Gå til innhold

forelsket i en jeg aldri kommer til og få?


_Ulve-elsker_

Anbefalte innlegg

Jeg har forelska meg i en mann, han er fantastisk! Har møtt han 1 gang, og da var vi ute og spiste sammen. Men han er broren til eksen min...

Han har dame og barn.

Jeg har også barn. vi snakker nesten hver dag, han ringer meg for og høre hvordan ting går osv.Og at jeg må sette meg ned og slappe av ( er veldig stresset for tiden) og vi kan prate i timesvis. jeg aner ikke om han mener noe med det eller om han bare er en god venn. Men jeg klarer ikke slutte tenke på han. Stemmen hans. Alt. Går gjennom facebooken hans daglig for og se bilder av han. Det er 18 år mellom oss. Men jeg mener at alder har ikke noen med kjærlighet og gjøre. Det er bare ett tall. Aner ikke hvordan jeg skal ta det opp med han, eller om jeg burde holde kjeft :/.. er helt fortvila. Tips og råd mottas gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også må jeg legge til at han sier hvis jeg trenger og prate må jeg bare ta kontakt uansett på døgnet. Men at jeg må sende en melding først hvis jeg skal ring tilfelle han sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forelska meg i en mann, han er fantastisk! Har møtt han 1 gang, og da var vi ute og spiste sammen. Men han er broren til eksen min...

Han har dame og barn.

Jeg har også barn. vi snakker nesten hver dag, han ringer meg for og høre hvordan ting går osv.Og at jeg må sette meg ned og slappe av ( er veldig stresset for tiden) og vi kan prate i timesvis. jeg aner ikke om han mener noe med det eller om han bare er en god venn. Men jeg klarer ikke slutte tenke på han. Stemmen hans. Alt. Går gjennom facebooken hans daglig for og se bilder av han. Det er 18 år mellom oss. Men jeg mener at alder har ikke noen med kjærlighet og gjøre. Det er bare ett tall. Aner ikke hvordan jeg skal ta det opp med han, eller om jeg burde holde kjeft :/.. er helt fortvila. Tips og råd mottas gjerne.

Hvorfor snakker du med broren til eksen din nesten daglig?

Anonymous poster hash: 34a8f...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og har du bare møtt ham en gang???

Anonymous poster hash: e9452...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mener bare å være snill.

Glem forelskelsen, det går over.



Anonymous poster hash: 9a6f2...983
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du aldri vært forelska du da? Ja, jeg har møtt han 1 gang. Men den ene gangen var nokk til og få meg til og innse at han kanskje er den rette. Han ringer meg mer enn jeg ringer han så vil ikke si det er bare og glemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det at han har dame og samtidig holder på sånn med deg, tar kontakt jevnlig, burde vel få varsellampene til å ringe....

Og broren til eksen din?

Dobbeltnei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt løse skruer her og der, merker jeg.

For det første han har kone og barn og for det andre er det broren til eksen din. Hva tenker du med?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forelska meg i en mann, han er fantastisk! Har møtt han 1 gang, og da var vi ute og spiste sammen. Men han er broren til eksen min...

Han har dame og barn.

Jeg har også barn. vi snakker nesten hver dag, han ringer meg for og høre hvordan ting går osv.Og at jeg må sette meg ned og slappe av ( er veldig stresset for tiden) og vi kan prate i timesvis. jeg aner ikke om han mener noe med det eller om han bare er en god venn. Men jeg klarer ikke slutte tenke på han. Stemmen hans. Alt. Går gjennom facebooken hans daglig for og se bilder av han. Det er 18 år mellom oss. Men jeg mener at alder har ikke noen med kjærlighet og gjøre. Det er bare ett tall. Aner ikke hvordan jeg skal ta det opp med han, eller om jeg burde holde kjeft :/.. er helt fortvila. Tips og råd mottas gjerne.

Ta deg sammen rett og slett. Gi beng i denne opptatt halvgamle fyren!

Anonymous poster hash: aa6bd...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier eksen din til dette da?

Har det noe å si hva eksen sier?

Anonymous poster hash: c244a...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har dame, back off. Hvis det er sånn at han er interresert i deg, hvorfor i all verden ville du gått inn i ett forhold med en som har vært utro? Tror jeg hadde hatt problemer med å stole på han.

Så vil jeg også si at jeg skjønner at man kan bli litt "borte" når man er forelska, og man føler at man vil gjøre hva som helst for å få denne karen. Jeg har forståelse for begge sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kommer ikke til og gjøre noe før det evnt blir slutt mellom han og dama hans. Så utro er han ikke. Og jeg vil jo ikke ødelegge for han og dama, men virker som de ikke har det så veldig bra sammen. Og jeg sier som ene anonym her, hva har det og si hva eksen min sier? Vi er da voksne folk ikke 13 åringer. Skal prate med han imorgen og høre hva han sier. Det er helt opp til han hva Han selv gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allright, du skal få et lenger svar på hvorfor jeg ikke synest dette høres ut som noen god plan.

Det finnes også noe som kalles emosjonelt utroskap. Sett deg i hennes sko. Hadde du likt at mannen din gikk og snakket med en annen dame hver dag og i timesvis? At de ikke har det bra kan vel så være, men det sier egentlig litt om han. Virker ikke som han gjør noe med det, i stedet skyver han problemet framfor seg og finner "comfort" i å snakke med deg. Han virker tafatt spørr du meg, ikke en særlig god indikasjon på hvordan han kan komme til å oppføre seg i fremtiden. Ja, det er nok lurt at du prater og får klarhet i hva som skjer. Vær forberedt på at han kan komme med unnskyldninger om det ene og det andre. Feks. at det ikke er så lett å bryte opp grunna barna. Gjør han det, så er det bare å styre unna. Det betyr at du må la være å respondere på kontakt, for det kommer han sannsynligvis til å holde fram med å gjøre, om han nå ikke kan "love" noe.

Så, om det skulle bli noe, så er det ikke helt likegyldig at han er broren til eksen din. Hva med fremtidige familiemøter? Hvordan kommer det til å måtte omgåas både eksen og resten av familien? Vær klar på at om du "bryter opp" denne familien til denne mannen, så er det ikke usannsynligvis at resten av familien ikke vil like deg noe særlig.

Jeg synest også at 18 år ikke er en helt ubetydelig aldersforskjell. Altså, har du tenkt på hvordan det vil bli når dere blir eldre? Du vil merke alderdomsforskjellen på han og deg etterhvert. Menn dør statistisk sett lenge før kvinner, og du kan komme til å sitte igjen mange år alene. Eller han blir syk/dement mens du enda er i en god alder.

Slik jeg ser det, er det mange fallgruver med denne fyren. Har du virkelig lyst å bruke energi på noe som kanskje ikke kommer til å fungere? Det er lett å se seg blind på kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at eksen Min IKKE er far til barnet mitt.

Familie møter ja.. eksen min og ***** snakker ikke sammen, så ting blir ikke værre for og si det sånn. Men ja jeg skal prate med han :) og høre hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...