Gå til innhold

Hun har små pupper...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er også puppemann...

Jeg klarer å være i ett forhold med jenter som ikke har så store pupper selvfølgelig.

Men jeg har mer sex når jeg er med noen som har store pupper. Er mer kåt rett og slett.

Skulle ønske jeg tente like mye på alle jenter. For da hadde jeg hatt flere potensielle kjærester å velge mellom.

Nå får jeg sikkert høre at jeg er ett monster, kjønnsfascist, og kvinnediskriminerende. Men hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 30d18...e49

Du skal omfavne skammen, elske deg selv som du er, være tålmodig og gå for det du vet at du tenner på. Da får du det selv slik du liker best, og så sparer du andre for konstant noia over en eller annen kroppsdel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Andrea93

Jeg har små selv, og hva du enn gjør - ikke foreslå for henne at hun skal operere, og i alle fall ikke som en gave! Det hadde vært en gave til deg, ikke henne. Noen av oss foretrekker faktisk å beholde våre naturlige, og jeg hadde blitt aldeles rasende på kjæresten hvis han hadde foreslått noe sånt, selv om jeg vet han godt kunne tenkt seg at de var litt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har små selv, og hva du enn gjør - ikke foreslå for henne at hun skal operere, og i alle fall ikke som en gave! Det hadde vært en gave til deg, ikke henne. Noen av oss foretrekker faktisk å beholde våre naturlige, og jeg hadde blitt aldeles rasende på kjæresten hvis han hadde foreslått noe sånt, selv om jeg vet han godt kunne tenkt seg at de var litt større.

I så fall må du være unntaket som bekrefter regelen. For alle kvinner jeg har pratet med om dette har ønsket seg større bryster.

Anonymous poster hash: 55a3a...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en ærlig sak å ikke fysisk tenne på en person. Men da hadde jeg ikke blitt sammen med vedkommende i utgangspunktet. Hadde du vært forelsket, så hadde du hatt lyst på henne uansett hele tiden. Et klart tegn på at du bør finne deg en annen, spør du meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med brukeren Ferny. Hadde du vært forelsket, hadde du klart å se forbi bh-størrelsen hennes. Jeg tolker det som et tegn på at du kanskje ikke er så forelsket som du burde være. Tenningsmønster kan man ikke noe for, men som regel klarer man å legge slike ting til side, særlig om det kun er én skavank det dreier seg om, når man virkelig har lyst på personen man er sammen med. Kanskje det er bedre å finne seg noen annen, og om du gjør det, ikke si at det er på grunn av brystene. Det blir bedre for begge parter, i og med at hun finner seg en mann som virkelig tenner på henne, og du finner en dame du blir tent av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm? Hvordan er det å spandere på noen større bryster det samme som å være drittsekk?

Anonymous poster hash: 55a3a...f78

Er du dum eller bare later du som?

I så fall må du være unntaket som bekrefter regelen. For alle kvinner jeg har pratet med om dette har ønsket seg større bryster.

Anonymous poster hash: 55a3a...f78

Det sier vel mer om kvinnene du omgås med enn alle kvinner generelt sett. Jeg ønsker meg heller ikke større pupper (har 70C). I min omgangskrets er det så å si ingen som ønsker å forstørre brystene sine.

Anonymous poster hash: 225d1...fa5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror TS er en kvinne med store pupper som er misunnelig på de med mindre pupper. Jeg har selv små pupper som jeg er veldig fornøyd med. Jeg er slank og nett, og mener at de små puppene mine passer helt perfekt til figuren min. Kunne aldri tenkt meg å ha store pupper, jeg syns bare ikke det er fint, men ganske tacky - og hadde uten tvil dumpet en mann som foreslår silikon - da er ikke han den type mann jeg vil ha, da får han heller finne seg en dame med svære pupper.



Anonymous poster hash: 2d15e...836
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og noen dager etter bursdagen dukker dette opp i tråden om "den verste gaven du har fått av kjæresten" :fnise:

"Den verste gaven du har fått av ekskjæresten" :danse:

Anonymous poster hash: 2d15e...836

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke gjr det. Hva hvis det blir slutt og hun finner seg noen andre= Blir det jo som at han har betalt for at en annen fyr skal få dama hans.

