Gå til innhold

Han er litt liten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Penis Pills - Hørte jeg at det fungerer for å forlenge penisen.

Anonymous poster hash: 0129a...49c

Nei det gjør det ikke. Det finnes tusenvis av humbug penisforlenger produkter, og INGEN av de fungerer. Det er bare svindel. Det eneste som til en viss grad kan fungere er kirurgi, men det er også rimelig begrenset og kan ikke legge på mange centimeterene og er selvsagt forbundet med stor risiko.

Slutt å lure folk til å kjøpe slike mirakel svindelprodukter. Enten det er slankepiller, hårvekst produkter eller penisforlengings produkter. Det er en god grunn til at de ikke blir foreskrevet av lege. Det er for at de ikke fungerer, og noen av dem kan til og med være direkte skadelige.

Anonymous poster hash: 35ecc...f41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Nei det gjør det ikke. Det finnes tusenvis av humbug penisforlenger produkter, og INGEN av de fungerer. Det er bare svindel. Det eneste som til en viss grad kan fungere er kirurgi, men det er også rimelig begrenset og kan ikke legge på mange centimeterene og er selvsagt forbundet med stor risiko.

Slutt å lure folk til å kjøpe slike mirakel svindelprodukter. Enten det er slankepiller, hårvekst produkter eller penisforlengings produkter. Det er en god grunn til at de ikke blir foreskrevet av lege. Det er for at de ikke fungerer, og noen av dem kan til og med være direkte skadelige.

Anonymous poster hash: 35ecc...f41

Det er helt riktig. Det er en grunn til at ikke det står om slikt i aviser hele dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere sikker på det at det ikke fungerer?

Jeg har ikke prøvd, men er fornøyd med størrelsen min.

Det er helt riktig. Det er en grunn til at ikke det står om slikt i aviser hele dagen.

Nei det gjør det ikke. Det finnes tusenvis av humbug penisforlenger produkter, og INGEN av de fungerer. Det er bare svindel. Det eneste som til en viss grad kan fungere er kirurgi, men det er også rimelig begrenset og kan ikke legge på mange centimeterene og er selvsagt forbundet med stor risiko.

Slutt å lure folk til å kjøpe slike mirakel svindelprodukter. Enten det er slankepiller, hårvekst produkter eller penisforlengings produkter. Det er en god grunn til at de ikke blir foreskrevet av lege. Det er for at de ikke fungerer, og noen av dem kan til og med være direkte skadelige.



Anonymous poster hash: 35ecc...f41



Anonymous poster hash: 0129a...49c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Er dere sikker på det at det ikke fungerer?

Jeg har ikke prøvd, men er fornøyd med størrelsen min.

Anonymous poster hash: 0129a...49c

Ja jeg er sikker. det har vært artikler fra oppegående leger som fraråder på det sterkeste å benytte slike metoder. Ingen av dem som har dokumentert effekt. Det finnes strekk øvelser som kan legge på 2-3 cm, men det krever trening over mange år....Er det verdt det, bare fordi en masse damer påstår at de ikke kjenner en pikk på 13-14cm? NEI!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feks se på Amazon, der selger de piller for penis... Mange hundre mennesker skrev at det har hjulpet med å få den større.

Det er bare det jeg har lest.

Ja jeg er sikker. det har vært artikler fra oppegående leger som fraråder på det sterkeste å benytte slike metoder. Ingen av dem som har dokumentert effekt. Det finnes strekk øvelser som kan legge på 2-3 cm, men det krever trening over mange år....Er det verdt det, bare fordi en masse damer påstår at de ikke kjenner en pikk på 13-14cm? NEI!

Anonymous poster hash: 0129a...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feks se på Amazon, der selger de piller for penis... Mange hundre mennesker skrev at det har hjulpet med å få den større.

Det er bare det jeg har lest.

Anonymous poster hash: 0129a...49c

Man skal være forsiktig med å høre på hva folk rapporterer om egen størrelse. I tillegg trenger ikke anmeldelsene å være ekte.

lol

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant at anmeldelsen trenger være ekte.

Man skal være forsiktig med å høre på hva folk rapporterer om egen størrelse. I tillegg trenger ikke anmeldelsene å være ekte.

lol

Anonymous poster hash: 0129a...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

De eneste kvinnene som bryr seg om penisstørrelse (utover det som er normalt) er de som er vide nedentil. Forståelig, men da får dere finne en som er stor i stedet for å syte over partnerens størrelse. Makan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gutter ønsker at dama skal ha store boobbss :D det liker vi ;)



Anonymous poster hash: 0129a...49c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer er bare 12 cm og føler ikke at han er for liten. Eller er damene her på kg kanskje litt ekstra "løse" der nede?



Anonymous poster hash: 934ad...706
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer er bare 12 cm og føler ikke at han er for liten. Eller er damene her på kg kanskje litt ekstra "løse" der nede?

