Gå til innhold

Er rumpa til en mann viktig - at den ser bra ut ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja! Haha.

Den må stå litt ut og være fast, og ikke flyte utover sammen med hoftefettet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det viktig? Vil ikke ha en flat slafsete rumpe.



Anonymous poster hash: bb8f4...15c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke jeg brydd meg om det, så ble litt overrasket over hvor begeistret jeg er over min nåværende kjærestes flotte sprettrumpe. Ellers pleier jeg helst å være opptatt av rygg og armer...

Anonymous poster hash: 0f676...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med et par andre her, rygg, armer og skuldre er viktigere for min del. Fint at rumpa liksom er der da, men bryr meg ikke nevneverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som foretrekker forsvinnende små mannerumper. Står den for mye ut er det turnoff for meg.



Anonymous poster hash: 0a6b8...dd4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En sånn her er fint! :)

Hver sin smak :)

Anonymous poster hash: 0a6b8...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn her er fint! :)

Den var virkelig fin den! Nå savner jeg bare kjæresten ennå mer. Han har så fin rund rumpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

At mannen har fin rumpe er bare en bonus, og ikke noe jeg legger vekt på, sånn egentlig. Eksen hadde ikke rumpe, bare et høl nederst på ryggen :P. Og som en som var tenåring på 80-tallet, er min definisjon på en fin mannerumpe, det vi kalte Levi`s-rumpe. Altså at den så deilig ut i Levi`s-bukser :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Så lenge den ikke er så stygg og rar at den er direkte avtennende så bryr jeg meg ikke så mye om utseende på rumpa hans :) Men de tror jeg ikke det er så mange av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumper på menn er som regel ikke det første du tenker på når du sjekker noen opp, men har han feil rumpe, da legger du merke til det! En fin rumpe kommer med en fin kropp. Har du veltrent, sunn kropp, har du som regel fin rompe også. En fin manne rompe er ikke flat, og ikke for stor. Det er dritsexy med menn som har pene sprettromper.

Er man spesielt interessert og vil ha den perfekte manne rumpen er det to ting til uten om form man også kan tenke på.

1. Shortskille
På sommeren har de fleste guttene shorts skille, da kan det være veldig turn off om rompa er helt kritt hvit i forhold til resten av kroppen. Ta litt solarium naken før sommeren så slipper du det, om du ikke soler deg naken da :) Rumpa som resten av kroppen ser mye bedre ut når den er litt tæn.

2. Hår
Hårete manne rumper er også litt turn off, har du veldig hårete rumpe går det an å gå å få time til brasiliansk voks for menn akkuratt som damer. Dette er bedre enn å ha en rumpe som er full av hår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Shortskille

På sommeren har de fleste guttene shorts skille, da kan det være veldig turn off om rompa er helt kritt hvit i forhold til resten av kroppen. Ta litt solarium naken før sommeren så slipper du det, om du ikke soler deg naken da :) Rumpa som resten av kroppen ser mye bedre ut når den er litt tæn.

Unnskyldningen min for å dra på nudiststrand.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumper på menn er som regel ikke det første du tenker på når du sjekker noen opp, men har han feil rumpe, da legger du merke til det! En fin rumpe kommer med en fin kropp. Har du veltrent, sunn kropp, har du som regel fin rompe også. En fin manne rompe er ikke flat, og ikke for stor. Det er dritsexy med menn som har pene sprettromper.

Er man spesielt interessert og vil ha den perfekte manne rumpen er det to ting til uten om form man også kan tenke på.

1. Shortskille

På sommeren har de fleste guttene shorts skille, da kan det være veldig turn off om rompa er helt kritt hvit i forhold til resten av kroppen. Ta litt solarium naken før sommeren så slipper du det, om du ikke soler deg naken da :) Rumpa som resten av kroppen ser mye bedre ut når den er litt tæn.

2. Hår

Hårete manne rumper er også litt turn off, har du veldig hårete rumpe går det an å gå å få time til brasiliansk voks for menn akkuratt som damer. Dette er bedre enn å ha en rumpe som er full av hår!

Hårete mannerumpe er da virkelig ikke så ille. Er beina også veldig hårete ser det heller en smule dumt ut uten noen form for hårvekst på rumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyldningen min for å dra på nudiststrand.

Ja, du unngår i det minste skille. Og så kan du kanskje hjelpe mennesker i nød;

Endret av pantertante
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bryr meg ikke så lenge han ikke har bestefarrumpe.

På et eller annet tidspunkt får han det om han lever lenge nok.

Anonymous poster hash: ed20c...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et eller annet tidspunkt får han det om han lever lenge nok.

Anonymous poster hash: ed20c...3bc

Og må føye til at om han sitter på rumpa hele dagen foran pcen kan også rumpa bli ganske så slapp.

Anonymous poster hash: ed20c...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

På et eller annet tidspunkt får han det om han lever lenge nok.

Anonymous poster hash: ed20c...3bc

På et eller annet tidspunkt vil resten av ham også se ut som en bestefar hvis han lever lenge nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et eller annet tidspunkt vil resten av ham også se ut som en bestefar hvis han lever lenge nok.

Sant nok. :)

Og hvis han ER bestefar så er jo det kjempekoselig.

Anonymous poster hash: ed20c...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...