Gå til innhold

Han er litt liten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Corto Maltese

Intersant og se hvor annerledes kvinner svarer her en når en mann klagede på at en kvinne hadde små bryster.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars fyr om du ikke klarer å sette pris på den "lille" kuken hans da (synes ikke 13cm høres så ille ut jeg). Kanskje han burde finne seg noen som klarer å akseptere hvilken størrelse utstyret hans er. Synes hele greia begynner å bli litt latterlig. Mannfolk med for små peniser, kvinner med for små bryst.



Anonymous poster hash: 7cf6a...f99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intersant og se hvor annerledes kvinner svarer her en når en mann klagede på at en kvinne hadde små bryster.

Brystene er ikke nytteverktøy på samme vis som penis.

Små bryst har ingenting å si for utførelse av sex.

hvorfor ikke sammenligne med løse fitter?

fordi det kan heller ikke sammenlignes.

Det er hardt å være mann med liten penis.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystene er ikke nytteverktøy på samme vis som penis.

Små bryst har ingenting å si for utførelse av sex.

hvorfor ikke sammenligne med løse fitter?

fordi det kan heller ikke sammenlignes.

Det er hardt å være mann med liten penis.

"Løse" fitter er selvfølgelig en naturlig sammenlikning.

Anonymous poster hash: 60562...a1c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 13 til 15 cm lang, kommer an på hvor kåt jeg er. Skal jeg ta det som at jeg har en liten kuk? Er for lat til å google etter gjennomsnittsstørrelse.

Anonymous poster hash: 75ece...b50

Nei. Skjønner faktisk ikke en del damer her inne. Sitter her og ser på en linjal, synes ærlig talt det ser mye ut jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystene er ikke nytteverktøy på samme vis som penis.

Små bryst har ingenting å si for utførelse av sex.

hvorfor ikke sammenligne med løse fitter?

fordi det kan heller ikke sammenlignes.

Det er hardt å være mann med liten penis.

Det er sant. Men samtidig kan det jo sammenlignes - dersom kvinnen trenger å se en stor penis for å tenne på fyren.

Heldigvis kan jo guttene på forhånd se om en jente har små eller store bryster, så en mann som trenger å se svære pupper har jeg (heldigvis) aldri opplevd å havne til sengs med. Kan tenke meg at det er rimelig kjipt å bli avvist for noen ytre fysiske trekk man uansett ikke kan gjøre noe med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dater en kjempeflott mann og vi har det veldig fint sammen. Vi er begge i slutten av 20 årene.

Jeg kjenner virkelig på forelskelsen men så falt bomben.

Vi skal endelig ha sex sammen og jeg ble helt satt ut da jeg så penisen hans.

Min forrige var større enn gjennomsnittet så jeg er nok litt bortskjemt, men denne var ca 13 i hard tilstand og ikke veldig tykk heller.

Vi hadde sex og det var deilig nok det, men jeg savnet følelsen av å bli fylt opp.

Vi har hatt sex flere ganger etter dette men jeg greier visst ikke å venne meg til at han er så bitte liten.

Vil jeg trekke meg nok sammen til at han føles større ?

Hvis ikke tror jeg ikke dette går.

Anonymous poster hash: c5fe7...507

haha har hatt det på samme måten før, for jeg var bortskjemt... Levde med en mann med stort utstyr i 16 år ca, også møtte jeg etterpå en eller annen med små. Men størrelsen betyr ingenting egentlig men jeg må si det samme: Jeg begynte å føle at det betydde noe. Og jeg ble faktisk uinteressert, men det kan være en til grunn i uinteressen, og det er personligheten i tilegg til det. For er en mann en flott personlighet som jeg elsker å være rundt vil ikke størrelsen bety noe tror jeg.

Og 13 centimeter er jo mye i forhold til hva jeg møtte på etterpå. Jeg møtte noen som så ut til å bare ha mindre enn en tommeltott til pikk ;)

Endret av Meline37
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært borti en mann med liten penis, da snakker vi på størrelse med ei reke! Vi hadde god kjemi, fyren var både pen og snill. Endte i senga en kveld, å du verden så satt ut jeg ble da jeg skulle gripe et skikkelig tak i staken hans! Det var jo ingenting der, som sagt bare en liten reke.

Dette var så til de grader avtennende for meg, at etter den kvelden var all kontakt brutt.

Sa selvfølgelig ikke noe om den egentlige grunnen, men diktet opp en historie om at jeg ikke var klar for forhold enda osv.

Så jo, størrelsen teller så absolutt, å ingen greier å trene seg opp til å bli så stram at de kjenner noe med en sånn liten penis inni seg.



Anonymous poster hash: e7c71...eab
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Det er sant. Men samtidig kan det jo sammenlignes - dersom kvinnen trenger å se en stor penis for å tenne på fyren.

Heldigvis kan jo guttene på forhånd se om en jente har små eller store bryster, så en mann som trenger å se svære pupper har jeg (heldigvis) aldri opplevd å havne til sengs med. Kan tenke meg at det er rimelig kjipt å bli avvist for noen ytre fysiske trekk man uansett ikke kan gjøre noe med.

