Gå til innhold

Vil bare ha de peneste damene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg skal innrømme noe jeg ikke har gjort før. Og det er at jeg helst vil ha de aller peneste damene om jeg skal ha sex etter en kveld på byen, og i alle fall dersom det er i forhold. Jeg ser derimot ganske dårlig ut selv, men er grei personlig.

Hva er deres tips om hvordan jeg skal greie dette? Gidder ikke damer jeg ikke synes er gode nok.



Anonymous poster hash: cdb02...5cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utseende har ikke alt å si. Det virker som ut i fra innlegget ditt at du trenger noen i livet ditt og da er det nok best å se bort i fra utseende og fokusere på personligheten :) Hvis du skal få deg en pen dame så ikke fokuser så mye på å vise fram hva du kan og hvor bra du er (ser ut) men fortell henne hva du synes om henne, gjerne litt hyggelige ting. Ikke la samtalen handle om deg, men om henne. Da tror jeg hun ser bortifra utseende ditt og tar deg som den du er :)



Anonymous poster hash: 68030...920
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke ha damer du ikke syntes er gode nok, men i følge deg er du ikke noe å se på heller.. Du ser at den kombinasjonen fungerer litt dårlig?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser at den kombinasjonen fungerer litt dårlig?

Ikke hvis man har penger.

Anonymous poster hash: b52ca...6d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis man har penger.

Anonymous poster hash: b52ca...6d9

Latterlig.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke hvis man har penger.

Anonymous poster hash: b52ca...6d9

Jeg er både fattig og lite flott ... Hmmm ...

Anonymous poster hash: cdb02...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får parkere ræva di foran pc'n da, for køen av damer kommer neppe til å bli så særlig lang.



Anonymous poster hash: a1384...faf
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis man har penger.

Anonymous poster hash: b52ca...6d9

Eller har vært på TV. Typ Idol, X-factor, Tangerudbakken etc.

Endret av evnukken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får parkere ræva di foran pc'n da, for køen av damer kommer neppe til å bli så særlig lang.

Anonymous poster hash: a1384...faf

Sitter her alt her, køen har ikke begynt å bygge seg opp enda, men jeg har fremdeles håpet.

Eller har vært på TV. Typ Idol, X-factor, Tangerudbakken etc.

Jeg har vert nær på å bli med i tangerudbakken, men de sa jeg ikke var helt på høyt nok nivå.

Anonymous poster hash: cdb02...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her alt her, køen har ikke begynt å bygge seg opp enda, men jeg har fremdeles håpet.

Jeg har vert nær på å bli med i tangerudbakken, men de sa jeg ikke var helt på høyt nok nivå.

Anonymous poster hash: cdb02...5cf

Hva med PH? Har hørt at det er for folk som er for "enkle" til å bli med i Tangerudbakken.

Anonymous poster hash: a1384...faf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men husk, det kan hende du finner deg pene, men dumme jenter/damer som kun er ute etter "å ha sex med en fra paradise *fnis*"

Så dette er jo noe du må ta hensyn til før du melder deg opp. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vert nær på å bli med i tangerudbakken, men de sa jeg ikke var helt på høyt nok nivå.

Anonymous poster hash: cdb02...5cf

Hva med Norge Rundt? Mulig å få dem til å lage en reportasje om deg? Samler du på noe sært?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med Norge Rundt? Mulig å få dem til å lage en reportasje om deg? Samler du på noe sært?

Ja, jeg samler på hat brev jeg får fra jenter. Da i tilfelle jeg ikke lenger er her lenger ..., men en kan kalle det en samling ja. Kanskje jeg kan bli Norge rundt kjendis. Hmmm ... ^^

Anonymous poster hash: cdb02...5cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med PH? Har hørt at det er for folk som er for "enkle" til å bli med i Tangerudbakken.

Anonymous poster hash: a1384...faf

De sa jeg var på et litt for høyt nivå ... :(

Anonymous poster hash: cdb02...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Typisk trolletråd!



Anonymous poster hash: 807a5...8cc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eureka! Jeg har det: Bli massedrapsmann. Så kommer du på TV og får frierbrev i fengselet.

Helt sikkert masse brev men ingen ligg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert masse brev men ingen ligg.

Sant. Tenkte ikke på det. Hmmm....nei, da er jeg rett og slett tom for ideer. Eneste er kanskje å lære seg å spillle og synge "Idyll" av Postgirobygget, sånn at du kan dra den på narsch. Er riktignok bare lavkvalitetsdamer som biter på den da...

Endret av evnukken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...