Gå til innhold

Jenter; Hvilken stilling er det lettest å få orgasme i?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Beina opp på skuldrene på mannen. Eller beina opp hvor han bruker henda til å presse dem ned...!!!



Anonymous poster hash: c80b3...835
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87

Det spørs hva du heter.

Om du heter Anna, er misjonær best.

Om du heter Marianne, er doggy best.

Om du heter Kjøttfrid får du ikke orgasme.

:(:grine: Buhuhuhuhu! Nå vet jeg hvorfor jeg aldri får orgasme, men at det skulle være på grunn av navnet mitt hadde jeg aldri trodd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du den samme effekten om noen fingrer deg :). Nyskjerrig spørsmål :biggrin:

Nei egentlig ikke.. Er bedre om jeg blir slikket :) Det er nesten bedre en penetrering!

Anonymous poster hash: bfbf5...804

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ryggen med ansiktet hans mellom de spredde bena mine, hehe. Bare penetrering er ikke nok

Anonymous poster hash: fa9b2...15a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken stilling synes dere er best for å få orgasme? Det trenger ikke bare å være vagnial orgasme det er snakk om :)

Anonymous poster hash: 92e5b...0dc

Vanligvis liggende på ryggen eller misjonæren.

Har også lest at misjonærstillingen er den mest brukte stillingen..og den beste for de fleste...

Doggy?kan ikke forstå at doggi er noe deilig...

Dere som syns doggi er bra,er dere virkelig ærlige nå???Den er for hunder,ikke mennesker : )

Anonymous poster hash: 7a0c6...473

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er mest effektivt for meg er når jeg rir gutten, noe annet funker ikke for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som funker best for kjæresten er en variant av misjonæren og CAT.

Vi starter i vanlig misjonær, men så tar hun beina sammen og jeg har mine bein ytterst.

Jeg flytter meg også litt lengre opp slik at det er god kontakt mellom roten av penis og klitoris.

Da kan jeg variere mellom ut-inn og opp-ned bevegelser.

Ut-inn er mest for meg, mens opp-ned er mest for henne. På denne måten kan vi kontrollere når orgasmene kommer og får orgasmer samtidig svært ofte.

Det jeg liker best er å ligge like på punktet før orgasme, og så er det sammentrekningene hennes som bringer meg i mål.

Fantastisk posisjon. Fungerer over 90% av gangene for henne, ca 80% for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

som nevnt tildigere, misjonær med bena opp. Denne her stillingen klarer hvertfall ikke jeg å ha sex i uten å få orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som nevnt tildigere, misjonær med bena opp. Denne her stillingen klarer hvertfall ikke jeg å ha sex i uten å få orgasme.

Merkelig så mange sier denne stillingen. Jeg hater denne! Hehe. Mens jeg elsker doggy, ridning, vanlig misjonær osv.

Anonymous poster hash: 0ca21...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig så mange sier denne stillingen. Jeg hater denne! Hehe. Mens jeg elsker doggy, ridning, vanlig misjonær osv.

Anonymous poster hash: 0ca21...e14

Vi er nokk alle lagt forskjellig, kansje du er litt for stiv bak bena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doggy og ridning fungerer best for meg.

Blir ekstra tent når han ser på meg og følger med på alle bevegelser ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som funker best for kjæresten er en variant av misjonæren og CAT.

Vi starter i vanlig misjonær, men så tar hun beina sammen og jeg har mine bein ytterst.

Jeg flytter meg også litt lengre opp slik at det er god kontakt mellom roten av penis og klitoris.

Da kan jeg variere mellom ut-inn og opp-ned bevegelser.

Ut-inn er mest for meg, mens opp-ned er mest for henne. På denne måten kan vi kontrollere når orgasmene kommer og får orgasmer samtidig svært ofte.

Det jeg liker best er å ligge like på punktet før orgasme, og så er det sammentrekningene hennes som bringer meg i mål.

Fantastisk posisjon. Fungerer over 90% av gangene for henne, ca 80% for meg.

Å GUUUD: )du KAN pule : )Heldig er hun som har deg : )

Anonymous poster hash: 7a0c6...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg får ikke orgasme vaginalt :grine:

Når jeg fingrer får jeg orgasme når jeg ligger på ryggen

Anonymous poster hash: bfbf5...804

Samme her! :(

Noen som har tips til hvordan man kan lære seg å komme av det?

Skal jeg komme i den type akt må jeg fingre meg selv mens han kjører meg. Og da er det alltid clit-orgasme! Han tror det er han som klarer å få meg i mål, but it's all on me :/

Anonymous poster hash: 3dfc9...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! :(

Noen som har tips til hvordan man kan lære seg å komme av det?

Skal jeg komme i den type akt må jeg fingre meg selv mens han kjører meg. Og da er det alltid clit-orgasme! Han tror det er han som klarer å få meg i mål, but it's all on me :/

Anonymous poster hash: 3dfc9...882

Får heller ikke orgasme annet enn med meg selv:( Jeg tror jeg må være verdens mest uheldige person i forhold til valg av kjærester på det området....

Ellers så må jeg bli tøffere selv og ikke være så redd for hva han tror om kroppen min...huff

Anonymous poster hash: 885d6...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doggie og når jeg ligger på ryggen og han sitter eller står oppreist. :rodmer:



Anonymous poster hash: f4808...890
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For min del er det ridning som får meg til å komme lettest. Mest sannsynlig fordi den stillingen gjør meg ekstra kåt av en eller annen grunn. :)

Flink jente, du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å GUUUD: )du KAN pule : )Heldig er hun som har deg : )

Anonymous poster hash: 7a0c6...473

Menn liker damer som vet hva de vil i senga, så du bør instruere elskeren din.

Eller så kan du neste gang dere er i misjonæren ta beina dine tett sammen.

Det er en enkel stilling å lære, vi oppdaget den helt tilfeldig, men fordi den fungerer så bra bruker vi den nesten hver gang. Men den har endel variasjoner.

Det er mulig å bare bruke opp-ned bevegelser. Hvis jeg da holder ut sammentrekningene hennes, kan jeg jo bare fortsette og hun får snart enda en orgasme. Det er ganske vanlig at hun får to i denne posisjonen, en sjelden gang flere. Men etter noen orgasmer går hun inn i en kontinuerlig orgasmisk tilstand, som nok er ganske utmattende. Da tar vi heller en pause så hun kan roe seg litt ned før vi fortsetter.

Stillingen er og fin ved at den fungerer også om penis ikke er fult erigert. Hvis det går for meg først,skifter vi raskt til denne stillingen, slik at også hun kommer i mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misjonær, men med beina opp og foran brystkassen til mannen i stedet for på sidene :)

Enig. I den stillingen kommer jeg nesten alltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis liggende på ryggen eller misjonæren.

Har også lest at misjonærstillingen er den mest brukte stillingen..og den beste for de fleste...

Doggy?kan ikke forstå at doggi er noe deilig...

Dere som syns doggi er bra,er dere virkelig ærlige nå???Den er for hunder,ikke mennesker : )

Anonymous poster hash: 7a0c6...473

Jeg tror vel ikke de som sier at de liker doggie lyver? Jeg liker ihvertfall den godt fordi det er den stillingen det er desidert lettest for meg å tilfredsstille meg selv med for eksempel en vibrator mens vi holder på. Vi kommer alltid i mål samtidig i doggie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...