Dette burde få folk til å tenke litt, synes nå jeg da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært borti en mann med liten penis, da snakker vi på størrelse med ei reke! Vi hadde god kjemi, fyren var både pen og snill. Endte i senga en kveld, å du verden så satt ut jeg ble da jeg skulle gripe et skikkelig tak i staken hans! Det var jo ingenting der, som sagt bare en liten reke.

Dette var så til de grader avtennende for meg, at etter den kvelden var all kontakt brutt.

Sa selvfølgelig ikke noe om den egentlige grunnen, men diktet opp en historie om at jeg ikke var klar for forhold enda osv.

Så jo, størrelsen teller så absolutt, å ingen greier å trene seg opp til å bli så stram at de kjenner noe med en sånn liten penis inni seg.

Anonymous poster hash: e7c71...eab

Her er det dog snakk om 13cm penis, ikke mikropenis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 cm er ikke akkurat så stort da, ihvertfall ikke hvis den er tynn i tillegg.



Anonymous poster hash: e7c71...eab
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Interessant hvordan "alle" kvinner blir snekkere og eksperter på å ta ting på øyemål når de har sex, når de er helt på jordet når de måler alle andre ting! Helt ned på centimeteren klarer de å måle penis på øyemål :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde et par ons mellom den forrige og han jeg er med nå og de sa jeg hadde trang og deilig mus, så jeg tror ikke jeg er problemet.

Anonymous poster hash: c5fe7...507

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et par ons mellom den forrige og han jeg er med nå og de sa jeg hadde trang og deilig mus, så jeg tror ikke jeg er problemet.

Anonymous poster hash: c5fe7...507

Mange som blir kalt stygg selv om de ikke er det. Just saying.

Anonymous poster hash: 7cf6a...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intersant og se hvor annerledes kvinner svarer her en når en mann klagede på at en kvinne hadde små bryster.

Det er fordi kvinner flest er hyklere som kun klarer å se verden ut fra sitt eget ståsted.

Anonymous poster hash: 1acc5...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan skrive under på at størrelsen på tidligere partnere har en del å si. Sexen blir ikke bra med en penis under gjennomsnittet når man er vant til dem over gjennomsnittet, man blir jo tilpasset partnerne man er sammen med. Jeg var veldig trang de første årene som seksuelt aktiv, hadde jeg møtt en med liten penis på den tiden hadde nok det vært godt nok også i dag. Men etter forhold hvor jeg har måttet venne meg til større størrelser, blir det alt for lite friksjon med en gjennomsnittlig eller liten.



Anonymous poster hash: 8e494...127
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Gamle kjerringer som undertegnede har aldri målt.

- og tydeligvis heller aldri møtt noen av de mange peniser som er 'for små'.

Selv har jeg derimot en gang møtt en som var for stor, - det var ikke morsomt for noen av oss.

Snodig dette... de rikeste, høfligste og beste elskere jeg noen gang har møtt var tydeligvis helt gjennomsnitt eller kanskje tilogmed litt under snittet.

Snodige saker...tro om det kan skyldes at hele mannen er til stede og tenningen er dyp og gjensidig...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et par ons mellom den forrige og han jeg er med nå og de sa jeg hadde trang og deilig mus, så jeg tror ikke jeg er problemet.

Anonymous poster hash: c5fe7...507

Tror han lyver.

Jeg har 0 problemer med å kjenne 13 cm. Jeg kjenner 10 cm også, den må være 3-4 cm før jeg ikke kjenner det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Brystene er ikke nytteverktøy på samme vis som penis.

Små bryst har ingenting å si for utførelse av sex.

hvorfor ikke sammenligne med løse fitter?

fordi det kan heller ikke sammenlignes.

Det er hardt å være mann med liten penis.

Det taes jo opp og opp igjen i flere tråder at flere menn mister tenningen om damen har små pupper? Da går ikke det ut over utførelsen av sex mener du? Joda jeg skjønner hva du vil frem til og jeg er enig i resonomentet ditt bokstavelig. Men at en 13cm pikk ikke klarer å få liv i dama og fylle henne opp er bare tøv fra ende til annen. Da er de henne som har et problem og ikke han!! Det sitter mentalt hos henne garantert! Derfor mener jeg det kan sammenlignes.

Hæ??

Det er liksom helt ok for kvinner å tutet ut med at menn med 13cm er for små mens det er altså ikke ok for menn da å klage på løse fitter??

Mulig jeg missforstår deg her....men utifra det jeg oppfatter du skriver, så begynner jeg å lure på kvinners tankegang :klo: For enkelte av dere (Ikke nødvendigvis deg spinwild) så virker det som om allt skal være tilpasset dere og deres nytelse og velstand.

(Vil bare legge til at jeg ikke syntes noe om beskrivelse av verken pikk eller pupp som "for smått eller stort", da dette ikke betyr noe etter min mening, men skal dette være fair for begge kjønn syntes jeg dere damer bør tenke dere om med allt dette fokuset og ansvaret på bra sex blir lempet over på mannen)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...