Gå til innhold

Hun har små pupper...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men faen, jeg liker hun fordeom. Hun ser så sinnsykt bra ut, og jeg er virkelig betatt av henne. God jente rett og slett, men "problemet" er at hun har små pupper… Eksen min hadde de største og fineste, og det er sant. Så det var litt uvant for meg å ha sex med hun jeg dater nå. Ødelegger liksom litt av nytelsen.. Har falt meg inn flere ganger å dumpe henne, men vil ikke. Liker hun som sagt godt.



Tips og råd? Vil endre tankene



Anonymous poster hash: 51c10...e36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og vi skal si HVA?

Ta dine egne valg, herregud. Enten suck it up eller dump henne.



Anonymous poster hash: db7e8...260
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo spare sammen til en brystoperasjon til henne og gi henne i fødselsdagsgave? Mange kvinner blir glade for å få det.



Anonymous poster hash: 55a3a...f78
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig kjedelig når en bra jente skal ha en ordentlig no go. Du kan jo prvøe å vende deg på dem, men jeg skjønner at det er skuffende. Du kan jo holde døra litt på gløtt for andre så det ikke føles så endelig liksom. Da blir det lettere å forholde seg til at du ikke er helt fornøyd med dama.



Anonymous poster hash: 5d835...8ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo spare sammen til en brystoperasjon til henne og gi henne i fødselsdagsgave? Mange kvinner blir glade for å få det.

Anonymous poster hash: 55a3a...f78

Ville ikke gjr det. Hva hvis det blir slutt og hun finner seg noen andre= Blir det jo som at han har betalt for at en annen fyr skal få dama hans.

Anonymous poster hash: 5d835...8ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo spare sammen til en brystoperasjon til henne og gi henne i fødselsdagsgave? Mange kvinner blir glade for å få det.

Anonymous poster hash: 55a3a...f78

Dette er drittsekktendenser. Hadde blitt rasende om noen hadde gjort det mot meg.

Anonymous poster hash: 225d1...fa5

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke gjr det. Hva hvis det blir slutt og hun finner seg noen andre= Blir det jo som at han har betalt for at en annen fyr skal få dama hans.

Anonymous poster hash: 5d835...8ee

Ja, DET er hva du bekymrer deg for med det innlegget. Hmm...

Anonymous poster hash: 225d1...fa5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo spare sammen til en brystoperasjon til henne og gi henne i fødselsdagsgave? Mange kvinner blir glade for å få det.

Anonymous poster hash: 55a3a...f78

Og noen dager etter bursdagen dukker dette opp i tråden om "den verste gaven du har fått av kjæresten" :fnise:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men faen, jeg liker hun fordeom. Hun ser så sinnsykt bra ut, og jeg er virkelig betatt av henne. God jente rett og slett, men "problemet" er at hun har små pupper… Eksen min hadde de største og fineste, og det er sant. Så det var litt uvant for meg å ha sex med hun jeg dater nå. Ødelegger liksom litt av nytelsen.. Har falt meg inn flere ganger å dumpe henne, men vil ikke. Liker hun som sagt godt.

Tips og råd? Vil endre tankene

Anonymous poster hash: 51c10...e36

Å tenne mer på store enn på små pupper er jo en fair sak, men om du liker resten av henne og virkelig ønsker å jobbe med dette ville jeg vurdert psykolog eller sexolog.

Og du, fra en annen småbrystet dame: Ikke alle av oss ønsker oss silikon, nei.

Anonymous poster hash: cd1f0...fbc

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpenbar trolletråd :ler:

Anonymous poster hash: cefda...5c5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er drittsekktendenser. Hadde blitt rasende om noen hadde gjort det mot meg.

Anonymous poster hash: 225d1...fa5

Hmmm? Hvordan er det å spandere på noen større bryster det samme som å være drittsekk?

Anonymous poster hash: 55a3a...f78

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grow up!

Merkelig at ingen sier dette når kvinner klager på små pikker.

Anonymous poster hash: bf1be...103

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at ingen sier dette når kvinner klager på små pikker.

Anonymous poster hash: bf1be...103

Kan ikke sammenlignes.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes tre typer menn: puppemenn, rumpemenn og beinmenn. Du er tydeligvis en puppemann. Årsakene til at man er det ene eller det andre er nok mange og sammensatte, men jeg vil tippe det starter tidlig i utviklingen av et menneske. Mor kan f.eks. være en sterk medvirkende faktor.

Puppemenn vil nok alltid trives best med puppekvinner, mens for rumpemenn og beinmenn spiller det veldig liten rolle hvor store pupper dama har, da de har sine egne hang-ups. Poenget mitt er at jeg er usikker på i hvor stor grad det egentlig har noe for seg å gå for noe annet enn puppedamer dersom man er en puppemann, eller rumpedamer dersom man er en rumpemann, eller beindamer dersom man er en beinmann. For meg høres det jobbig ut å skulle tvinge seg selv til å tenne på noe nytt, istedet for det man alltid har tent på og som faller seg naturlig.

Men de gode nyhetene her er jo at folk har forskjellig smak, så det er ingen som strengt tatt behøver å noie over at de ikke har store nok pupper, formfull nok rumpe eller lange nok bein. Det jeg tenker kan være lurt, som mann, er å være litt bevisst sitt eget tenningsmønster, og ikke være så desperat at man hopper rett på ei man vet i utgangspunket ikke passer overens med det.

Kan man forandre tenningsmønsteret sitt? Det vet jeg ikke. Kanskje kan man til en viss grad det, men med 6-7 milliarder mennesker på denne planeten slår deg meg jo som en smule unødvendig selvpinende.

Endret av evnukken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Merkelig at ingen sier dette når kvinner klager på små pikker.

Anonymous poster hash: bf1be...103

Vi er en god del kvinner som sier dette til andre kvinner som klager på liten pikk, men merkelig nok blir svarene våre i slike tråder enten tatt for a) å være løgn, eller b) oversett, så enkelte menn kan konkludere uforstyrret med at alle kvinner foretrekker gigantiske pikker.

Anonymous poster hash: cd1f0...fbc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men faen, jeg liker hun fordeom. Hun ser så sinnsykt bra ut, og jeg er virkelig betatt av henne. God jente rett og slett, men "problemet" er at hun har små pupper… Eksen min hadde de største og fineste, og det er sant. Så det var litt uvant for meg å ha sex med hun jeg dater nå. Ødelegger liksom litt av nytelsen.. Har falt meg inn flere ganger å dumpe henne, men vil ikke. Liker hun som sagt godt.

Tips og råd? Vil endre tankene

Anonymous poster hash: 51c10...e36

Tankene endrer seg når du blir voksen og slutter å skrive ting som "liker hun fordeom".

Anonymous poster hash: f69de...b97

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også puppemann...

Jeg klarer å være i ett forhold med jenter som ikke har så store pupper selvfølgelig.

Men jeg har mer sex når jeg er med noen som har store pupper. Er mer kåt rett og slett.

Skulle ønske jeg tente like mye på alle jenter. For da hadde jeg hatt flere potensielle kjærester å velge mellom.

Nå får jeg sikkert høre at jeg er ett monster, kjønnsfascist, og kvinnediskriminerende. Men hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 30d18...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Små pupper er ikke et problem. Enten så liker du henne eller så liker du henne ikke, for en voksen og oppegående person er dette uavhengig av puppestørrelse.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...