Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Winza

Regler:

  • Forumets generelle retningslinjer skal følges.
  • Alle innlegg skal kunne knyttes til en form for irritasjon, enten din egen eller andres.
  • Respekter andres syn og meninger. Ikke alle finner det samme irriterende.
  • Kardemommeloven er et fint utgangspunkt. Du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill!
  • Har du ikke noe fornuftig å si, la være å poste.
  • Rapporter innlegg som bryter med reglene. Ikke svar, da blir du bare en del av problemet.

Disse reglene åpner for kommentarer og diskusjoner rundt det andre brukere irriterer seg over, samtidig som de holder tråden på et saklig og (til en viss grad) seriøst nivå. Hvis noe utvikler seg til en lengre diskusjon vil de aktuelle innleggene kunne bli splittet ut til en egen tråd.

Enkle brudd på reglene kan medføre advarsler enten via personlig melding eller som notis i tråden. Alvorlig brudd, som lengre diskusjoner ikke relatert til irritasjoner eller å ignorere oppfordringer fra veiledere og moderatorer, kan medføre utestengelse. Dette er selvsagt siste utvei og noe vi helst vil unngå. Det er tross alt deres tråd!

Dette er ikke jeg som har skrevet men tok reglene fra samme tråd på et annet forum. Vil anta dem samme reglene gjelder her:)

Det som irriterer meg nå for tiden er denne reklamen

https://www.youtube.com/watch?v=sqCK-pc4elQ

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg irriterer meg ekstremt over den overdrevne mengden reklame på visse (norske) tv-kanaler. Det går jo ikke an å kose seg foran tven når programmet eller filmen du ser på blir avbrutt i de mest spennende scenene!



Anonymous poster hash: 49dfb...c32
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppmerksomhetsyke mennesker som alltid bare må være i fokus!

Anonymous poster hash: 73bb4...bfd

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppmerksomhetsyke mennesker som alltid bare må være i fokus!

Anonymous poster hash: 73bb4...bfd

Slik som tone?

Anonymous poster hash: 49dfb...c32

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reklame, særlig i radio (hører jeg den snorkereklamen så blir jeg nesten hissig!)

Lusekjørere (type 40 i 60-sonen)

De som ikke helt skjønner blinklys

Stillestående kø

Idioter

Besserwissere

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få festlige snaps fra folk på byen når jeg er syk og må holde sengen..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Ring purken. Det hadde jeg gjort. Klokka er jo 0341.

Jeg irriterer meg over dårlig vær. Regn og blåst omtrent hver dag. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som ikke klarer og trykke på knapper, f.eks. heisknapper og trafikklys, og hverfall dem som trykker, uten at heisen registerer det, også steller seg forran alle knappene så ingen andre kan trykke :sur::frustrert: fløtt dere idioter!!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

folk som ikke klarer og trykke på knapper, f.eks. heisknapper og trafikklys, og hverfall dem som trykker, uten at heisen registerer det, også steller seg forran alle knappene så ingen andre kan trykke :sur::frustrert: fløtt dere idioter!!!

Samme på lokaltoget. Treige tullinger som ikke registrerer at åpneknappen ikke reagerte. Tar toget til jobb hver dag, og det er ikke sjelden jeg nesten ikke rekker av toget fordi døren ikke blir åpnet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det står folk utenfor mini banken og ikke vet hvordan dem kommer inn når dem bare skal dra korted igjennom stripa for å åpnet døra. Vist dere ikke har kort så har dere ingenting å gjøre der!



Anonymous poster hash: 49dfb...c32
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaskesuttere: folk som drikker fra vannflaska hvert 3. minutt, og lager den kysse/suttelyden når de drar flasketuten ut av munnen.



Anonymous poster hash: b4d7a...da7
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza

Flaskesuttere: folk som drikker fra vannflaska hvert 3. minutt, og lager den kysse/suttelyden når de drar flasketuten ut av munnen.

Anonymous poster hash: b4d7a...da7

Hvordan er det irriterendes? folk må jo få lov til å drikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det irriterendes? folk må jo få lov til å drikke

Nå tror jeg du må lese dine egne regler en gang til!

Forøvrig så irriterer jeg meg uendelig mye av sure butikkansatte, verste jeg vet!! Tar et falskt smil any day over de matte trynene jeg vanligvis møter

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At FF nå fisker etter noen som kan sponse sommeferien hennes.

Anonymous poster hash: 56ad9...448

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg du må lese dine egne regler en gang til!

Forøvrig så irriterer jeg meg uendelig mye av sure butikkansatte, verste jeg vet!! Tar et falskt smil any day over de matte trynene jeg vanligvis møter

Han lurte bare på hva som er så gale med å drikke vann:)

Anonymous poster hash: 49dfb...c32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...