke et like stor hån mot naturen å gjøre rævva dobbelt så svær ved hjelp av operasjoner? Rumpa er et like stort fruktbarhetssymbol som puppene.

Du må gjerne lage en egen tråd om betydningen av ordet stråmenn, men her er det vel litt utenom tema? Jeg driter i at du insinuerer at jeg ikke forstår meningen. Det er også langt utenfor tema.

Endret av Surriball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du fått det for deg at menneskeverd måles i kroppsdeler?

Det har jeg lært her på KG av slike som deg det. Etter de utallig liten penis trådene, eller "kan du være sammen med en mann som er lavere enn deg" trådene.

Anonymous poster hash: 38392...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intressant tema.

Jeg er mann med stor penis, og skulle noen ganger ønske at vi alle gikk rundt nakne, slik at kvinner kunne bedømme størrelsen på penis før de bestemte seg for hvilken mann de ville pare seg med på lørdagskvelden. Det ville nok gagnet meg.

Har MinnisMus noen tanker om dette?

At klær kan ha ført til at evolusjonen ikke "får gjort jobben sin", med å sile ut menn med liten penis?



Anonymous poster hash: bb91d...ab0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ettersom hun har stor byste fra naturens side viser dette uansett at det genetiske potensialet er av tilstrekkelig kvalitet til å formere seg. Noe hun heldigvis har gjort :)

Med tanke på at kim har relativt vanskelig for å bli gravid, så er vel kanskje ikke det genetiske potensialet av tilstrekkelig kvalitet, når hovedmålet til en art er å formere seg.

MinniMus, stikk å legg deg, kjøp deg et liv- samma det. Finn noen andre å rakke ned på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg lært her på KG av slike som deg det. Etter de utallig liten penis trådene, eller "kan du være sammen med en mann som er lavere enn deg" trådene.

Anonymous poster hash: 38392...f4c

Jeg har aldri laget en eneste penistråd eller lav mann tråd så den må dra lengre uti tyttebærskogen med. Du syns ikke du generaliserer EN SMULE her? Hvor mange tusen brukere er det på KG igjen?? Også skal en uskyldig bruker få skylda for alle de fæle penistrådenene. Unnskyld at jeg :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med tanke på at kim har relativt vanskelig for å bli gravid, så er vel kanskje ikke det genetiske potensialet av tilstrekkelig kvalitet, når hovedmålet til en art er å formere seg.

MinniMus, stikk å legg deg, kjøp deg et liv- samma det. Finn noen andre å rakke ned på.

Her prøver jeg å belyse et aktuelt tema og legge til rette for en saklig debatt, også kommer du med slike usaklige personangrep?

Jeg er såret og skuffet over dine tilnærmelser. Håper du forstår at det du holder på med kan såre andre mennesker. Skamme deg burde du. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her prøver jeg å belyse et aktuelt tema og legge til rette for en saklig debatt, også kommer du med slike usaklige personangrep?

Jeg er såret og skuffet over dine tilnærmelser. Håper du forstår at det du holder på med kan såre andre mennesker. Skamme deg burde du. :(

Hvor saklig er det å fornærme hver eneste kvinne på kg med med små pupper?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke glem hvor sinnssykt stygge tenner folk kommer til å ha de neste generasjonene, og hvor stygt hår osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor saklig er det å fornærme hver eneste kvinne på kg med med små pupper?

Jeg mener ikke å fornærme noen. Men samtidig synes jeg det er viktig at man ikke oppfordrer mennesker til å gjøre noe de ikke er egnet til. Akkurat som at man ikke bør oppfordre en stakkar som sitter i rullestol til å satse på en karriere som sprinter, bør man ikke oppfordre mennesker med dårlige gener til å parre seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg mener ikke å fornærme noen. Men samtidig synes jeg det er viktig at man ikke oppfordrer mennesker til å gjøre noe de ikke er egnet til. Akkurat som at man ikke bør oppfordre en stakkar som sitter i rullestol til å satse på en karriere som sprinter, bør man ikke oppfordre mennesker med dårlige gener til å parre seg :)

"Dårlige gener" fordi ikke alle har like store pupper som badeballer :ler:

Genetikk er et omfattende og svært interessant felt, og snodig nok kan det være kombinasjonen av gener fra begge foreldresidene som gir disse 'parringsgodkjente' puppene du snakker om.

Eksempel: To søstre har begge 70E cup (det er vel egentlig i minste laget, men det får nå heller våge seg siden det bare er et teoretisk eksempel).

Søstrenes mor har 65A cup (ikke formeringgodkjent i følge deg), søstrenes bestemødre var storbrystede kvinner.

Vanskelig når ikke alle egenskaper arves direkte i alle ledd ;)

- fortell meg hvordan du definerer 'formeringsdyktig' og 'ikke formeringsverdig' i mitt teoretiske eksempel er du grei.

Begrepet 'luremus' ligger snublende nært fingertuppene nå.....

Neste tråd takk.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi farger jo håret, setter på extensions, farger vipper og bryn, sminker oss, tar solarium, fjerner uønsket kroppshår osv. Strengt tatt er vel ikke dette naturlig heller?

Ser selvfølgelig at det å ta kosmetisk kirurgi er mer drastisk enn å bruke sminke, men sånn etisk sett går det jo ut på det samme.

Hvorfor synes vi det er så mye værre å forstørre brystene enn det er å bruke vartert pushup-bh? Signalene vi sender er jo de samme; store, faste eller runde bryster er vakkert, mens små eller hengebryster er unaturlig og stygt.

Anonymous poster hash: c672b...cb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...