Gå til innhold

Null sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For å gjøre en lang historie kort - Hadde fantastisk sex i starten av forholdet. Så hadde jeg en del problemer der nede med abort, betennelse i slimhinnene, osv. Etter det var det vondt hver gang jeg hadde sex, så lysten dabbet av. Ble mindre tent på kjæresten da han ikke er i beste form, han har fortsatt mye ekstra per dags dato. Så jeg avslo han en del, noe som han slet litt med. Nå er det jeg som prøver å ta intiativ for å forbedre forholdet vårt. Han klemmer meg aldri, såvidt kyssing (er max 1) ALDRI noe klining, eller flere kyss etter hverandre. Han er ikke interessert i meg, har tydeligvis ikke tenning på meg lenger. Kan gå naken og han ser ikke på meg engang. Jeg kan gå med tidenes utrigning og han bryr seg lite. Så nå flere dager på rad har jeg prøvd å ta på han, han blir hard - men bare ligger der som en hval og ser på tv og bryr seg ikke. Jeg kysser han på halsen mens jeg tar på, han driter i det. Orker ikke ta det opp med han, har prøvd flere ganger før og da begynner vi å krangle fordi han kjefter på meg og skal nevne ting som har skjedd før + han mener at han viser meg ''kjærlighet'', noe han faen ikke gjør.

Måtte bare få det ut, hater livet.



Anonymous poster hash: a107e...13e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt råd: gå ut av forholdet. Hvis han ikke engang kan ha en konstruktiv samtale om et så viktig tema ville jeg ha prioritert helt annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt råd: gå ut av forholdet. Hvis han ikke engang kan ha en konstruktiv samtale om et så viktig tema ville jeg ha prioritert helt annerledes.

Og tidenes verste råd. Hva med at man forsøker å få til en dialog og ikke forventer suksess med en gang? Er man nok glad i hverandre så kan man forsøke å skape broer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en følelse av at dette også handler om hans dårlige form og evt overvekt. Du sier han er i dårlig form samt har for mye, da tolket jeg det sånn. Dette er ingen bra kombinasjon for et bra sexliv. Han bør ta dette på alvor. Men hvordan er du selv ts? Har du og lagt deg ut/ er du i dårlig form? Kan han ha mistet tenning på deg?

Det kan og være psykisk. Du skriver selv at du mistet lysten etter abort bl.a. Tanken om aborten kan og ha påvirket han psykisk?



Anonymous poster hash: 42e7c...59e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...