Gå til innhold

Noen som blir slikket hver gang før sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har kun hatt 1 forhold, og det var dessverre en veldig dårlig erfaring for meg på mange måter.

Blant annet likte han ikke å gå ned på jenter, så dette ble veldig sjeldent..

Men jeg merker at dette er noe JEG virkelig liker!

Så hvis jeg skulle vært i et forhold igjen noengang, så måtte det faktisk vært med en gutt som likte dette som forspill..

Er det for mye forlangt? :/

Er det "vanlig" at gutten går ned på jenta hver gang før eller under sex, eller er dette for det meste noe folk varierer med / gjør en sjelden gang?

På forhånd takk for svar! :)



Anonymous poster hash: 0c5a6...58b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten gjør det ikke hver gang, men han gir uttrykk for at han digger det, og jeg syns det er utrolig deilig når han gjør det. Så ofte nok blir det ihvertfall!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det. Litt for mye dessverre og har slikket random jenter på fylla uten at de har vasket seg. Usj. Men men. Livet går videre



Anonymous poster hash: 7d5c7...f26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalma

Typen min slikker meg ofte, gjerne hver gang som forspill med mindre det er skikkelig spontan mot-kjøleskapsdøra-sex.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min slikker meg ofte, gjerne hver gang som forspill med mindre det er skikkelig spontan mot-kjøleskapsdøra-sex.

Åh, det hørtes herlig ut! :D

Krysser fingrene for at det er håp for å finne en som med glede kan gjøre sånt heller ofte enn sjeldent da :)

Anonymous poster hash: 0c5a6...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalma

Åh, det hørtes herlig ut! :D

Krysser fingrene for at det er håp for å finne en som med glede kan gjøre sånt heller ofte enn sjeldent da :)

Anonymous poster hash: 0c5a6...58b

Finn en fyr som forguder kvinnekroppen, er alt jeg kan si. Seriøst. Ikke kast bort tida på en fyr som kun er ute etter å tømme seg og som tror at å skvise puppene dine teller som forspill. Finn en type som virkelig liker kroppen din, og som ikke tror alt handler om ham og pikken hans.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finn en fyr som forguder kvinnekroppen, er alt jeg kan si. Seriøst. Ikke kast bort tida på en fyr som kun er ute etter å tømme seg og som tror at å skvise puppene dine teller som forspill. Finn en type som virkelig liker kroppen din, og som ikke tror alt handler om ham og pikken hans.

Ja, dessverre var det akkurat en slik jeg støtte på! En som ville komme seg inn så fort som mulig, enten jeg var klar eller ikke, og bare gasse på! Og å bli sugd likte han kjempegodt, men ikke å gi igjen!

Du er heldig som har funnet en motsatt en!!! :)

Jeg er bare redd for å treffe på en slik fyr igjen :/

Kan liksom ikke spørre om han om han liker å gjøre sånt på første date heller, hehe! :D

Anonymous poster hash: 0c5a6...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dessverre var det akkurat en slik jeg støtte på! En som ville komme seg inn så fort som mulig, enten jeg var klar eller ikke, og bare gasse på! Og å bli sugd likte han kjempegodt, men ikke å gi igjen!

Du er heldig som har funnet en motsatt en!!! :)

Jeg er bare redd for å treffe på en slik fyr igjen :/

Kan liksom ikke spørre om han om han liker å gjøre sånt på første date heller, hehe! :D

Anonymous poster hash: 0c5a6...58b

Men det er lov til å prøvekjøre ett par ganger før du bestemmer deg om du vil satse. ;)

Jeg møter noen som liker det, noen som gjør det i blant og noen som ikke vil gjøre det. Sistnevnte kategorien er ikke aktuell for meg fordi jeg ville savnet det så mye.

Anonymous poster hash: 7a1ce...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min gjør det 9 av 10 ganger som forspill.



Anonymous poster hash: a580f...71e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av mine tidligere kjærester har likt det. Men samboeren min har plutselig fått sansen for det, så kanskje det kommer med alderen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det vel 8/10 ganger på min kjære. Nyvasket/trimmet er jo en fordel, men alltid gøy å se henne ha det digg.

Skjer vel at hun ikke føler seg "fresh", men får stort sett lov til slutt :fnise:



Anonymous poster hash: b98fa...987
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min gjør det så og si hver gang, det samme gjør jeg på han. 69 før man begynner eller mellom akrobatikken også.



Anonymous poster hash: 1bbb6...258
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hatet å gjøre det og syntes det var veldig ekkelt! Kunne ikke skjønne å slikke på ett område der en uriner fra! Tenker faktisk det var veldig lurt å ikke gjøre det da! Men nå elsker å slikke og leke med den deilige musen, begyenne å små kysse fra navlen gradvis nedover i en sakte tenpo. Digger det når jeg hører dype pusten og prinsessen strekker seg med magen opp og musen nedover mot munnen for å skynde gpunktet til tunga og leppene mine.. Tror jeg stopper der! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg syne det å gjøre noe så intimt, altså munn mot fitte for min del og munn mot pikken for den som jeg har sex med bør jo nærmest være mellom to mennesker so forguder hvernadres kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med x'en var det jeg som nektet. Han prøvde alle former for sjarm og trygling for å få lov... Så det finnes nokk de som liker det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi mennersker er så forskjellige at alle har sine favoritter.. og det beste er jo at begge partnerne er fornøyde ;) du som liker å bli slikket er jo best å finne en ordentlig og slikke glad slikker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det sex-forholdet jeg er i nå, så går han som regel ned på meg. Men vi er jo ikke sammen hver dag da, kanskje bare sånn en gang eller to hver 2-3-4uke alt ettersom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hei,

Jeg har kun hatt 1 forhold, og det var dessverre en veldig dårlig erfaring for meg på mange måter.

Blant annet likte han ikke å gå ned på jenter, så dette ble veldig sjeldent..

Men jeg merker at dette er noe JEG virkelig liker!

Så hvis jeg skulle vært i et forhold igjen noengang, så måtte det faktisk vært med en gutt som likte dette som forspill..

Er det for mye forlangt? :/

Er det "vanlig" at gutten går ned på jenta hver gang før eller under sex, eller er dette for det meste noe folk varierer med / gjør en sjelden gang?

På forhånd takk for svar! :)

Anonymous poster hash: 0c5a6...58b

Det er tydeligvis stor forskjell på oss menn ja :overrasket:

Jeg hadde ikke klart meg uten. For meg personlig er det nr.2 på viktighetskalaen over ting sexlivet bør innholde....Jeg syntes ikke tanken på det skiller seg så mye fra det å kysse en dame på truten. Man er jo da "inni" munnen hennes og får kroppsveske i seg da også. Har forstått (tror jeg) at enkelte menn kan syntes kroppsvesker ikke bør komme i munnen, og at det er der "sprerren" mot å slikke ligger for dem?

Uansett...støtter posten til Dalma over her....Bare sørg for å finn deg en som nyter damekroppen og som elsker hver cm av den. De finnes.

Da vil du garantert få det du søker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...