Anonymous poster hash: 5d835...8ee

Ja, og man kan heller ikke spandere på dama frisørtimer, nye klær eller treningstimer, ingenting som gjør at hun endrer seg. Da har man virkelig sponset at neste overfladiske mann skal falle for henne, krise!!

:ironi:

Tenker også at det ikke ville spilt noen rolle hvis du var superforelsket. Jeg er helt for at man skal prøve å oppfylle så mange ønsker/krav som mulig både utseendemessig og personlighetsmessig når man finner seg kjæreste, det kommer tidsnok tider der man trives mindre i forholdet og da bør man ha så mye som mulig som gjør at en holder seg fast. Ikke fysisk fast i store pupper, men du skjønner greia.

Anonymous poster hash: 5d87d...882

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og snart dukker kjæresten til ts opp på forumet med en tråd hvor hun er misfornøyd over hvor dårlig ts er i senga, og hvor mye hun savner det store utstyret til x'en sin.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg var denne kvinnen hadde jeg satt pris på om du slo opp med meg nå, uten å si grunnen. Å være i et forhold med noen som ikke tenner på deg virker skikkelig trist. Og mulig hun får komplekser for brystene etterhvert. Bedre at du finner deg noen du tenner på TS. Er nok av kvinner der ute:-)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I så fall må du være unntaket som bekrefter regelen. For alle kvinner jeg har pratet med om dette har ønsket seg større bryster.

Anonymous poster hash: 55a3a...f78

Og hvor mange kvinner har du snakket med dette om? to stykker? femti? Det sier kanskje litt om omgangskretsen din hvis terskelen er så lav for å operere seg..

Enig med Ferny lengre opp. Hadde du vært ordentlig forelska, så hadde du ikke brydd deg om puppene. Gjør dere begge en tjeneste, og kom deg videre:)

Anonymous poster hash: fd190...4b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Jeg tror TS er en kvinne med store pupper som er misunnelig på de med mindre pupper. Jeg har selv små pupper som jeg er veldig fornøyd med. Jeg er slank og nett, og mener at de små puppene mine passer helt perfekt til figuren min. Kunne aldri tenkt meg å ha store pupper, jeg syns bare ikke det er fint, men ganske tacky - og hadde uten tvil dumpet en mann som foreslår silikon - da er ikke han den type mann jeg vil ha, da får han heller finne seg en dame med svære pupper.

Anonymous poster hash: 2d15e...836

Ja, det er nettopp det med at er man slank og nett så er det veldig rart å ha D eller E-cup for å si det sånn. Se på Linni Meister feks, det er ikke veldig pent. Hilsen en annen jente med små pupper, som også er veldig fornøyd!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

I så fall må du være unntaket som bekrefter regelen. For alle kvinner jeg har pratet med om dette har ønsket seg større bryster.

Anonymous poster hash: 55a3a...f78

Nå er ikke mine veldig små, har en god håndfull, men jeg mente ikke at jeg ikke skulle ønske de var litt større fra naturen sin side. Jeg mener at alle ikke ønsker kunstig forstørring med alt det fører med seg av smerter, sykemelding, mulige komplikasjoner og fare for å få utført en dårlig jobb.

Hadde du satt pris på å få penisforlengelse av kjæresten din i bursdagsgave?

Endret av Andrea93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner deg godt, du får heller finne deg en annen det klaffer med, med store deilige pupper :)



Anonymous poster hash: 0fd20...d94
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke tenne på en dame med små pupper, uansett hva. Dere må skjønne at man ikke trenger å tenne på små pupper uten å være et troll. Sånn er det jenter, like it or not.



Anonymous poster hash: 0fd20...d94
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss_sara

Jeg klarer ikke tenne på en dame med små pupper, uansett hva. Dere må skjønne at man ikke trenger å tenne på små pupper uten å være et troll. Sånn er det jenter, like it or not.

Anonymous poster hash: 0fd20...d94

Akkurat som ikke jeg kan tenne på noen som ikke har noe i toppen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg virkelig igjen i problemstillingen din. Han jeg er sammen med nå har veldig liten tiss, så jeg vurderer å dumpe ham selv om jeg liker ham kjempegodt. Jeg har forresten ganske små pupper, så kanskje det er meg du er sammen med? ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...