Gå til innhold

undertøy til en spesiell kveld?


xXAmorXx

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjæresten min og jeg har ikke sett hverandre på 3uker nå, og han kommer hjem om litt over en mnd. Jeg gleder meg virkelig til å se han igjen, og har begynt å tenke litt på at jeg kansje skulle overraske han litt? Derfor har jeg tenkt litt på først undertøy jeg skal ha på meg. Noe ide til hvor jeg kan kjøpe litt fint undertøy til å overraske han med? Jeg pleier jo ofte å handle på h&m, Cubus, kappahl osv, men nå er jeg int i noe undertøy av litt høyere kvalitet, og litt mer sexy, men ikke harry (om man kan beskrive det slik?)

All tips mottas med takk. Både nettbutikk og fysiske butikker (innenfor oslo området).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Change har en del, undertøysbutikk :)

Jasså? Har bare vært på den på majorstuen, men syntes de hadde litt lite utvalg av type "utseende over komfort".

Er jo noe jeg skal ha på kun en kveld, evt, kunne ta frem senere, så komfort er ikke så altfor viktig. Utseende teller mer for meg akkurat i denne situasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Kommer helt an på hva du egentlig ser for deg, men combo'en "tåler heldagsbruk" og småsexy kan du f.eks. finne hos 'Kiss Me Deadly'

Søk dem opp og se om det kan være noe ;)

Det er stort sett mitt daglige undertøy så jeg innerstår for at Catherine vet hva hun driver med :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hva du egentlig ser for deg, men combo'en "tåler heldagsbruk" og småsexy kan du f.eks. finne hos 'Kiss Me Deadly'

Søk dem opp og se om det kan være noe ;)

Det er stort sett mitt daglige undertøy så jeg innerstår for at Catherine vet hva hun driver med :)

Nice :)http://ingeniorfrue.blogg.no/1397943685_lingerieish_lingerie.html

Anonymous poster hash: 72512...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker veldig godt Ella M på lindex, passformen deres er perfekt på meg, og det er delikat og ikke sånn harry, slik noe på f.eks H&M kan bli!



Anonymous poster hash: 80534...c1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amazon og eBay har mye bra til hundrelappen og under :)



Anonymous poster hash: 61d35...006
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thesledge

Jasså? Har bare vært på den på majorstuen, men syntes de hadde litt lite utvalg av type "utseende over komfort".

Er jo noe jeg skal ha på kun en kveld, evt, kunne ta frem senere, så komfort er ikke så altfor viktig. Utseende teller mer for meg akkurat i denne situasjonen.

Da varierer nok utvalget veldig, ja. Har ikke vært innom noen i Oslo, dessverre! Vet at nelly.com pleier å ha litt innimellom :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
AnonymBruker, on 27 Jul 2014 - 23:17, said:

http://www.kissmedeadly.co.uk/

Anonymous poster hash: 72512...483

Jeg er "bare" en mann, men sitter veldig stor pris på min kvinne iført noe flott, det er en deilig opplevelse., Dette er oppskriften, altså flotte ting som for eksempel fra "kiss med deadly". Og om du / dere ikke falle for fristelsen til å få undertøyet revet etter hvert som kvelden tilspisser seg, men beholder det på, da blir opplevelsen mye bedre. Det er en deilig opplevelse når en kvinne holder "innpakningen" på en hel kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trygg

Hei!

Kjæresten min og jeg har ikke sett hverandre på 3uker nå, og han kommer hjem om litt over en mnd. Jeg gleder meg virkelig til å se han igjen, og har begynt å tenke litt på at jeg kansje skulle overraske han litt? Derfor har jeg tenkt litt på først undertøy jeg skal ha på meg. Noe ide til hvor jeg kan kjøpe litt fint undertøy til å overraske han med? Jeg pleier jo ofte å handle på h&m, Cubus, kappahl osv, men nå er jeg int i noe undertøy av litt høyere kvalitet, og litt mer sexy, men ikke harry (om man kan beskrive det slik?)

