Gå til innhold

Vi skulle ha sex, ender i tårer..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvitt deg med han med en eneste gang! Ikke bruk mer tid på han, du ser jo selv hvor ille han faktisk er mot deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og dette her er liksom kjærlighet? nei fy faen, man er da ikke sammen med sånne typer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt å sugde kjæresten min samtidig som jeg også tok på han, og han ligger der og "strekker på seg" og ser ut som han skal sovne. "mmm så godt" sier han og jeg blir bare irritert og såret over hvor lite interesse han skal vise... Jeg begynner også å tenke på at han aldri tar på meg, og virker som han kun bare skal få det han vil ha hver eneste gang og at han er fokus hele tiden, i tillegg hadde jeg tatt på meg nytt og veldig sexy undertøy (noe jeg følte han heler ikke hadde notert seg eller lagt noe merke til..)... Jeg stopper opp og sier sovner du eller, han blir drit sur og NEI DET GJØR JEG IKKE, bare fortsett å sug meg - det var som å få en beskjed, en streng og ekkel beskjed, ikke en streng-sexy beskjed... jeg fortsetter å ta på han selvom jeg føler meg utrolig utilpass og uvel til slutt, men så klarer jeg ikke mer og kler på meg. Det som skjer da er han klikker helt, slenger døra etter seg, kommer ned igjen og skriker i ansiktet på meg hva slags forferdelig fitte jeg er...? Jeg sier bare at nå er jeg forferdelig lei, og han sier "Jeg kan aldri være i fokus jeg!" så sier jeg at nå må du gi deg, jeg gjør alltid alt for at du skal ha det bra! hva gjør du for meg? Han svarer ikke, bare slenger døra igjen etter seg og kommer på soverommet 20 min senere bare for å sprute på meg, så går han igjen...! Det høres helt komisk ut når jeg skriver det slik, men for meg så var det som å føle meg tråkket på totalt, helt verdiløs...!

Jeg blir så utrolig oppgitt, han er aldri interessert i at jeg skal få orgasme, aldri interessert i hvordan jeg har det under sex, kommenterer aldri at jeg ser vakker ut eller noe...! Hva er dette for noe? !

Jeg sitter her på soverommet og føler meg bare så brukt og ekkel!

Menn: Det er vel vanlig at dere bryr dere om at dama har det bra når hun har sex med deg?!

Anonymous poster hash: 49b50...d35

Er han generelt en dårlig fyr skal du stikke.

Ellers viser innlegget at dere kommuniserer dårlig. Problemet var jo ikke at du gjorde noe godt for ham, men at du tolket at han ikke satte pris på det. Noen nyter høylytt, mens andre går inn i seg selv, ligger stille og konsentrerer seg når de har det best mulig. Han ante sikkert ikke at du satt der og var usikker på om han likte det du gjorde og om han brydde seg. Og så tok han kommentaren din som urettferdig kritikk, og du hadde sikkert syrnetil litt til i stemmen før du sa noe. Kjæresten min er også stille når han nyter, og leer gjerne ikke en finger. Da må jeg spørre ham om han synes det er deilig, hva han liker best at jeg gjør osv. Enten mens vi holder på eller etterpå. Hvis han er dårlig på å oppfatte stemninger og kroppsspråk skjønner han kanskje heller ikke at du ikke er fornøyd og tilfreds av sexen. Mange menn tror at vi kjenner noe tilsvarende som de gjør ved penetrerende sex, og jeg har selv opplevd partner som mener han gjorde mest for meg i senga, uten å faktisk ha vært borti klitoris under hele seansen. Mon tro om han hadde følt at han hadde hatt sex hvis vi hadde holdt på uten at penis var en del av det! Jeg ar også opplevd en mann som ble rasende da jeg spurte hva han ville ha, han ønsket en bj og jeg sa nei. Han kom med et utbrudd, trampet over til et annet rom, og var like sur neste dag, til jeg fikk forklart ham hvorfor. Da skjønte han alt. Dette var en veldig snill, kjærlig og forelsket mann, og jeg vet til dags dato ikke hvordan han hadde tolket situasjonen slik at han reagerte så sterkt.

Du må selv finne ut av om du vil prøve å få til noe bra med denne mannen. Han skjønner ikke av seg selv at du lengter etter komplimenter og mer bekreftelse, men noen ganger viser det seg at de har mange tanker om hvor vakker du er og hvor deilig du er i senga, de har bare ikke visst hvor godt det ville gjøre deg at tanker sies høyt.

Anonymous poster hash: cfc9a...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...