Gå til innhold

Har kjæresten deres bilder av eksene sine på Facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde nok ikke likt å se bilder av kjærsten som kliner med en annen, så de hadde jeg satt pris på om ble slettet. Men vanlige bilder ville jeg godtatt.

Anonymous poster hash: 67500...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv slettet bilder av eksen pga stygt brudd. Men når man ikke får lov å ha ekser som venner på facebook syns jeg det går for langt... Jeg har eks som det ble slutt med for evigheter siden. Vi har begge gått videre og lagt det dumme som skjedde den gangen bak oss.. Men han får ikke lov av kona si å være venn med meg på facebook så han snakker med meg i skjul for henne fordi vi fortsatt er gode venner. Det syns jeg faktisk blir for dumt! Noe jeg også har sagt til han...

Anonymous poster hash: b12c9...c50

Hæ? "Du syns det blir for dumt". Ærlig talt har du en promille av normalitet i deg så slutter du å være hemmelig venn med eksen! Du klarer utmerket å leve uten han i ditt liv. Noen andre venner må du vel klare å hoste opp...?

Anonymous poster hash: 50c3c...8ad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt merkelig at alle bilder av en man har vært sammen med og delt masse minner med i lang tid, plutselig skal slettes totalt, fordi det er slutt. Greiest å fjerne klinebilder, eller bilder med kommentarer som "elsker deg for alltid!" og "verdens vakreste" osv..

Men et helbilde av vedkommende og en eller annen severdighet, på fjelltur etc. ser jeg ikke noe galt i. Man fjerner jo ikke bilder av venner man glir ifra heller..

Så det kommer litt an på bruddet også..

Anonymous poster hash: 197e6...e57

Nå slår man ikke opp med venninner da. Måtte være hvis man ble uvenninner. Men da ville jeg faktisk slettet bildene av dem.

Anonymous poster hash: 2d92d...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tickety-Boo

Jeg synes det er helt greit om noen har bilder med ekser.

Hvis ikke blir det litt sånn, "Hei kjære, nå har vi bestilt denne turen til 10.000 til syden, men kan jeg få lov til å ta noen bilder uten deg? Sånn i tilfelle det blir slutt mellom oss, vil jeg ha noen bilder av meg på denne ferien som jeg ikke må slette fra facebook senere pga ny sjalu kjæreste..."

Oi, ble litt overrasket av å lese denne tråden. Er det sånn at det er vanlig å legge ut alle feriebildene o.l på Facebook? Har dere mange album liggende der? Jeg går ut ifra at dere ikke har de liggende åpne...hvem får tilgang til disse bildene?

Må også si at jeg synes det er veldig merkelig at hensynet til fortida og det tidligere livet med eksen går foran den nye kjæresten. Hvorfor er Facebook så viktig at dere må kringkaste ekser på bekostning av ny kjæreste?

Jeg ville følt det var ubehagelig om min nye kjæreste hadde hatt masse bilder av sin eks på Facebook. Jeg hadde følt at han ikke enda var ferdig med henne siden han fremdeles hadde behov for å ha bilder av henne der.

Hvorfor ikke la fortidens bilder få hvile i et album eller på pc'en? Det er ikke sundt å leve i fortiden, iallfall ikke om man vil at det nye forholdet skal vare.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har begge gamle bilder på face av gamle ekser, da er det greit tenker jeg. Jeg bryr meg ikke om det. Mn klinebilder å den slag er slettet da

Anonymous poster hash: 309c0...efe

Å legge ut klinebilder er passe teit i første omgang da.

Anonymous poster hash: 2d92d...35a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han får ikke lov av kona si å være venn med meg på facebook så han snakker med meg i skjul for henne fordi vi fortsatt er gode venner. Det syns jeg faktisk blir for dumt! Noe jeg også har sagt til han...

Til HAN? Du burde vel heller si det til HENNE?

Anonymous poster hash: 2d92d...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri hatt bilder av meg selv og kjærester på Facebook, hvorfor skulle jeg ville det?

Kanskje dere var på tur eller noe.

Anonymous poster hash: 2d92d...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var veldig ubehagelig at kjæresten min hadde album på album med bilder av han og eksen på ferieturer, åpent på facebook. Det gjør meg ingen verdens ting at han har bilder og album på pcen eller i bokhylla, men når man har gått i gjennom ett brudd og deretter får seg ny kjæreste er det vel naturlig å fjerne bilder av den "gamle" ?

Enig! Og han trenger ikke slette hele albumet, det holder å slette bildene av han og henne.

Anonymous poster hash: 2d92d...35a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min synes det er helt ok :)

Har du spurt han?

Anonymous poster hash: 2d92d...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg blir det å skjule fortiden og er veldig feil.

Det er ikke snakk om å skjule fortiden, men om å respektere den nye partneren. Selvfølgelig vet den nye partneren at du har en fortid, men det er ikke nødvendig å gni det inn.

Anonymous poster hash: 2d92d...35a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sletta de aller fleste bildene av eksen fra Facebook, unntak er gruppebilder osv. Vi hadde ett veldig greit brudd så det er ikke derfor, men av respekt for evt ny kjæreste synes jeg det er det riktige. Vi var sammen i mange år og har mye historie, men de historiene trenger ikke nødvendigvis å ligge ute på Facebook lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke noe om bilder av ekser på fb, men så er ikke jeg eller kjæresten typen som legger ut all verdens bilder heller :-) tror muligens han har et bilde av eksen i et gammelt album (har ikke sjekka), mens jeg fjerna eksen min, fordi jeg ikke ville ha han der...

Anonymous poster hash: f091d...d16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Castielz

Kanskje dere var på tur eller noe. Anonymous poster hash: 2d92d...35a

Om jeg har vært på tur med min kjære angår da strengt tatt ikke andre, mitt privatliv er mitt eget.

Forstår ikke folk som skal dele hele livet sitt, hva får de utav det? Er narsisismen virkelig så stor blant folk i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg har vært på tur med min kjære angår da strengt tatt ikke andre, mitt privatliv er mitt eget.

Forstår ikke folk som skal dele hele livet sitt, hva får de utav det? Er narsisismen virkelig så stor blant folk i dag?

Er virkelig sjalusien så stor idag?

Anonymous poster hash: 403df...360

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Castielz

Er virkelig sjalusien så stor idag? Anonymous poster hash: 403df...360

Virker absolutt slik ja, etter å ha lest tråd etter tråd her inne. Skjønner ikke hvorfor du stiller meg det spørsmålet, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad hun har slettet alle bildene av sin eks på facebook. Ser ikke helt hvorfor hun skulle hatt dem der så lenge de ikke er sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke snakk om å skjule fortiden, men om å respektere den nye partneren. Selvfølgelig vet den nye partneren at du har en fortid, men det er ikke nødvendig å gni det inn.

Anonymous poster hash: 2d92d...35a

Jeg har bilder fra det meste som skjer i livet mitt på facebook. Føles rart å skulle slette/untagge halvparten av et album jeg eller noen andre har lagt ut på facebook, bare fordi det er bilder av meg og en tidligere flamme der. Det blir for meg "å slette"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig hyklersk å be om at bilder skal slettes. Kyssebilder kan kanskje fjernes, men ellers synes jeg det blir veldig rart. Man kan ikke slette historie, jeg synes det er kjempefint at kjæresten min har hatt kjærester før meg, så fint for han! Jeg har jo hatt det samme, hvorfor skal jeg late som at han er helt "ren"? Man sletter ikke historie, du kan ikke forandre historien uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...