Gå til innhold

Har han rett til å reagere og være sint?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var i et 2 år langt forhold som tok slutt, han gjorde det slutt på en brutal måte som knuste all tillit hos meg. Jeg ville ikke gå.

Nå, 7 måneder senere tar han av en eller annen grunn kontakt fordi han plutselig vil prøve igjen.

Vi setter oss ned og snakker ut om ting, og han spør om jeg har hatt sex med noen det siste halve året. Ja, jeg hadde sex èn gang med en fyr jeg kjenner som jeg gikk på kino med en gang, og det var godt for meg, det ble ikke noe mer av det.

Nå er han sur og vil tenke over ting igjen, om han vil prøve igjen...

Anonym poster: 851a8565d4d8b5e28986af6da6d128b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finn deg heller en ny fyr, virker ikke som dere har noen framtid om han ikke er villig til å legge alt bak seg. Han kan ikke være sur for hva du har gjort mens det var slutt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg visste ikke helt hva jeg skulle tro.

ts

Anonym poster: 907a6ee240bcc53275b2f7d548672163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke rett til å være sint for at du hadde sex med noen etter at det ble slutt, men å bare se på hva han har rett til blir for enkelt. Det er ikke alle som bare kan komme over at sin kjære har hatt sex med noen andre uansett hvor lite rett man har til å være sint. Snakk videre med ham og gjør det klart at du (forhåpentligvis) forstår at det ikke er hyggelig for ham å høre at du har hatt sex med en annen, men at hvis dere skal bli sammen igjen han bli komfortabel med at du levde et liv mens dere ikke var sammen. Han kan ikke gå og klandre deg for det, gjort er gjort og du kunne ikke legge livet på vent etter at han slo opp.

Ingenting er svart/hvit.

Anonym poster: 72c2549678b9786f7ec43927190755ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤ Pikekyss ¤

For å gi et råd i ekte KG-ånd:

Viss du blir sammen med han igjen, dump ham! :rope:

Nei alle har vel rett på å reagere på sin måte. Men han kan ikke akkurat bruke det mot deg at du har hatt sex med en annen mann. Han gjorde det slutt og dere hadde da ingen forpliktelser. Han er nok bare sjalu.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Var i et 2 år langt forhold som tok slutt, han gjorde det slutt på en brutal måte som knuste all tillit hos meg. Jeg ville ikke gå.

Nå, 7 måneder senere tar han av en eller annen grunn kontakt fordi han plutselig vil prøve igjen.

Vi setter oss ned og snakker ut om ting, og han spør om jeg har hatt sex med noen det siste halve året. Ja, jeg hadde sex èn gang med en fyr jeg kjenner som jeg gikk på kino med en gang, og det var godt for meg, det ble ikke noe mer av det.

Nå er han sur og vil tenke over ting igjen, om han vil prøve igjen...

Anonym poster: 851a8565d4d8b5e28986af6da6d128b3

Fortalte mannen noe fra sitt liv etter at det ble slutt mellom dere? Har han hatt sex med noen? Uansett har han ingen rett til å forhøre deg om hva du har foretatt deg når dere ikke har vært sammen. Ikke tenk tanken engang om å innlede et forhold igjen med denne mannen er mitt råd. Han kommer til å knuse deg igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lyser jo bare alarm alarm!

Han har jo allerede bevist for deg at han er i stand til å slå opp på en "brutal" måte, som du selv kalte det.

Dette betyr at han er i stand til å gjøre det igjen.

Vil du ha en mann som er i stand til å oppføre seg slik igjen?

I tillegg mener han at du ikke har rett til å ha et liv, og å forsøke å gå videre med noen andre etter han har gjort det slutt, bare fordi at han da kan ha deg i bakhånd hvis det skulle passe ham.

Det hadde vel passet ham best om du bare hadde brukt tiden på å sitte inne og hylgrine fram til han fant det for godt å få seg noe igjen.

Hahaha, latterlig! Hadde aldri i verden latt meg nedlate til å bli sammen med noe sånt. Det finnes så mye bedre partnere enn det der. Husk at du engang kanskje skal sette barn til verden, ha felles økonomi, et felles hjem, og jobber. Man trenger noen man er en god match med.

Anonym poster: 922d52707ec6dd266d989d5356dbe242

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

Han har absolutt ingen grunn til å surmule over at du hadde sex med en annen fyr mens det var slutt. Hvis det til og med var han som dumpa deg, ser jeg i hvert fall ikke poenget hans. Merkelig fyr. For meg høres han noe kontrollerende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han dumpa meg, kunne han like godt ha slått meg, eller noe. Så sjokkert ble jeg over måten han kunne slå opp på. Jeg vet ærlig talt ikke om den tilliten kan gjennoppbygges, og likevel prøver jeg å finne ut av mine følelser og muligheter for fremtiden.

Jeg er ærlig talt redd for at han skal knuse meg så hardt igjen, det hadde jeg ikke tålt.

Mens han er sur for ting jeg gjorde mens han var langt unna meg liksom, han er ikke den som har grunn til å tenke seg om to ganger her, mener jeg, på en måte.

ts

Anonym poster: 907a6ee240bcc53275b2f7d548672163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeii. Han er har ikke rett i det, det var han som valgte å gjøre det slutt på en brutalt måte.

Synes du skal finne en som er kjempe god mot deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cuntzilla

Han kan vel ikke helt styre hva han føler rundt det, men han har ikke rett til å klandre deg for det.

