Gå til innhold

Dårlig til å suge..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente som er ganske dårlig til å suge.. Tror jeg. Jeg har ikke så mye erfaring, har sugd én kjæreste og én fyr jeg datet. Ingen av dem kom av sugingen.. Jeg blir alltid så usikker, og føler meg dum når jeg gjør det. Prøver å hinte og spørre hvordan fyren liker det, men får ikke noe ordentlig svar.. Syntes det er litt håpløst og kjenner jeg kvier meg skikkelig for å suge noen igjen..

Hvordan foretrekker dere gutta at vi gjør det? Skal jeg bruke mye spytt? Runke litt innimellom? Dra forhuden opp og ned? Hardt eller mykt? Stryke over ballene?

Synes dere det er rart å spørre om hvordan han liker at jeg gjør det? Jeg synes egentlig det er veldig digg å suge, men som sagt, hele opplevelsen blir ødelagt når jeg ikke får noe særlig "hjelp" eller at jeg klarer å få han til å komme..

Hvor lang tid bruker dere på å komme?

(Er klar over at det er forskjell fra gutt til gutt, derfor setter jeg pris på maange svar ;) )

Anonymous poster hash: b9f77...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker utrolig lang tid på å komme. Men det spiller da virkelig ingen rolle for min del :)

Bare kjekt å bli sugd en halvtimes tid :)

Anonymous poster hash: c0d36...6c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stress. Lytt etter gode lyder.

Mye spytt er bra. Dekk tennene med leppene. Bruk hendene av og til, men litt forsiktig - noen er mer sensitive enn andre.

Lek litt rundt. Bruk tungen og slikk opp og ned, "kyss" litt på den, stikk den langt ned - variasjon er bra.

Practice makes perfect. Hvis typene du har datet ikke kommuniserer i det hele tatt var de ikke gode partnere - feedback er alltid en god ting.



Anonymous poster hash: 286a2...05e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samle spytt i munnen, pass på å ikke komme borti med tenner og varier litt. Lek med hodet og ta inn så mye du greier. Det kan være digg for ham om du stryker med tunga langs penis mens du suger også. Selv om du varierer teknikk underveis er det lurt å ha lengre perioder med "rytme".

Litt varm te i munnen først (spytt ut eller svelg teen før suging) kan gi en ekstra god følelse.

Kos med ballene hører med.

Anonymous poster hash: 3bb5c...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha i bakhodet at ikke alle kommer av bare suging, litt som at en del kvinner ikke kommer av slikking uansett hvor god man er.

Dette med å dekke tennene med leppene syns jeg er vanskelig. Jeg får det til for så vidt, men da blir der en luftlomme inni munnen, og for hver gang munnen går nedover penis, jo mer luft kommer det inn. Da skal jeg ikke holde på lenge før jeg har svelgt så mye luft at jeg må rape det opp igjen. :P Så jeg bruker ikke å gjøre det, det viktigste er at man klarer å la være å raspe penis med tennene.

Mye spytt er alltid en fordel. Det er lett å føle at man sikler og ser skikkelig udelikat ut, men det skal man ikke tenke på. Glidemiddel med smak kan også brukes hvis man ønsker det. Det gir en litt annen følelse enn med bare spytt, for begge parter.

Jeg er enig med den AB som skrev over, om å ikke stresse, men heller lytte etter gode lyder. Sukk og stønn, rask pust, tung pust ... Og legg merke til kroppsspråket hans. Kanskje løfter han lett på hoftene for å komme lenger inn, eller strammer lårene. Kanskje legger han hånden på hodet ditt og presser lett ned(jeg holder automatisk igjen når det skjer, hvis jeg ikke vil ta ham "helt inn" akkurat da).

Min liker at jeg veksler på å bruke hendene i tillegg, og å ikke gjøre det. Runke, kose med pungen, eller bare bruke munnen. Og som AB over skriver; noen lengre perioder med samme rytme er ofte lurt. På samme måte som at mange jenter også liker en viss intensitet/hastighet på slikkingen en stund, f.eks., eller fingringen. Noen liker også at du tar tak på rumpa og drar ham mot deg hvis han står foran deg, f.eks.. Noen digger at tunga går litt opp og ned langs staken mens jeg suger; "rekker tunge" når jeg går ned, og trekker den inn/tilbake når jeg går opp. (Dette er noe jeg gjør automatisk. Jeg har lagt merke til at babyer som ammer beveger tunga på samme måten, så jeg mistenker at det har noe med det å gjøre. :P ) Noen syns derimot det blir alt for intenst. Noen liker et svakt vakuum(altså at man faktisk suger penisen inn i munnen), andre liker det ikke.

