Gå til innhold

Brystforstørrelse; Et svik mot naturen og naturlig seleksjon


MinnisMus

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg vil i dag belyse et viktig tema som opptar mange unge kvinner i dagens samfunn. Nemmelig forstørrelse av brystene.

Siden tidenes morgen har store bryster og brede hofter vært ansett som tiltrekkende trekk hos kvinner, da dette tyder på høy fruktbarhet. Menn har foretrukket nevnte trekk, og seksuell seleksjon har sørget for at disse kvinnene har fått parre seg med samfunnets alfahanner.

Som følge av dette har individene med de beste genene fått videreført arvestoffet sitt, og takket være dette har vi mennesker klatret til toppen av næringskjeden og store fyldige pupper florerer i samfunnet, as nature intended.

Men i vår moderne tidsalder har legevitenskapen funnet en måte å lure naturen ved å muliggjøre kunstig forstørrelse av brystene. Dette er et hån mot naturen og de oppdagelsene Charles Darwin gjorde rundt den evolusjonære utviklingen på vår klode. Som en kvinne med stor byste, synes jeg dessuten det er ganske forkastelig at strykebrett nå kan lure til seg alfahanner ved hjelp av et par vel plasserte poser saltvann.

På kort sikt har ikke dette noen alvorlige implikasjoner utover at kvinner som av naturens side ikke er tiltenkt å kunne få parre seg, faktisk får seg et ligg. Dessverre vil dette på sikt medføre at flatbrystede kvinner som ikke akkurat har vunnet livets lotteri, likevel får parre seg, og de dårlige genene som egentlig var tiltenkt å visne bort foran repriser av såpeoperaer, Oprah Winfrey og pakke etter pakke med kleenex og cookie dough nå får muligheten til å videreføre genene sine til neste generasjon.

Implikasjonene av dette er åpenbare. Flatbryst-genene kommer til å florere hos kommende generasjoner hvis denne trenden fortsetter, og den eneste grunnen til at vi ikke allerede har begynt å se konturene av denne utviklingen er den stadig økende BMI'en i vestlige land.

Hvis du er en flatbrystet kvinne som har spart opp penger til brystoperasjon og leser dette, gjør naturen og fremtidige generasjoner en tjeneste og bruk de tusenlappene på en ny TV, et skikkelig lommetørkle og masse iskrem.

Endret av MinnisMus
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er naturlig flatbrystet, og føler meg utrolig fornærmet av innlegget ditt.

Hvorfor?

Anonymous poster hash: 00504...0b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha for et dårlig innlegg. Jeg gjør hva faen jeg vil med min kropp, uansett om det er brystoperasjon eller operasjon for skeiv nesevegg.



Anonymous poster hash: db18d...bea
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hån mot naturen? Tror du naturen bryr seg?

Det er et hån mot naturen å ta på seg mascara, og å legge folk inn på sykehus i stedet for å la de dø, men who cares?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest daisydaisy

Hvorfor?

TS framstiller jo flatbrysta kvinnfolk som mindreverdige, og får det til å virke som jordens undergang at stadig flere blir flatbrystet pga. disse kvinnene får barn... Det er jo helt latterlig.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Ja bryst forstørrelser er idiotisk synes jeg. Kan like godt kaste pengene i do. Liker det naturlig, både store og små pupper. Ekte pupper er deilige :wow:

Endret av Hummels
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er bekymret for at teknologien motvirker naturlig seleksjon så er det merkelig at du starter med brystforstørrelse siden noen menn foretrekker små bryster og det derfor er fint mulig å videreføre genene uten den teknologien. Burde du ikke heller kritisere livredning? :roll:

Endret av kattaa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja. Jeg vet ikke helt om naturen selekterer store bryster. Det her handler vel om melke produksjon, og det eg vel ingen bevis for at den er høyere hos de med store bryst. Men brede hofter er et tegn på at det blir lett for deg å føde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først irriterer du deg grønn over å finne seksualiserte bilder på den delen av forumet som er nettopp for dette. Så oppretter du en misunnelsestråd hvor du forsøker å fremheve dine egne gode egenskaper? Du lever så absolutt ikke opp til profilbildet ditt ...

TO: store bryster er ikke synonymt med pene bryster. Faste bryster derimot. Og jo, til og med vi menn vet at større bryster kan være faste. De må ikke henge nede på navelen.



Anonymous poster hash: 78400...f9f
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del høres det egentlig ut som om ts er noe misunnelig:

Som en kvinne med stor byste, synes jeg dessuten det er ganske forkastelig at strykebrett nå kan lure til seg alfahanner ved hjelp av et par vel plasserte poser saltvann.

Jeg derimot, synes det er forkastelig med en slik holdning.

Anonymous poster hash: e1bac...7dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Først irriterer du deg grønn over å finne seksualiserte bilder på den delen av forumet som er nettopp for dette. Så oppretter du en misunnelsestråd hvor du forsøker å fremheve dine egne gode egenskaper? Du lever så absolutt ikke opp til profilbildet ditt ...

TO: store bryster er ikke synonymt med pene bryster. Faste bryster derimot. Og jo, til og med vi menn vet at større bryster kan være faste. De må ikke henge nede på navelen.

Anonymous poster hash: 78400...f9f

Jeg følte det var unøvendig å presisere at her er det snakk om store bryster, i den betydning at det er en stor andel faktisk brystvev, og ikke bare masse underhudsfett. Selv mange strykebrett kan få stor byste, hvis de blir overvektige nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store bryster er ikke et tegn på fertilitet. Bryster generelt er et tegn på at man har nådd puberteten, dog mange kvinner har små eller ingen bryster etter pubertet.

Det er ingen sammenheng mellom store bryster og oddsene for å få barn, eller å få friske barn.



Anonymous poster hash: 8a6fa...d41
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å tull, det er natta nå.



Anonymous poster hash: eec1a...8ab
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte det var unøvendig å presisere at her er det snakk om store bryster, i den betydning at det er en stor andel faktisk brystvev, og ikke bare masse underhudsfett. Selv mange strykebrett kan få stor byste, hvis de blir overvektige nok.

Pupper består i hovedsak av tre ting: Muskler, som vi finner innerst mot ribbena, melkekjertler, som vi finner midt inne i puppen omsluttet av fettvev. Kvinner med store bryster har mer fett i puppene, men ikke flere melkekjertler. Dette betyr at en kvinnes bryststørrelse ikke har påvirkning på hvor mye melk hun produserer ved amming.

Nå var det kanskje ikke hvor mye melk brystene produserte du mente? Det var så vidt jeg skjønner det faktum at flatbrystede kvinner ikke er attraktive nok til at menn forelsker seg i de, de vil altså ikke kunne produsere barn. De som derimot har tatt en brystforstørrende operasjon, altså tripper rundt med store silikonpupper vil få en mengde barn da menn formelig kaster seg over de for å befrukte de? Eller nei, menn forelsker seg lettere i kvinner som fikser og opererer pupper og lår, og gjerne sprøyter inn litt i lepper og kinn. Disse kvinnene stifter familie, i motsetning til de som ikke gjør det? Sorry, jeg skjønner vikelig ikke hva du prøver å fortelle, og hvor du vil...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...