Gå til innhold

Hvordan få mer action på soverommet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart 9 måneder nå, vi er enige om det meste og alt fungerer egentlig veldig bra, men vi bor ikke sammen enda. Jeg syns sexen er kjedelig, vet ikke helt hvordan jeg skal ta opp dette med han heller for hver gang jeg prøver å snakke om sex, spør hva han tenner på, hva han vil at jeg skal gjøre mer av osv så svarer han bare "syns det er flott som det er" og "har det fint jeg". Hater slike svar!!!

Ingen av oss lager lyder under sexen heller, og da mener jeg ikke noe stønning, ikke noe blir sagt eller noe. Jeg har prøvd å lage lyder osv, for det faller naturlig for meg, men da føler jeg at det blir så kleint for han er jo helt stille, bare puster.

Under forspillet så er det vel dette som skjer hver gang: kna litt på den ene puppen, ikke den andre, bare den ene. Flytte hånda ned og fingre litt også kjører vi på.. Jeg trenger mer forspill og har prøvd å ta opp dette flere ganger. Greit å ta en kjapp en innimellom, men ikke hveeeer gang. Jeg liker også at mannen tar kontroll, jeg kan fint ta kontrollen selv også, men liker at gutten vet hva han vil og gjør det om dere skjønner. At han kan dra meg litt i håret, holde meg litt fast etc..

Hovedprobemet er vel at det er så vanskelig å prate med han om sex generelt. Han blir på en måte litt "lukket" med engang, og det er litt slitsomt da jeg ikke har noen problemer med å prate om slikt overhodet. Har regnet med at ting ville gå seg til etterhvert når man har vært sammen lengre og blitt tryggere på hverandre, men er fortsatt like vanskelig å ta det opp.

Og en annen ting, han må sette av tid til sex. Legger vi oss klokka 11 på kvelden så kan vi ikke ha sex med mindre vi har lagt oss tidligere slik at han får nok søvn. Dette er litt sært for meg da jeg liker at sex kan skje litt spontant også. Det er heller nesten ikke noen klining som skjer eller klåing for den saks skyld. F. eks når vi sitter å ser film og jeg prøver å beføle litt og få opp stemningen så er det ingen respons. Jeg liker veldig godt sex på sofaen f. eks, men dette er helt uaktuelt fordi vi kan komme til å "søle" på den.

Jeg tørr heller ikke sende "dirty" meldinger til han eller noe slikt. For det virker som om han hadde syntes det hadde vært kjeeempe teit.

Noen som har erfaringer og som vet hvordan man kan få til å prate om dette på en god måte? :) Sex er jo ganske viktig i ett forhold.

Beklager rotete og langt innlegg.



Anonymous poster hash: 3a242...e45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han høres ut som en sjenert gutt som har funnet en "sexoppskrift" som funker greit for han.

Det finnes mange av disse.

Her må det brukes makt og skjenn for å påpeke hvor viktig dette er for deg.

Forklar og demonstrer. (demonstreringen er mest moro ;-) )

typen min var sånn selv.

Nå noterer han seg morsomme ideer til sex, slik at vi kan teste det.

Han tar mer kontroll, men lar samtidig meg gjøre det samme.

Og det eneste jeg gjorde var å påpeke hvor viktig god sex er for meg, og at det lett kan bli "kjedelig".

Samtidig har jeg understreka at kjedelig sex også kan være god sex, og at den gamle sexen var god på sin måte - trengte bare forbedring :-P

Han har også sagt at det var lettere å slippe seg løs siden jeg laga så mye lyd selv.

Så slipp løs sexstønnene, og sats på at han løsner litt din også :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig skulle du hatt pisk, så grisete som du er.



Anonymous poster hash: 30c84...d9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipp deg løs, så gjør nok han det samme. Det hjelper ikke at du også er sjenert hvertfall, da er dere bare sjenerte begge to og kommer ingen vei :)



Anonymous poster hash: 677e7...ee5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bind han fast og med noe foran øynene, å gjør det du føler for med han, regner med at han vil våkne litt da ja! :laugh:



Anonymous poster hash: 49123...104
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting tar tid. Har holdt på med samme gut som pulekompis i to år nå, har flere ganger tatt pause fordi jeg synes det blir for kjedlig, men så har det tatt seg opp igjen. Vi kan begge være litt sjenerte men har funnet ut at det kan være lettere å prate om ting når vi er litt brisne.

Tok 9 måneder før han tok av meg bh'en første gang, jeg trodde han ikke brydde seg om pupper, for noen uker siden kom den snille, søte gutten ut av skapet som en spanker. Men vi blir flinkere, både på å bryte rutinen og kommunisere. Kjenner nesten jeg gruer meg til den dagen jeg må avslutte vår utforsking av den seksuelle verden fordi en av oss får kjæreste.

Tålmodighet er trikset. Ellers er det bare å teste, sjekk hans kropp for respons. Kil, stryk, bit? osv. Og om det er noe du ønsker, så kan du prøve å si det forsiktig. Om det ikke funker kan du appelere til konkurranseinstinktet. "Du tørr ikke slå meg? Slå da?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Dere har bare vært sammen en kort stund. For mange tar det mange år å få et fantastisk sexliv. Ting utvikler seg etter hvert som man blir trygge på hverandre.

Vis ham !

Du er tydeligvis mer frempå og ønsker andre ting enn det han gjør akkurat nå. Du skriver selv at du også kan ta styringen selv om du ønsker mest at han er mer dominerende. Ved å vise ham din kreativitet og hva du tenner på kan han også lære seg å slippe seg mer løs og bli kjent med sine egne seksuelle sider. Kanskje du kan sende ham en sms hvor du forteller ham at du er kåt og han har noe i vente til dere treffes. Så tar du styringen, binder ham og bruker ham til å tilfredstille deg. Vis ham hvordan det skal gjøres !

Et helt konkret tips er at dere skriver noen lapper hver og putter i et glass. På lappen står det beskrevet noe som du vil at partneren skal gjøre for deg seksuelt. Det kan være alt fra små til større ting. Så trekker en av dere en lapp en god stund eller noen dager før dere skal ha sex. Da bygges spenningen opp, og den ene av dere ikke vet hva "godis" som den andre har i vente. Husk å ha ulike lapper som skiller han og hennes. "Lappeleken" er en fin måte å vise sin egen seksualitet frem selv om man ikke tør å si det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...