Gå til innhold

Han er litt liten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Size does matter. Sorry mannfolk, but its true.



Anonymous poster hash: 25bdb...40d
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

om mannen er perfekt på alle andre måter synes jeg det ville vært veldig overflatisk av deg og dumpe en mann pga en helt normal penis på 13 cm. Jeg har vært sammen med menn med ulike størrelser og har da alltid kjent noe uansett under sex. sex er jo mye mer en selve penitreringen og. Er jo ikke akkurat noe han kan gjøre så mye med dette med størrelsen. Tror heller om du mener du kjenner for lite får jobbe med øvelsene for og stramma opp i såfall.

Anonymous poster hash: 5162e...495

Ts er ikke overfladisk, det handler jo ikke om utseende, men om nytelse.

Anonymous poster hash: 85d12...be8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen om han tenker det samme. Vurdere å dumpe henne fordi hun er for løs ?

13 cm er da normal størrelse, møtt på menn med mindre enn dette. De klarte jaggu jobben de også.

Men siden du er forelska, prøv gjerne med oppstrammnings øvelser først. Kan hende det kan hjelpe deg litt? Verdt et forsøk :)

Anonymous poster hash: 056a6...38d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen om han tenker det samme. Vurdere å dumpe henne fordi hun er for løs ?

13 cm er da normal størrelse, møtt på menn med mindre enn dette. De klarte jaggu jobben de også.

Men siden du er forelska, prøv gjerne med oppstrammnings øvelser først. Kan hende det kan hjelpe deg litt? Verdt et forsøk :)

Anonymous poster hash: 056a6...38d

Hvilken årstall er dette 1985? Du vet at vaginaen tilpasser seg, ja? Den er som et strikk, utvider seg om den må, men krymper tilbake til normal størrelse etterpå.

Anonymous poster hash: 25bdb...40d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken årstall er dette 1985? Du vet at vaginaen tilpasser seg, ja? Den er som et strikk, utvider seg om den må, men krymper tilbake til normal størrelse etterpå.

Anonymous poster hash: 25bdb...40d

:fnise: Tror mange vet dette, men prøver å bruke det som en unnskyldning for å føle seg bedre.

Anonymous poster hash: 6a348...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Tror mange vet dette, men prøver å bruke det som en unnskyldning for å føle seg bedre.

Anonymous poster hash: 6a348...e8c

Ja no shit! :P

Edit:

Men om det hjelper at de bruker det ordtrykket så får de kjøre på, men de må jo forstå at alle ikke tenner på en "liten" penis, selv om den er liten for noen, så kan det hende at den er perfekt for andre. De må da forstå det :P er ikke så vanskelig :D ?

Noen har for stor penis for enkelte, som er perfekt for andre igjen.

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor alle får beskjed om å stramme seg opp hele tida?

Det kan jeg godt prøve å forklare deg :)

Det kommer oss kvinner tilgode at vi holder musklene der nede i trim. Vi får bedre følelse, bedre blodgjennomstrømning, motvirker lekkasje når vi blir litt oppi årene eller etter en barnefødsel.

Ved trening av disse musklene får vi også bedre utbytte av sex og de vi har sex med føler kanskje litt mer også når vi har holdt muskulaturen der nede i form?

Det er sikkert også andre fordeler ved å stramme opp, men dette var de jeg kom på i farta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg troller ikke. Det må da være greit å reagere på at han er liten. Sex er viktig og jeg syns dette trekker hele greien ned.

Jeg har ikke målt da ! Men tenker sånn sirka.

Jeg vet at skjeden trekker seg sammen men jeg er usikker på om den kan trekke seg så mye ned etter noen år med en med mye mye større.

Størrelse betyr mye. Eller skal ikke vi jenter få ha preferanser ?

Har da lest mye om ekkelt flesk og for små pupper på damer her inne.

Jeg skal prøve å gjøre knipeøvelser en stund til og se.

Ts

Anonymous poster hash: c5fe7...507

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til de voksnes verden. Men om du faktisk har problemer med en på 13 cm, er det ikke hans peis det er noe galt med men din vagina. Selv etter å ha født 2 store barn har jeg ikke problemer.

Støtter forslaget om at du gjør en egeninnsats og trener deg opp. For 13 er helt normalt.

Anonymous poster hash: cf10d...393

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Med tiden vil du vel tilpasse deg hans størrelse og når du får større følelser for han så tror jeg ikke du kommer til å tenke på dette en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å teste ut mer kreative stillinger i senga? eller analsex?

Analsex har iaf hvert redningen i mitt tilfelle, men ikke alle som er med på slikt...

Det vil nok gå seg til etterhvert. å stramme muskulaturen der nede er uansett smart mtp fremtiden.

inn og ut er heller ikke det eneste som skjer under sex. Slipp kreativiteten løs.

Av min erfaring er menn med penis under gjennomsnittet mer fantasifulle i senga og villig til å prøve ut nye ting.

(dette gjelder de som vet de har en "liten penis" og ønsker å øke hennes nytelse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken årstall er dette 1985? Du vet at vaginaen tilpasser seg, ja? Den er som et strikk, utvider seg om den må, men krymper tilbake til normal størrelse etterpå. Anonymous poster hash: 25bdb...40d

Det varierer nok mye hvor mye den krymper tilbake til "normal" størrelse igjen. Jeg var så trang de første årene jeg var seksuelt aktiv at det var vanskelig å gjennomføre samleie til tider. Men etter hvert blir man jo varig utvidet selv om man har trent bekken, og da har størrelsen på penis stor betydning. Lengden har en betydning uansett.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freakingawesome

Your va-jay-jay does not fit his pee-pee. Sånn, såvidt jeg har forstått og forsåvidt erfart så er det slik at vaginaer i likhet med peniser kommer i forskjellig størrelse. Jeg har vært borti alt fra de som er trange til de som har noe tilnærmet en vindtunnel der nede. Gjelder kanskje å finne en som passer der også?

Så, greia er nok ikke bare at han er for liten for deg. Du er nok for vid for han også :)

Move on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med å teste ut mer kreative stillinger i senga? eller analsex?

Analsex har iaf hvert redningen i mitt tilfelle, men ikke alle som er med på slikt...

Hvordan hjelper det? Følelsen av kuk er ganske forskjellig fra vagina til analen, så dette fungerer ikke som noe slags erstatning for min del.

Anonymous poster hash: 41222...56e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Size does matter. Sorry mannfolk, but its true.

Anonymous poster hash: 25bdb...40d

Det vet vi!

Utseende på fitta betyr også mye.

Anonymous poster hash: 595dd...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å innse engang for alle: en penis er liten og vil alltid være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hjelper det? Følelsen av kuk er ganske forskjellig fra vagina til analen, så dette fungerer ikke som noe slags erstatning for min del.

Anonymous poster hash: 41222...56e

Var bare et forslag.

Jeg erstattet vaginal orgasme, som jeg ikke kunne oppnå med den mannen, med anale orgasmer - erstatning.

Følelsen av kuk er ganske forskjellig i vagina fra dag til dag også.

Hvis det er erstatning på liten kuk i fitta du vil ha, så anbefaler jeg dildo/vibrator, eller sånn penisfutteral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...