Jeg vil også si meg enig i at øvelse gjør mester. Det er snart fire år siden jeg og kjæresten ble sammen, og han sier at sugingen bare blir bedre og bedre. (I følge ham var visst oralsexen veldig god for fire år siden også, i motsetning til eksen hans som ikke akkurat brydde seg med å holde tennene på avstand ..., så det er ikke det at jeg var elendig da vi ble sammen. :P )



Anonymous poster hash: d7438...9f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er forskjell fra gutt til gutt. Derfor må du nok spørre :) Men før du eventuelt har fått noe svar så bare gjør noe av det du nevnte selv. Vanskelig å gjøre mye galt (bortsett fra tenner). Om det vises at du liker det du driver med så slipper du unna med mye :briller2:. Turnoff er om du ikke klarer å gjøre noe som helst uten direksjon, og at du ser usikker ut. Da gir du inntrykk av at du er ukomfortabel med situasjonen (og kan tolkes som du rett og slett ikke liker å suge).

All slikking, kyssing, stryking er for det meste godt...bare det ikke blir for hardt og tørt. Og, bruk vakuum når du suger (!). Skal han komme må du som regel opp i et visst tempo med munn eller hånd, eller begge deler.

Sier han ingen ting så får'n skylde seg sjæl!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hedra

Kos deg og lytt er rådet fra meg.

Om han ikke er så flink til å si hva han liker, merker du det godt på lydene. stønning og pusten.

Nyt sugingen selv. Jeg elsker å kjenne den mot leppene og tungen. Kjenne hvor fantastisk mykt hodet er. Lek med tungen langs kanten av hodet. bruk litt ekstra tid på strengen bak.

Varier mellom suging og runking.

Slikke mellomkjøttet og ballene. Stryk over dem med hånda mens du suger

hmmmmm ble nesten litt småkåt jeg nå ...hihi :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg og lytt er rådet fra meg.

Om han ikke er så flink til å si hva han liker, merker du det godt på lydene. stønning og pusten.

Nyt sugingen selv. Jeg elsker å kjenne den mot leppene og tungen. Kjenne hvor fantastisk mykt hodet er. Lek med tungen langs kanten av hodet. bruk litt ekstra tid på strengen bak.

Varier mellom suging og runking.

Slikke mellomkjøttet og ballene. Stryk over dem med hånda mens du suger

hmmmmm ble nesten litt småkåt jeg nå ...hihi :fnise:

Hm, jeg også... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det også var ganske ukomfortabelt i starten, da jeg følte jeg ikke fikk det til ordentlig og heller ikke fikk kjæresten til å komme. Jeg søkte dermed litt rundt etter tips på nett og fikk god nytte av fellatio.no! :) Mitt beste tips er likevel å bruke oralsex som en del av forplayet, for da slipper man presset om å få han til å komme, og det blir lettere for deg å slappe av og også nyte det selv. Når jeg gjorde dette kunne jeg øve meg litt på forskjellige teknikker og se hvordan han responderte, uten at jeg nødvendigvis måtte stresse med å øke tempo og intensitet for at han skal klare å nå klimaks. Da fikk jeg også teknikkene ordentlig på plass, og jeg fant ut hva han likte best osv. Etter en stund fikk jeg mye bedre selvtillit og nå elsker jeg å gjøre det :fnise: Så bare øv deg, ikke stress og nyt det selv også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene eksen min var ikke så glad i å bli sugd. Han tente ikke så veldig på det og slet med å komme. Kan jo være typene dine og er sånn.



Anonymous poster hash: 35398...72f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min igjen kommer omtrent uansett hva jeg gjør, så dette tror jeg er like mye personavhengig som det er teknikker.

Jeg har prøvd mye oppigjennom årene, men det har liten wow-effekt, han liker stort sett de samme "vanlige" tingene og leking.

Bare han får oralsex og ser en naken kvinne gjøre det så tror jeg det er mer enn nok, detaljene ligger kun i hvorvidt han personlig synes det føles godt.

Har også opplevd at jeg gir en hel gjennomsnittlig opplevelse(man kjenner selv at man bare var middels tent iforhold til de gangene jeg husker som "best", gjorde bare helt vanlige ting og følte ikke innsatsen min var noe utenom det vanlige), og da sa han dagen etterpå at han aldri hadde kommet så hardt før- det var visst helt fantastisk.

Mao, dagsform/personlige ønsker og lyster.

Anonymous poster hash: 54b82...8fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Jeg er en jente som er ganske dårlig til å suge.. Tror jeg. Jeg har ikke så mye erfaring, har sugd én kjæreste og én fyr jeg datet. Ingen av dem kom av sugingen.. Jeg blir alltid så usikker, og føler meg dum når jeg gjør det. Prøver å hinte og spørre hvordan fyren liker det, men får ikke noe ordentlig svar.. Syntes det er litt håpløst og kjenner jeg kvier meg skikkelig for å suge noen igjen..

Hvordan foretrekker dere gutta at vi gjør det? Skal jeg bruke mye spytt? Runke litt innimellom? Dra forhuden opp og ned? Hardt eller mykt? Stryke over ballene?

Synes dere det er rart å spørre om hvordan han liker at jeg gjør det? Jeg synes egentlig det er veldig digg å suge, men som sagt, hele opplevelsen blir ødelagt når jeg ikke får noe særlig "hjelp" eller at jeg klarer å få han til å komme..

Hvor lang tid bruker dere på å komme?

