Gå til innhold

Varighet av sexen. Langsex 2-3 timer


puliveg

Anbefalte innlegg

Hei,leser at mange har sex i kanskje 10-20 min og gjennomsnittet er helt nede på 7 min. iht noen studier. Dama mi og jeg har 2-3 ganger iuka med langsex 2-3 timer, og da snakker vi penetrering neste hele denne tiden. Vi kjører 10-15 min. i samme stilling og gjør 4-5 hver gang. Max er hun har ridd meg konstant i ca 30 min, da ble hun litt sliten i lårene men synes det er deilig. Vi trener mye begge to og har god kondisjon. Hun tåler ikke lazy sex og har et stort sexbehov. Trenger ingen oppvarming, kan pule fra 1. sek, er våt nok alle rede da. Hun sier hun er klar til å pule hele tiden og det stemmer. Jeg har selv en stor drift men hun overgår nok meg. Heldigvis har jeg et tykt redskap og kan holde på veldig lenge uten at det går for meg. Hun bruker en teknikk f.eks der hun rir og det er like før det går for meg så stopper nesten opp før hun fortsetter. Slik han hun fortsette lenge. VI har vært sammen i mange år og hun er flink til til å erte dagen lang før sex, sende meldinger, bruker undertøy til å pirre. Er litt sjokket over mange har så kortvarig sex. Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde aldri fungert for meg, og vært skikkelig negativt hvis noen brukte SÅ lang tid på å komme.

Dette fordi man gjerne blir veldig sår i skjeden etterhvert som penetreringen drar ut i tid.

Men dersom dama di bevarer våtheten i et halvt døgn, så kjør på :P

Jeg hadde iallfall fått veldig vondt av det, og ikke minst vært sår i mange dager etterpå!



Anonymous poster hash: ad951...789
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg selv å kjøre på med spinning i flere timer, man blir gjerne støl i beina og får vondt i underlivet :P



Anonymous poster hash: ad951...789
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også ganske kjedelig hvis man skal ha seg før man legger seg, også blir klokka 3 på natta før typen kom, og man skal på jobb dagen etter kl 8? :P

Og unger som ligger og hører på slikt i timesvis :D

Haha, neida..



Anonymous poster hash: ad951...789
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde aldri fungert for meg, og vært skikkelig negativt hvis noen brukte SÅ lang tid på å komme.

Dette fordi man gjerne blir veldig sår i skjeden etterhvert som penetreringen drar ut i tid.

Men dersom dama di bevarer våtheten i et halvt døgn, så kjør på :P

Jeg hadde iallfall fått veldig vondt av det, og ikke minst vært sår i mange dager etterpå!

Anonymous poster hash: ad951...789

Samme her. Foretrekker at det ikke varer så alt for lenge, for våtheten varer jo ikke evig. Driver vi på en time er jeg for sår dagen etter. Varer det 20 min er jeg good to go hver dag. Da foretrekker jeg kortere og oftere. :-)

Anonymous poster hash: e3eea...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her. Foretrekker at det ikke varer så alt for lenge, for våtheten varer jo ikke evig. Driver vi på en time er jeg for sår dagen etter. Varer det 20 min er jeg good to go hver dag. Da foretrekker jeg kortere og oftere. :-)

Anonymous poster hash: e3eea...3a8

Hun har ingen problemer med sårhet, kun hvis 3 dager i strekk med langsex. Hun foretrekker den langvarige nytelsen. Hun innrømmer hun er litt nympho ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ingen problemer med sårhet, kun hvis 3 dager i strekk med langsex. Hun foretrekker den langvarige nytelsen. Hun innrømmer hun er litt nympho ;-)

Men har dere "langsex" hver gang? Eller 2-3 dager i uka, med "kortere økter" på dagene imellom?

Å holde på lenge er sikkert fint en gang innimellom, men med jobb og unger og alt hadde vi ikke hatt tid til det rett og slett, selv om jeg ikke ble sår.

Anonymous poster hash: e3eea...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker variasjon, både raskt og intenst og langsom nytelse...



Anonymous poster hash: 36795...890
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan ha 3-5 orgasmer men oftest bare 2. Først klit og den siste G. Jeg har 1-2 orgasmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmeis

Da hadde den psykiske tenningen bare gått over til slutt. Tror jeg hadde blitt ganske lei. Hvis du skal ha sex 2-3 timer om dagen så ville jeg heller hatt flere ganger med 2-3timer til sammen :laugh:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fatter heller ikke åssen folk klarer å holde på i bare 7 minutter :fnise: Tror vi har en rekord på 4 timer, med faktisk sex, men snittet vårt ligger vel på 1 time.

Er ikke det at vi ikke KAN komme raskere, som noen nevner her, at man bruker lang tid på å oppnå orgasme. Tanken vår er at da er det jo over med en gang. Selv om det er både godt og spennende med quickies av og til, så er det ikke det vi gjør mest. Men nå har ikke vi unger da:P Da kan jeg skjønne 7-minutters sex!

Men, men, så lenge man selv trives med sexlivet sitt skal jo ikke noen andre komme å fortelle deg at det er dårlig eller feil:)



Anonymous poster hash: 4e558...5f1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun vil kan hun komme etter 2-3 min men foretrekker å trekke det ut i langdrag. Heldigvis kan jeg holde meg hard veldig lenge og hun vet hvordan gjøre det. Vi starter etter at ungene er lagt ca 22,. Hun liker å bli tatt hardt med stimulering av G-sonen go samtidig av klitoris. Heldigvis er hun trang pga barna er født med keisersnitt og slapp å ødelegge vagina, noe jeg er veldig fornøyd med,hun og ;-) Vi er heeldig som har hjelp i huset til alt (aupair, vaskelhjelp osv). Er nok også grunnen til hennes overskudd til sex, kombinert med en meget stor sexlyst ;-) Jeg er heldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun vil kan hun komme etter 2-3 min men foretrekker å trekke det ut i langdrag. Heldigvis kan jeg holde meg hard veldig lenge og hun vet hvordan gjøre det. Vi starter etter at ungene er lagt ca 22,. Hun liker å bli tatt hardt med stimulering av G-sonen go samtidig av klitoris. Heldigvis er hun trang pga barna er født med keisersnitt og slapp å ødelegge vagina, noe jeg er veldig fornøyd med,hun og ;-) Vi er heeldig som har hjelp i huset til alt (aupair, vaskelhjelp osv). Er nok også grunnen til hennes overskudd til sex, kombinert med en meget stor sexlyst ;-) Jeg er heldig

Så flott at du er fornøyd :-)

Anonymous poster hash: e3eea...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å pule i timevis er regelrett kjedelig.

Anonymous poster hash: b421b...300

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel ingenting med å være "nympho" å gjøre? Jeg har perioder hvor jeg har mye og lang sex, men sårt blir det likevel. Så det du beskriver hører til de absolutte sjeldenheter.



Anonymous poster hash: 494b6...6cd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker endel glidemiddel på penis så blir heller ikke jeg så fort sår. Går bra det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bustyvel

Jeg hadde blitt drittlei. Har ingenting med dårlig kondis og kåthet, det hadde bare blitt for mye. Men hver sin smak :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...