All tips mottas med takk. Både nettbutikk og fysiske butikker (innenfor oslo området).

Hei

Ikke sikkert du trenger å kjøpe noe i det hele tatt.

Du har sikkert liggende et pent kort skjørt?

Ta på en strømpebukse uten noe under. Ev. kan du på forhånd klippe en liten

rift i kilen, nok til at det går an å "komme til".

Gjør ham et lite hint om dette. Funker bedre en alt annet her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hei

Ikke sikkert du trenger å kjøpe noe i det hele tatt.

Du har sikkert liggende et pent kort skjørt?

Ta på en strømpebukse uten noe under. Ev. kan du på forhånd klippe en liten

rift i kilen, nok til at det går an å "komme til".

Gjør ham et lite hint om dette. Funker bedre en alt annet her!

Smaken er jo forskjellig, men for meg er det du beskriver bare utrolig tacky!

Det går an å ta en titt her også: https://www.joannaswardrobe.com

Joanna har mye lekkert å by på, og også dette er plagg som tåler å brukes. Det er med andre ord ikke kostymeplagg til pynt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smaken er jo forskjellig, men for meg er det du beskriver bare utrolig tacky!

Det går an å ta en titt her også: https://www.joannaswardrobe.com

Joanna har mye lekkert å by på, og også dette er plagg som tåler å brukes. Det er med andre ord ikke kostymeplagg til pynt ;)

Støttes. "vi" mannfolk er ikke så enkle at vi liker alt bare fordi det viser mest mulig eller gir lettest mulig "access" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trygg

Smaken er jo forskjellig, men for meg er det du beskriver bare utrolig tacky!

Det går an å ta en titt her også: https://www.joannaswardrobe.com

Joanna har mye lekkert å by på, og også dette er plagg som tåler å brukes. Det er med andre ord ikke kostymeplagg til pynt ;)

Godt mulig en del kvinner synes dette er "tacky", og det må dere få lov til.

Tror dog ikke ts kommer til å vise/fortelle andre kvinner hva hun har på seg.

Derfor handler det om hva en gutt/mann synes, og jeg tror svært få menn synes

dette er tacky, tvert i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RottusFrekkus

Hei!

Kjæresten min og jeg har ikke sett hverandre på 3uker nå, og han kommer hjem om litt over en mnd. Jeg gleder meg virkelig til å se han igjen, og har begynt å tenke litt på at jeg kansje skulle overraske han litt? Derfor har jeg tenkt litt på først undertøy jeg skal ha på meg. Noe ide til hvor jeg kan kjøpe litt fint undertøy til å overraske han med? Jeg pleier jo ofte å handle på h&m, Cubus, kappahl osv, men nå er jeg int i noe undertøy av litt høyere kvalitet, og litt mer sexy, men ikke harry (om man kan beskrive det slik?)

All tips mottas med takk. Både nettbutikk og fysiske butikker (innenfor oslo området).

Jeg har til dags dato ikke sett noe i Oslo på spesialforretninger som jeg liker(jeg liker agent provocateur, bare ikke de aller mest slutty tingene), Change synes jeg er for kjerring. Har vært på Majorstua/Storo/sentrum uten å finne noe.

Faktisk er Lindex bedre, men det er lenge mellom noe sexy.

Dog har de nå(iallefall på Majorstua) noen ting, både litt dekkende og mer gjennomsiktige BH' er. Trusene er jeg dog ikke så fornøyd med der- de klarer ikke komboen sømløst og sexy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest RottusFrekkus

Smaken er jo forskjellig, men for meg er det du beskriver bare utrolig tacky!

Det går an å ta en titt her også: https://www.joannaswardrobe.com

Joanna har mye lekkert å by på, og også dette er plagg som tåler å brukes. Det er med andre ord ikke kostymeplagg til pynt ;)

Enig i at fransk åpning er tacky og at Kiss Me Deadly har masse superfint, men i mitt hode er retroaktig undertøy bittelitt mer i "søtt"sjangeren enn sexy.

