Gå til innhold

Vis hensyn!


Hilde

Anbefalte innlegg

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

Gjest Shelob

Hei, hvor/til hvem sender jeg mld om tråder som bør ryddes?

Utrolig irriterende med gjester som kun legger inn drittsleninging der folk prøver å ha en seriøs debatt.

Se feks tråden "Unnskyld meg, men min nytelse tells ikke".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke rapporteringsknappen nederst til venstre i det innlegget du vil ha fjernet, legge inn et innlegg på ris og ros eller sende en PM til en av moderatorene.

Helen - mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest En mann

I et forum som dreier seg om seksualitet vil det alltid dukke opp spørsmål/saker som kan virke fremmed for andre enn dem det gjelder. Disse bør få lov til å lufte sine tanker her hos oss uten å føle seg utledd eller bli møtt med spysmilies og lignende uttrykk.

Seksualitet kan innebære usikkerhet, nysgjerrighet, redsel for å bli støtt ut av andre m.m., men likevel kan man ha behov for å lufte tanker. La dem gjøre det her på Kvinneguiden Forum, uten at de blir møtt med forutinntatte holdninger.

Vis litt takhøyde for ting som virker fremmed og rart på deg, så kanskje du kan lære noe. Les og lær, også her. Selv om det ikke er av interesse for deg selv seksuelt, så vokser man veldig på å legge fordommer til side og være medmenneske.

Å holde seksualitetforumet fritt for spydigheter og andre usakligheter er noe vi alle vil ha nytte av.

Flott :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Spinell

Jeg er helt enig i opprinnelig innlegg, men etter å ha lest her inne en stund har jeg noen tanker jeg gjerne vil lufte:

Noen av innleggene på dette forumet bærer umiskjennelig preg av å være erotiske amatørnoveller heller enn å være en bakgrunn for disusjon rundt ulike seksuelle tema. I en del tilfeller bærer også diskusjonen etter hovedinnlegget preg av dette. Svarene kan typisk bli innlegg av typen "Dette er jo ikke sant", "Jooo, det er det, det så!" osv

Når trådene egentlig ikke legger opp til noen form for diskusjon (fordi problemstilling mangler), og de diskusjonene som dukker opp ikke kan sies å ha seksualitet som tema, mener jeg det burde diskuteres om denne typen erotiske noveller/fantasier egentlig er ønskelige på forumet.

Så lenge innleggene ikke har lovstridig eller krenkende innhold strider de vel neppe med forumets regler, men er egentlig forumet rette kanal for slike tekster?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvorfor er reglene dere slik at man da ikke kan snakke om pedofili?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At vi oppfordrer til å vise hensyn betyr ikke at det er fritt frem, for eksempel vil innlegg som bryter med norsk lov bli slettet. Selv om det å være pedofil i seg selv ikke er ulovlig (dersom man ikke utøver legningen sin) ønsker vi ikke å bidra til formidling av liberale holdninger rundt pedofili, da dette er informasjon og holdninger Kvinneguiden ikke ønsker å bli assosiert med.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vi oppfordrer til å vise hensyn betyr ikke at det er fritt frem, for eksempel vil innlegg som bryter med norsk lov bli slettet. Selv om det å være pedofil i seg selv ikke er ulovlig (dersom man ikke utøver legningen sin) ønsker vi ikke å bidra til formidling av liberale holdninger rundt pedofili, da dette er informasjon og holdninger Kvinneguiden ikke ønsker å bli assosiert med.

Jeg forstår at det ikke er fritt frem, men i denne tråden så snakker man ofte om seksualitet, og problemer i forhold til seksualitet. Hva mener du at er liberale holdninger rundt pedofili? For jeg mener selv at det er et viktig tema å snakke åpent om pedofili. Hva det er, og at det ikke skal utøves. Mange pedofile har det vondt, og trenger hjelp. Og da kan samfunnsinstitusjoner som dette være et sted hvor man kan snakke om vanskelighetene. Jeg mener selvfølgelig ikke at pedofili skal legaliseres eller utøves. Jeg mener at man bare skal få snakket mer rundt dette, og hvor vanskelig personer kan ha det på grunn av det, spesielt i forhold til psykisk helse. Er det noe dere kan vurdere?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

I et forum som dreier seg om seksualitet vil det alltid dukke opp spørsmål/saker som kan virke fremmed for andre enn dem det gjelder. Disse bør få lov til å lufte sine tanker her hos oss uten å føle seg utledd eller bli møtt med spysmilies og lignende uttrykk.

