Gå til innhold

Hvis kjæresten din hadde kysset en annen dame en gang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare en gang. Ikke noe mer. Hadde du fortsatt forholdet?

Anonymous poster hash: 828da...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs hvordan det hadde foregått. Ikke hvem...

Om det var bare et smask i en drikkelek eller for å posere for et morsomt bilde, så ok.
Om det var en romantisk kveld i sofaen på fest, utveksling av nummer/snap, og et kyss, så nei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvordan det skjedde. Dersom han ble kysset på fylla hadde det ikke betydd noe, hadde det vært med en han kjente hadde det vært noe annet.



Anonymous poster hash: e615a...269
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett hvem, hvor, når osv så hadde det ikke vært greit. Hadde han hatt behov for å kysse andre så kunne han fint gjort det, men jeg er ikke sammen med noen som kysser andre enn meg.

Anonymous poster hash: c292e...a9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvem, hvor, når osv så hadde det ikke vært greit. Hadde han hatt behov for å kysse andre så kunne han fint gjort det, men jeg er ikke sammen med noen som kysser andre enn meg.Anonymous poster hash: c292e...a9c

Me, me and only me;-) det er visst det forhold bygges på i dag.

Anonymous poster hash: 42ff3...9fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me, me and only me;-) det er visst det forhold bygges på i dag.

Anonymous poster hash: 42ff3...9fd

Vell om du syns det er greit at din kjæreste kysser andre så alrighty then, fint for deg. Men når jeg er i et forhold så kysser ikke jeg andre og jeg forventer at kjæresten min heller ikke gjør det. Trodde virkelig dette var helt normalt når man er i et forhold.

Anonymous poster hash: c292e...a9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me, me and only me;-) det er visst det forhold bygges på i dag.

Anonymous poster hash: 42ff3...9fd

Om man ikke aksepterer grensene den man er sammen har, så trenger man ikke være i et forhold. De aller fleste vil ikke ha åpne forhold. Om du mener det er egoistisk at ikke partneren kan rote rundt med andre så er det ditt problem. Håper du sier dette dog til de du dater slik at du ikke ødelegger dem med utroskapen din.

Anonymous poster hash: f9107...8f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gurgemeie

Hadde kjæresten min kysset ei dame (på byen, vennekveld, uansett hvor), så hadde jeg blitt ganske lei meg. Jeg hadde nok gått rundt og tenkt på det, og det er ikke en bra ting. Om jeg hadde endt forholdet, det vet jeg ikke. Jeg tror ikke det? For min del betyr for øvrig et kyss mer enn andre ting. Det er intimt :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvordan det hadde foregått. Ikke hvem...

Om det var bare et smask i en drikkelek eller for å posere for et morsomt bilde, så ok.

Om det var en romantisk kveld i sofaen på fest, utveksling av nummer/snap, og et kyss, så nei.

Det var ikke akkurat noen av delene. Det skjedde i en lunsjpause. de er bekjente gjennom en felles venn men kjenner ikke hverandre særlig godt. Omgås ikke til vanlig. Han hadde kranglet med kjæresten og så hadde det "bare skjedd" mens de snakket sammen

Anonymous poster hash: 828da...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var ikke akkurat noen av delene. Det skjedde i en lunsjpause. de er bekjente gjennom en felles venn men kjenner ikke hverandre særlig godt. Omgås ikke til vanlig. Han hadde kranglet med kjæresten og så hadde det "bare skjedd" mens de snakket sammen

Anonymous poster hash: 828da...dd5

Hadde ikke godtatt det nei.

Anonymous poster hash: e7892...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke akkurat noen av delene. Det skjedde i en lunsjpause. de er bekjente gjennom en felles venn men kjenner ikke hverandre særlig godt. Omgås ikke til vanlig. Han hadde kranglet med kjæresten og så hadde det "bare skjedd" mens de snakket sammen

Anonymous poster hash: 828da...dd5

Hadde ikke godtatt det! Da hadde det vært finito!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke akkurat noen av delene. Det skjedde i en lunsjpause. de er bekjente gjennom en felles venn men kjenner ikke hverandre særlig godt. Omgås ikke til vanlig. Han hadde kranglet med kjæresten og så hadde det "bare skjedd" mens de snakket sammen

Anonymous poster hash: 828da...dd5

Den situasjonen der hadde ikke vært ok.

Anonymous poster hash: e615a...269

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Kommer litt an på. Hadde han sagt det selv, med en gang? Hadde det bare vært fort og gæli, en tabbe, eller at han ikke kunne gjort noe med det? Ja, det kunne jeg tilgitt, men hadde nok sagt ifra om at det ikke skal skje igjen.

Hadde det derimot vært hans initiativ, at han likte det og fortsatte eller at jeg hadde fått høre det av noen andre, da hadde det blitt andre boller!

Endret av fotballflue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...