(Er klar over at det er forskjell fra gutt til gutt, derfor setter jeg pris på maange svar ;) )

Anonymous poster hash: b9f77...bc7

Det er så veldig stor forskjell på menn TS. Litt vanskelig å komme med fasitsvar. Noen menn klarer ikke få orgasme uansett stimuli på 30 minutter f.eks. Det betyr ikke at du er dårlig selv om mannen ikke kommer av det.

Tror ikke jeg tar feil om jeg sier at alle menn liker godt å bli sugd. Som flere sier her, bare IKKE bruk tenner ;) Også vil jeg påpeke en av de få "feil" mange kvinner gjør, og det er å bare lage en O med leppene og jukke frem og tilbake. Det er ikke spesiellt deilig. Sug skikkelig tak i den og lat som om det er en softis du vil ha :fnise:

Sist men ikke minst....bruk tungen på strengen hans. Huffameg...det gjør susen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Mintpastill eller isbit i munnen vil nok vekke han ;)

Isbiter eller noe skikkelig varmt er bra :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isbiter eller noe skikkelig varmt er bra :blomst:

Mannen min synes det er fjollete, så jeg ville kanskje ikke introdusert det uten å spørre ;)

Men...koker man seriøst te osv før oralsex? Jeg planlegger aldri sex(eller; nesten aldri), og synes det virker litt dillete og distraherende med tekopper/mintdrops/alskens greier.

Ser liksom for man at esken velter, så sklir man på femhundre sukkertøy og velter varm te utover mannen/gulvet/senga :P

Anonymous poster hash: 54b82...8fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Mannen min synes det er fjollete, så jeg ville kanskje ikke introdusert det uten å spørre ;)

Men...koker man seriøst te osv før oralsex? Jeg planlegger aldri sex(eller; nesten aldri), og synes det virker litt dillete og distraherende med tekopper/mintdrops/alskens greier.

Ser liksom for man at esken velter, så sklir man på femhundre sukkertøy og velter varm te utover mannen/gulvet/senga :P

Anonymous poster hash: 54b82...8fa

Hahahahahaha....Ja du får sagt det :)

Er vel ikke akkurat juleplanlegging nei....men isbiter har jeg i fryseren...å smekke frem et par av dem i et glass og ta det med i sengen er bare gøy. Å "numme" ned knotten for så å bruke en varm munn på den er å anbefale sterkt :tommelopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedra

Å kjære deg ! Ikke kall den knotten da ;). En penis, erigert eller ikke, er fantastisk. Jeg er en av de som syns en penis er estetisk pen å se på :)

Jeg tror mange som ts, som skal suge og føler seg usikre, henger seg litt for mye opp i teknikk liksom.

Det er ingen fasit. Mannen min liker at jeg forsiktig skraper tennene forbi kanten av hodet, mens mange ikke vil ha tenner.

Å suge den med godt vakum pleier å være kjærkomment.

Det samme med å ta den helt inn. Du må kanskje øve litt for mange er følsomme og brekker seg lett.

Jeg syns det går lett så lenge jeg får styre.

Kos deg ! Det er det viktigste. Suge er kjempedeilig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Å kjære deg ! Ikke kall den knotten da ;). En penis, erigert eller ikke, er fantastisk. Jeg er en av de som syns en penis er estetisk pen å se på :)

Jeg tror mange som ts, som skal suge og føler seg usikre, henger seg litt for mye opp i teknikk liksom.

Det er ingen fasit. Mannen min liker at jeg forsiktig skraper tennene forbi kanten av hodet, mens mange ikke vil ha tenner.

Å suge den med godt vakum pleier å være kjærkomment.

Det samme med å ta den helt inn. Du må kanskje øve litt for mange er følsomme og brekker seg lett.

Jeg syns det går lett så lenge jeg får styre.

Kos deg ! Det er det viktigste. Suge er kjempedeilig :)

Hahaha....Uansett hvor stor den er så er den jo "knott" i forhold til mye annet på kroppen :fnise:

Og ellers TS...bare "sug"....Det ligger i ordet. Å bare bruke leppene til å skape friksjon er ikke all verdens. Denne rare hudfargede pølsa med blodårer stikkende ut på, skal være noe du ser for deg som det beste du vet å ha i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min synes det er fjollete, så jeg ville kanskje ikke introdusert det uten å spørre ;)

Men...koker man seriøst te osv før oralsex? Jeg planlegger aldri sex(eller; nesten aldri), og synes det virker litt dillete og distraherende med tekopper/mintdrops/alskens greier.

Ser liksom for man at esken velter, så sklir man på femhundre sukkertøy og velter varm te utover mannen/gulvet/senga :P

Anonymous poster hash: 54b82...8fa

Typen min liker å få en bj når munnen er kald, så hver gang jeg spiser is så må jeg avslutte med en bj. Haha. Vi tar ikke med oss is, te osv i sengen, det blir mer spontant :)

Ellers er menn veldig forskjellige, og de fleste tips og triks er vel allerede skrevet her. Du må bare prøve deg frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...