Seksualitet kan innebære usikkerhet, nysgjerrighet, redsel for å bli støtt ut av andre m.m., men likevel kan man ha behov for å lufte tanker. La dem gjøre det her på Kvinneguiden Forum, uten at de blir møtt med forutinntatte holdninger.

Vis litt takhøyde for ting som virker fremmed og rart på deg, så kanskje du kan lære noe. Les og lær, også her. Selv om det ikke er av interesse for deg selv seksuelt, så vokser man veldig på å legge fordommer til side og være medmenneske.

Å holde seksualitetforumet fritt for spydigheter og andre usakligheter er noe vi alle vil ha nytte av.

Veldig riktig alt du nevner her :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Å holde seksualitetforumet fritt for spydigheter og andre usakligheter er noe vi alle vil ha nytte av.

:helen: Akkurat det jeg vil frem til også, men da får jeg beskjed om at jeg ikke trenger å være medlem på forumet..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hvorfor fokusere på det negative? Kan vi ikke heller prøve og holde på takhøyden alle veier da? :is:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest lurven

Hvorfor fokusere på det negative? Kan vi ikke heller prøve og holde på takhøyden alle veier da? :is:

takhøyden går bare oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg forstår at det ikke er fritt frem, men i denne tråden så snakker man ofte om seksualitet, og problemer i forhold til seksualitet. Hva mener du at er liberale holdninger rundt pedofili? For jeg mener selv at det er et viktig tema å snakke åpent om pedofili. Hva det er, og at det ikke skal utøves. Mange pedofile har det vondt, og trenger hjelp. Og da kan samfunnsinstitusjoner som dette være et sted hvor man kan snakke om vanskelighetene. Jeg mener selvfølgelig ikke at pedofili skal legaliseres eller utøves. Jeg mener at man bare skal få snakket mer rundt dette, og hvor vanskelig personer kan ha det på grunn av det, spesielt i forhold til psykisk helse. Er det noe dere kan vurdere?

De som er pedofile har et problem, det er støtende for oss andre å lese om det. De må gå til psykolog og få profesjonell hjelp. Men mener at skadene blir større av at de "lufter" sine pedofile tanker her, det kan gi dem blod på tann, eller bidra til å "normalisere" slike forkastelige tanker, som i verste fall kan bli en realitet. Pedofili trenger profesjonell behandling. Og det får de ikke her.

Anonymous poster hash: e730f...294

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

 

De som er pedofile har et problem, det er støtende for oss andre å lese om det. De må gå til psykolog og få profesjonell hjelp. Men mener at skadene blir større av at de "lufter" sine pedofile tanker her, det kan gi dem blod på tann, eller bidra til å "normalisere" slike forkastelige tanker, som i verste fall kan bli en realitet. Pedofili trenger profesjonell behandling. Og det får de ikke her.

Anonymous poster hash: e730f...294

 

 

Enig! 

Endret av BeautyBox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

De som er pedofile har et problem, det er støtende for oss andre å lese om det. De må gå til psykolog og få profesjonell hjelp. Men mener at skadene blir større av at de "lufter" sine pedofile tanker her, det kan gi dem blod på tann, eller bidra til å "normalisere" slike forkastelige tanker, som i verste fall kan bli en realitet. Pedofili trenger profesjonell behandling. Og det får de ikke her.

Anonymous poster hash: e730f...294

Pedofile har å holde seg unna kvinneguiden! Jeg vil ikke ende opp med å være i en diskusjon med en som har sex med små barn... Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg kan godt innrømme at jeg har vært en smule fordomsfull. Og jeg skal prøve å la være å virke støtende i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

flere burde lese det som Hilde skriver flere ganger for her inne er takhøyden så lav at bare kryping er mulig til tider

Anonymous poster hash: d7589...4af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...