Anonymous poster hash: 934ad...706

Kjedelig at du poster som AB, blir mye artigere etterspill når en "ordentlig" bruker poster :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Min samboer er bare 12 cm og føler ikke at han er for liten. Eller er damene her på kg kanskje litt ekstra "løse" der nede?

Anonymous poster hash: 934ad...706

Det kommer nok av at han faktisk både fysisk og teoretisk sett ikke er for liten ;) Ifølge leger og forskere vil en sånn fungere helt greit. Og ja...jeg tror veldig mange av dem som roper høyest om det her inne har en mental "må ha en stor en" issue, eller så har de gjort seg vant med store gjenstander eller en diger partner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dater en kjempeflott mann og vi har det veldig fint sammen. Vi er begge i slutten av 20 årene.

Jeg kjenner virkelig på forelskelsen men så falt bomben.

Vi skal endelig ha sex sammen og jeg ble helt satt ut da jeg så penisen hans.

Min forrige var større enn gjennomsnittet så jeg er nok litt bortskjemt, men denne var ca 13 i hard tilstand og ikke veldig tykk heller.

Vi hadde sex og det var deilig nok det, men jeg savnet følelsen av å bli fylt opp.

Vi har hatt sex flere ganger etter dette men jeg greier visst ikke å venne meg til at han er så bitte liten.

Vil jeg trekke meg nok sammen til at han føles større ?

Hvis ikke tror jeg ikke dette går.

Anonymous poster hash: c5fe7...507

Det er ikke han som er for liten, det er du som er for stor/vid. Hvis du vil bytte ut drømmemannen for noen cm med pikk, så gjør det for all del slutt og gi ham en mulighet til å finne en jente som vet å verdsette ham.

Anonymous poster hash: aabe4...35e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere jenter må slutte å være så lite kravstore!

La oss med stor pikk få formere oss uhemmet. På den måten kan være gener gå i arv. Og "smågutta" vil etterhvert dø ut.

Naturlig seleksjon kalles det vel.



Anonymous poster hash: d35b1...8ca
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere jenter må slutte å være så lite kravstore!

La oss med stor pikk få formere oss uhemmet. På den måten kan være gener gå i arv. Og "smågutta" vil etterhvert dø ut.

Naturlig seleksjon kalles det vel.

Anonymous poster hash: d35b1...8ca

Vel, nå har jo dette pågått i en del tusen år allerede og størrelsen er jo et av resultatene. Naturlig seleksjon har jo nettopp ført til at vi har gjennomsnittet vi har gjennom utvalg av menn med "passe" størrelse, hverken for stor eller liten til at det er problematisk å gjennomføre samleie.

Anonymous poster hash: 60562...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Vel, nå har jo dette pågått i en del tusen år allerede og størrelsen er jo et av resultatene. Naturlig seleksjon har jo nettopp ført til at vi har gjennomsnittet vi har gjennom utvalg av menn med "passe" størrelse, hverken for stor eller liten til at det er problematisk å gjennomføre samleie.

Anonymous poster hash: 60562...a1c

Genialt svar ;) Man kan ikke argumentere mot det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Kan ikke damene bare komme til meg i steden :vetikke:

Du hjelper gjerne de som sliter med småtasser du? :fnise: ....Hatt ferie Konghung? Lenge siden du har debattert her nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå har jo dette pågått i en del tusen år allerede og størrelsen er jo et av resultatene. Naturlig seleksjon har jo nettopp ført til at vi har gjennomsnittet vi har gjennom utvalg av menn med "passe" størrelse, hverken for stor eller liten til at det er problematisk å gjennomføre samleie.

Anonymous poster hash: 60562...a1c

Det er nok ikke helt riktig. I hvertfall de siste tusen årene (etter at kristendommen kom), har det ikke vært så veldig vanlig med mye sex blant folk før ekteskapet.

Og det har nok vært mange skuffede kvinner på bryllupsnatta....

Og selv om det har foregått utenomekteskaplig sex, har de fleste forhold vært basert på fornuft.

I ei tid det var viktig å ha mat på bordet, var det nok bedre å velge en storbonde som ektemann, enn en arbeissky mann med kjempepenis.

Anonymous poster hash: d35b1...8ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Dere jenter må slutte å være så lite kravstore!La oss med stor pikk få formere oss uhemmet. På den måten kan være gener gå i arv. Og "smågutta" vil etterhvert dø ut. Naturlig seleksjon kalles det vel. Anonymous poster hash: d35b1...8ca

:skratte:

- beklager.... Vi er så kravstore at vi krever hjerne også.

Det holder ikke med kun hardware om ikke programvaren er installert.

Det blir som å kjøpe en Jaguar E-type serie 1.... uten motor ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...