Gå til innhold

Svinet er utro..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ts her. Jeg tror ikke dere skjønner hva jeg mener.. han kjøpte flaske med Elise på TO ganger, ikke bare en.. hvorfor ikke bare kjøpe flaske med Anne, Lars, Emilie, osv?? :(

Anonymous poster hash: ace01...8c7

Godt forsøk men dette er bare tull og det vet du.

Kanskje han liker navnet Elise, kanskje det er en loveheart fra ungdommen... Mange grunner til å kjøpe flaske med samme navn på flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpe en flaske med per på. Å knulle flaska som hevn.



Anonymous poster hash: 069b5...81b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste som har passert 12 år tar bare den flaska som står nærmest uten å se på navnet...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste som har passert 12 år tar bare den flaska som står nærmest uten å se på navnet...

Jeg er over 12, og jeg kan bruke lang tid på å finne det morsomste navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, jeg kjøpte ei flaske son det stod Gro på før jul! Betyr det at jeg er lesbisk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ingen beviser for at han er utro. Om du mener flaskene med navnet Elise på er beviset så trenger du virkelig noe mer fornuftig å fokusere på i hverdagen. Enten det eller så har du problemer med sjalusi av ingen grunn. Cola er cola uansett navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du dumper han, eller bedre at han dumper deg. Han fortjener sykt mye bedre enn en kontrollerende kjæreste som har så lite tro på han at hun klikker fordi han kjøper cola...



Anonymous poster hash: 0cfc0...c65
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinet er utro.

hahaha....denne svinen vil bli billig ribbe med en gang når ts skaffer nok bevisst.

Beklager, men overskriften er mosomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig med de som sier at du bør besøke han på jobben en kveld han "jobber sent". Evt. kan du sjekke mobilen hans, Facebook, andre nettsider han bruker tid på.. sjekke nettbanken hans (f.eks. har han brukt penger på en restaurant uten deg?).. lukter tøyet hans av kvinneparfyme?

Hvis du treffer på noen av hans kollegaer, spør de om han jobber sent på kveldene.. osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med de som sier at du bør besøke han på jobben en kveld han "jobber sent". Evt. kan du sjekke mobilen hans, Facebook, andre nettsider han bruker tid på.. sjekke nettbanken hans (f.eks. har han brukt penger på en restaurant uten deg?).. lukter tøyet hans av kvinneparfyme?

Hvis du treffer på noen av hans kollegaer, spør de om han jobber sent på kveldene.. osv.

Sjekke nettbanken hans?! !?!?!?!?!

Anonymous poster hash: ad9bc...a1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah, mange her som ikke skjønte spøken til ts. Lol

Anonymous poster hash: 012cd...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

TS her med liten oppdatering. jeg aktiverte meg på facebook og gikk inn på profilen hans, visst faen var det en Elise på vennelisten hans. videre hadde hun tagget seg på et hotell på andre siden av landet der typen min var på "jobbreise" i fjor vinter. akkurat samme by og akkurat samme tidspunkt. sjekket iphonen hans og der var det både bilder og tekst av uakseptabel sort på meldinger.

dumper svinet i morgen, at COLAFLASKER skal avsløre sånt hadde jeg aldri trodd. herregud..



Anonymous poster hash: 2e61a...5af
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for tidlig å konfrontere ham ennå. Let etter andre indisier. Spiller Svinet Für Elise i tide og utide? I så fall har du en vanntett sak.

FANTASTISK :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her med liten oppdatering. jeg aktiverte meg på facebook og gikk inn på profilen hans, visst faen var det en Elise på vennelisten hans. videre hadde hun tagget seg på et hotell på andre siden av landet der typen min var på "jobbreise" i fjor vinter. akkurat samme by og akkurat samme tidspunkt. sjekket iphonen hans og der var det både bilder og tekst av uakseptabel sort på meldinger.

dumper svinet i morgen, at COLAFLASKER skal avsløre sånt hadde jeg aldri trodd. herregud..

Anonymous poster hash: 2e61a...5af

Så kjipt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...