Og jeg ville passet meg for en sånn ustabil fyr. Run for your life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest regine

Ønsker du VIRKELIG å bli sammen med han igjen?

Eller er du bare smigra over at han likevel kanskje vil komme tilbake til deg igjen - selv om han dumpa deg?

Og når han i tillegg tillater seg å reagere surt på at du har oppført deg ganske så normalt etter at det ble slutt mellom dere? Hva mener han - at fordi han KANSKJE skulle få lyst til at dere skulle bli sammen igjen, så skulle du sette livet ditt på vent? Du visste vel ikke at han etterhvert skulle ønske (?) at dere to ble et par igjen?

Jeg syns ærlig talt ikke at dette høres ut som en du burde bli sammen med igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for råd.

Jeg er nok veldig smigret og sånn over at han kom tilbake, men desto mer jeg tenker over det, desto mindre finner jeg mellom oss. Det er jo rett og slett ikke noe der mer.

ts

Anonym poster: 907a6ee240bcc53275b2f7d548672163

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maruwan

Takk for råd.

Jeg er nok veldig smigret og sånn over at han kom tilbake, men desto mer jeg tenker over det, desto mindre finner jeg mellom oss. Det er jo rett og slett ikke noe der mer.

ts

Bra. Du bør ikke involvere deg noe mer med den fyren der. Se her:

Vi setter oss ned og snakker ut om ting, og han spør om jeg har hatt sex med noen det siste halve året. Ja, jeg hadde sex èn gang med en fyr jeg kjenner som jeg gikk på kino med en gang, og det var godt for meg, det ble ikke noe mer av det.

Nå er han sur og vil tenke over ting igjen, om han vil prøve igjen...

Dette er et kroneksempel på en fyr som alltid vil leite etter noe å klandre deg for fordi han selv dyrker offerrollen. "Dårlig samvittighet" er hans trumfkort for å holde på deg og han vil forsøke å gi deg det ved hver mulighet han har. Han dumpa deg brutalt, kommer for å få deg tilbake og nå må han plutselig "tenke over ting" fordi du hadde et liv mens dere ikke var sammen? Niggah, please...

Tro meg. Har vært borti sånne damer. Det er ikke noe du ønsker deg for resten av ditt liv....eller resten av uka for den saks skyld. Finn deg heller en det ikke er noe stress med, noen som får deg til å føle deg bra.

Det her er ikke noe for deg å vurdere en gang.

Endret av Maruwan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i et 2 år langt forhold som tok slutt, han gjorde det slutt på en brutal måte som knuste all tillit hos meg. Jeg ville ikke gå.

Nå, 7 måneder senere tar han av en eller annen grunn kontakt fordi han plutselig vil prøve igjen.

Vi setter oss ned og snakker ut om ting, og han spør om jeg har hatt sex med noen det siste halve året. Ja, jeg hadde sex èn gang med en fyr jeg kjenner som jeg gikk på kino med en gang, og det var godt for meg, det ble ikke noe mer av det.

Nå er han sur og vil tenke over ting igjen, om han vil prøve igjen...

Anonym poster: 851a8565d4d8b5e28986af6da6d128b3

Nei han har ikke rett til å være sint og føle seg tråkket på, men det er det som er naturlig å føle. Hvis du kan fortelle at det ikke betydde noe, og la han få litt tid på seg til å bearbeide sjokket, er dere på god vei videre.

Husk at menn kan bli mer såret enn oss kvinner. Jeg har opplevd det samme, men vi var med andre begge to mens det var krøll i forholdet og vi tilga hverandre uen noen flere diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nei han har ikke rett til å være sint og føle seg tråkket på, men det er det som er naturlig å føle. Hvis du kan fortelle at det ikke betydde noe, og la han få litt tid på seg til å bearbeide sjokket, er dere på god vei videre.

Husk at menn kan bli mer såret enn oss kvinner. Jeg har opplevd det samme, men vi var med andre begge to mens det var krøll i forholdet og vi tilga hverandre uen noen flere diskusjoner.

Hvorfor skulle mannen føle seg såret og tråkket på? Det var han gjorde det slutt på en stygg måte. Han har ingenting med hva hun gjør når de ikke er sammen mer. Det er slett ikke sikkert han har levd uklanderlig heller.

Hun skriver at sexen hun hadde med den andre, den ene gangen det skjedde, var god for henne. Hvorfor skal hun si noe om dette i det hele tatt, lyve for ekskjæresten og si at det ikke betydde noe? Slike menn som ham er det best å holde seg langt unna.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han dumpa meg, kunne han like godt ha slått meg, eller noe. Så sjokkert ble jeg over måten han kunne slå opp på. Jeg vet ærlig talt ikke om den tilliten kan gjennoppbygges, og likevel prøver jeg å finne ut av mine følelser og muligheter for fremtiden.

Jeg er ærlig talt redd for at han skal knuse meg så hardt igjen, det hadde jeg ikke tålt.

Mens han er sur for ting jeg gjorde mens han var langt unna meg liksom, han er ikke den som har grunn til å tenke seg om to ganger her, mener jeg, på en måte.

ts

Anonym poster: 907a6ee240bcc53275b2f7d548672163

Jeg har også en eks som dumpet meg på denne måten. Jeg kunne aldri blitt sammen med han igjen, mennesker med så lite respekt for andre har ingenting i livet mitt å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...