Gå til innhold

Brystforstørrelse; Et svik mot naturen og naturlig seleksjon


MinnisMus

Anbefalte innlegg

Gjelder denne teorien din for menn med små peniser?fordi alfapenisene må jo være tjukke og lange sånn at de små betapenisene blir utryddet, det er en naturlov.

Alfamann med alfapenis+alfakvinne med alfabryster=sant,resten bør bare gå i skogen og henge seg med en gang ikke sant?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusenvis av modeller er flatbrystede og får seg ligg i fleng av de de vil ha. Hvordan forklarer du det?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men brystforstørrelser har jo kommet for fullt de siste 20 åra, og alle vi flatbrystede eksisterer jo i massevis, så den naturlige seleksjonen du snakker om har jo ikke skjedd...



Anonymous poster hash: 202a5...7b7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men brystforstørrelser har jo kommet for fullt de siste 20 åra, og alle vi flatbrystede eksisterer jo i massevis, så den naturlige seleksjonen du snakker om har jo ikke skjedd...

Anonymous poster hash: 202a5...7b7

Det er fordi menn (heldigvis) ser etter andre kvaliteter hos kvinner enn store pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn foretrekker jo små pupper? Hvordan forklarer du dette, ts?



Anonymous poster hash: d9cdd...efa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke TS kan forklare så veldig mye.

Haha, du har nok rett.

Anonymous poster hash: d9cdd...efa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt forferdig om ”flatbrystede får parre seg”. Seriøst?

Pupper er flotte uansett fasong: store som små. De aller fleste mennesker, de som det er verdt å bruke mer enn fem min sammen med, ser på mer enn puppene – og mener da at pupper i seg selv bare er en liten del av en større helhet – akkurat som knær, lår, tær, ører, rompe, øyne osv. Og de fleste vektlegger det du har mellom øra. Ikke det du har nedenfor halsen.

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS framstiller jo flatbrysta kvinnfolk som mindreverdige, og får det til å virke som jordens undergang at stadig flere blir flatbrystet pga. disse kvinnene får barn... Det er jo helt latterlig.

Men de er jo det.

Anonymous poster hash: 38392...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var ironi, jeg.

Men som barmfager kvinne er jeg selvsagt helt enig i hvert kløyva ord :biggrin:



Anonymous poster hash: 0cff1...43c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juksepupper er som replicavesker. De ser for jævlige ut etter en tids bruk, mens originaler varer livet ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tør å vedde det jeg har på at TS er en ekstrabruker til en eller annen mann her inne. Skrivemåten og argumentene røper ham. Kjedelig trolling er det også. E-.

Har jeg noengang gjort deg fortred? Hver gang du kommenterer i en tråd jeg har laget, eller siterer et innlegg skriver du aldri noen motargumenter mot mine synspunkter, du begynner derimot rett på personangrepene og kommer med de samme oppbrukte og hinsides anklagene gang etter gang.

Neste gang du har planer om å besudle trådene mine med oppgulpet og gallen din, vil jeg anbefale at du gjør litt grunnleggende 'research' om argumentasjonsteknikk før du poster. Din første leksjon vil være å lese om Ad Hominem, eller personangrep, en tankefeil du ser ut til å ha en spesiell forkjærlighet for.

Informasjon om dette og andre logiske feilslutninger som ikke hører hjemme i en voksen debatt, kan du lese om i lenken under

http://no.wikipedia.org/wiki/Tankefeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurgemeie

Jeg har store pupper, men syns fremdeles dette er krenkende ovenfor jenter med små pupper. Det finnes alltid noe å klage på!

Istedetfor å bekymre deg for at folk viderefører små bryster, burde du kanskje bekymre deg mer for at folk viderefører sykdommer (HIV, Aids, kreft o.l).

Av og til tenker jeg at livet mitt hadde vært så mye enklere om jeg hadde litt mindre pupper. Jeg er fornøyd med de jeg har, men på grunn av f.eks vanskeligheter for å finne passende klær (over brystet), blir jeg av og til oppgitt over å ha store pupper.

Alle har en rett til å bestemme over egen kropp. Om det så er snakk om silikon, abort, penisforlengelse, kjønnsskifte osv. Det er bare sånn det er i 2015!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusenvis av modeller er flatbrystede og får seg ligg i fleng av de de vil ha. Hvordan forklarer du det?

At flatbrystede kvinner er ettertraktet er en myte skapt av homofile menn i moteindustrien som forakter kvinnekroppen. Ved hjelp av mediene klarte de nesten å bedra en hel verden, men menneskets naturlige innstinkter har triumfert og barmfagre kvinner som Kate Upton og Kim Kardashian er det nå som preger nyhetsbildet.

Endret av MinnisMus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan er de mindreverdige?

Fordi de er mindre

Anonymous poster hash: 38392...f4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At flatbrystede kvinner er ettertraktet er en myte skapt av homofile menn i moteindustrien som forakter kvinnekroppen. Ved hjelp av mediene klarte de nesten å bedra en hel verden, men menneskets naturlige innstinkter har triumfert og barmfagre kvinner som Kate Upton og Kim Kardashian er det nå som preger nyhetsbildet.

Begge disse har silikon. :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de er mindre

Anonymous poster hash: 38392...f4c

Det er tydelig at du er svært umoden. Man er ikke mindreverdig fordi noe på kroppen er litt lite. Hva med de med små føtter, små hender, små negler, små tær, små tenner, lave mennesker, mennesker med små neser, små ører? Da burde også disse være mindreverdige. Man er ikke mindreverdig pga mindre pupper. Hvor har du fått det for deg at menneskeverd måles i kroppsdeler? Små pupper er helt naturlig og de er i like god stand til å amme som kvinner med større pupper. Så hvorfor er de mindreverdige?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge disse har silikon. :fnise:

Vær vennlig å ikke besudle tråden med indiser og udokumenterte påstander. Diverse rykter du leste i Se og Hør da du presset ut en kabel på toalettet en regnværsdag April 2011 regnes forøvrig ikke som tilstrekkelig bevis for din påstand.

Men for å redusere debatten ned til ditt nivå; Det er lite ved nevnte byster som tilsier noen form for augmentasjon. Nevnte byster viser begge tegn til synlig påvirkelse av gravitasjonskraften, silikon-implantater derimot holder seg derimot svært faste, og det ser dermed unaturlig ut. Brystene er heller ikke av tilstrekkelig symmetri til at det skulle tilsi noen form for augmentasjon, implantater er helt identiske og brystene blir deretter. Naturlige bryster er som oftest ikke det.

Det eneste kompromisset jeg kan vedkjenne er muligheten for at Kim har fått strammet opp bysten etter graviditeten. Men ettersom hun har stor byste fra naturens side viser dette uansett at det genetiske potensialet er av tilstrekkelig kvalitet til å formere seg. Noe hun heldigvis har gjort :)

Endret av MinnisMus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...