For all del, jeg sikler jo etter ALT på de nettsidene(unntatt de spisse tynne bh' ene og alt beige), men det ville vært mer venninnekveld/julebordet enn sexdate. Selv om det jo sikkert hadde blitt sett på som fint da også altså, bare kanskje ikke så sexy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Enig i at fransk åpning er tacky og at Kiss Me Deadly har masse superfint, men i mitt hode er retroaktig undertøy bittelitt mer i "søtt"sjangeren enn sexy.

For all del, jeg sikler jo etter ALT på de nettsidene(unntatt de spisse tynne bh' ene og alt beige), men det ville vært mer venninnekveld/julebordet enn sexdate. Selv om det jo sikkert hadde blitt sett på som fint da også altså, bare kanskje ikke så sexy.

Det var nå helst forslaget om å lage klippe en liten rift i kilen på en strømpebukse (slik at det "blir mulig å komme til") som i min verden var så langt fra sexy som det er mulig å komme.... og så perfekt plassert i tacky kategorien som det var mulig å komme.

Men, som sagt, hver sin smak. Jeg vet jo om mennesker som tenner til bunns på å gå ut i en setting hvor han er kledd i dress og hun er kledd som en hore fra rådhuskvartalet.... Og det tenner dem begge.

Det hele koker ned til hva TS føler seg sexy i, - for å ta på seg noe som du ikke liker genererer sjelden en sexy følelse.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RottusFrekkus

Det var nå helst forslaget om å lage klippe en liten rift i kilen på en strømpebukse (slik at det "blir mulig å komme til") som i min verden var så langt fra sexy som det er mulig å komme.... og så perfekt plassert i tacky kategorien som det var mulig å komme.

Men, som sagt, hver sin smak. Jeg vet jo om mennesker som tenner til bunns på å gå ut i en setting hvor han er kledd i dress og hun er kledd som en hore fra rådhuskvartalet.... Og det tenner dem begge.

Det hele koker ned til hva TS føler seg sexy i, - for å ta på seg noe som du ikke liker genererer sjelden en sexy følelse.

Rakne strømpebuksa? :klo: Jeg leste trusa først(som ikke var lite begredelig det heller) - men strømpebuksa var jo enda særere. Upraktisk også, drive å fikle og krafse for å komme seg inn gjennom denne nylongreia så hele opplegget rakner - og så ligger man der med strømpebuksestrikken godt planta inn i minivalken alle strømpiser lager mens det er et gigahull midt en viss plass som rakner nedover leggen så det blir skikkelig stas å ta trikken hjem igjen ;)

Jeg synes kun strømper og blir for varmt etterrhvert uti selveste akten, strømpis med gigahull virker jo ikke særlig praktisk eller pent.

Men for all del - noen liker jo å ha sex i soveposer, så hva vet vel jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trygg

Rakne strømpebuksa? :klo: Jeg leste trusa først(som ikke var lite begredelig det heller) - men strømpebuksa var jo enda særere. Upraktisk også, drive å fikle og krafse for å komme seg inn gjennom denne nylongreia så hele opplegget rakner - og så ligger man der med strømpebuksestrikken godt planta inn i minivalken alle strømpiser lager mens det er et gigahull midt en viss plass som rakner nedover leggen så det blir skikkelig stas å ta trikken hjem igjen ;)

Jeg synes kun strømper og blir for varmt etterrhvert uti selveste akten, strømpis med gigahull virker jo ikke særlig praktisk eller pent.

Men for all del - noen liker jo å ha sex i soveposer, så hva vet vel jeg.

Nå er det en tykk søm rundt kilen, som hindrer at det vil rakne utenfor denne. For all del, det går an

å vente med / la være å lage dette hullet også. Bare tanken at en kvinne går slik (uten noe under) er

nok til å tenne ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...