Gå til innhold

Ord man er lei av!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det, ja, hei, hvor, oppe, agurk, yoghurt, svidd, blå, plante, høyttaler, leppe, tiger, håndtak, asfalt, alt, senter, land, knaus, arkitektur, linse, bønder, bønner, bønn, eplestilk, analfiksert, røtter, tannkrem, spaghetti, eldre, talg, aften, hjørnetann, balsam, mint, honning, allergi, gresk, krystall, tegl, spikke, hoppetau, lege, fallskjerm, bord, trubadur, annet, truck, feiebrett/kost, hals, ikon, gress, kjetting, hylle, bøtte, felleskjøp, skje, nese, terskel, lei, bensin, hårføner, sky, testpilot, anvende, åpen, svai, rett, eldorado, fanden, tyrannosaurus, felt, tastatur, i/jeg/eg/e, overflate, sørpe, pen, krøller, gul, hav, bil, perlemor, og føtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chisandra

"Beklager å måtte si det, men....." Da kan man være like sikker på at det kommer noe drit som når noen sier " jeg er ikke rasist, men...." :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Beklager å måtte si det, men....." Da kan man være like sikker på at det kommer noe drit som når noen sier " jeg er ikke rasist, men...." :)

Ikke for å være frekk, men ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er gravide.

 

Dessuten irriterer det meg at folk ikke lenger (?) kan bruken av samsvarsbøyning mellom substantiv/pronomen og og adjektiv.

 

Går fint an å skrive og snakke som man vil uten at det trenger være "korrekt" ihh til en drøss dustete skriveregler. Man blir ikke bedre eller mer verdt bare fordi man skal fremstå som en lærd dust...

 

Jeg vet ikke hva verken adjektiv, samsvarsbøyning( :fnise: ) eller substantiv er.

 

Likevel går det helt greit:-)

Anonymous poster hash: 65bf8...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Går fint an å skrive og snakke som man vil uten at det trenger være "korrekt" ihh til en drøss dustete skriveregler. Man blir ikke bedre eller mer verdt bare fordi man skal fremstå som en lærd dust...

 

Jeg vet ikke hva verken adjektiv, samsvarsbøyning( :fnise: ) eller substantiv er.

 

Likevel går det helt greit:-)

Anonymous poster hash: 65bf8...f3b

 

 

Utdannede mennesker er verdt mer for Norge som nasjon

Anonymous poster hash: 0196c...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dårris

Random

Ish

Når par som ikke består av to lesbiske gravide damer sier vi er gravide. Nei, mannfolk kan ikke bli gravid!!!

Endret av Ræff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Random

Ish

Når par som ikke består av to lesbiske gravide damer sier vi er gravide. Nei, mannfolk kan ikke bli gravid!!!

 

*gravide* (flertall)

 

Jeg er lei av den overdrevne bruken av engelsk slang. Normale ord kan enda gå an.

Endret av Vidalita
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dårris

*gravide* (flertall)

Jeg er lei av den overdrevne bruken av engelsk slang. Normale ord kan enda gå an.

Jeg vet det, iPaden henger litt noen ganger og "spiser" bokstaver. Skjer både midt i ord og på slutten av ord. Fryktelig irriterende, men den begynner å bli gammel og slitt. Jeg er ganske nazi på rettskriving, så er fullt klar over at det skulle stå gravide og ikke gravid. :) Men oppdaget ikke at paden spiste bokstaven, dessverre.

Lurer på om du er en tidligere bruker i ny drakt? Du minner meg sånn om en språkinteressert og dypt savnet bruker her inne, er derfor jeg spør. Du trenger ikke svare om du ikke vil. Men er det tilfelle blir jeg veldig glad! :)

Endret av Ræff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moteartikler for gamle damer som omtaler klærne for "rocka", "frikete", for ikke å snakke om "vampete". Ikke bare er disse ordene så oppbrukte at de har mistet all mening, men klærne er ofte også det stikk motsatte. Grøss.

Endret av AmandaVI
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glorifisering av...

Anonymous poster hash: fb6ea...a76

 

Eller glori-fisering som jeg pleier å si...

Anonymous poster hash: 0585f...e82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...