Gå til innhold

Svinet er utro..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips fra dere. jeg vet at typen er utro men jeg har ikke kjempemasse bevis enda. men han er mye sent på jobb pga overtid. Ja, "overtid".. også kjøpte han cola for noen uker siden som det sto Elise på. og uka etter så fant jeg enda en som det sto Elise på.. hvordan skal jeg konfrontere han med dette? burde jeg vente?



Anonymous poster hash: ace01...8c7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe...du er drøy. Typen din kjøper en cola med navnet elise på...og han er mistenkt? for utroskap..



Anonymous poster hash: 5525f...1f5
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det virker ikke som at du har så "kjempemasse bevis" nei. For meg virker det som at du ikke har bevis i det hele tatt.

Colaflaske med Elise på? Virkelig? :P

Hvordan vet du at han faktisk ikke jobber overtid?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

o_O. Mistanker basert på cola flaske. Og litt overtids arbeid. Hva har verden kommet til, tror jeg melder meg ut snart.

Men har du ikke noe mer håndfast en det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempemasse bevis? At typen din ved to anledninger har kjøpt en colaflaske med navnet Elise på er vel knapt nok bevis i det hele tatt. På de tre forrige jeg kjøpte stod det Nissen på, men meg bekjent så er det ikke nissen jeg puler på da samboeren har relativt lang juleferie.....

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempemasse bevis? At typen din ved to anledninger har kjøpt en colaflaske med navnet Elise på er vel knapt nok bevis i det hele tatt. På de tre forrige jeg kjøpte stod det Nissen på, men meg bekjent så er det ikke nissen jeg puler på da samboeren har relativt lang juleferie.....

ho ho ho.

Anonymous poster hash: 2dbb5...363

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang ts finner en Colaflaske etter typen hennes det står "Preben" på så skal det bli livlig her..



Anonymous poster hash: 5525f...1f5
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøk jobben hans neste gang han jobber "overtid". Står ikke bilen hans der, lyver han, og er antageligvis utro...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er mistenkelig at han har kjøpt cola med navnet Elise på to ganger. Dvs.. i alle fall om han ikke også har kjøpt med tonje, Maren, hanne, Sofie, Linn etc.

Anonymous poster hash: a5b0c...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang ts finner en Colaflaske etter typen hennes det står "Preben" på så skal det bli livlig her..

Anonymous poster hash: 5525f...1f5

Hva med i jula, da det sto "Nissen" på alle colaflaskene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hæææ? Du tror han er utro fordi han har kjøpt 2 colaflasker det står elise på? :ler:

Kjæresten min har flere ganger kjøpt colaflasker som det sto John på. Betyr vel at han er homo og knuller en som heter john det da? :ler:



Anonymous poster hash: cb0ac...03f
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for tidlig å konfrontere ham ennå. Let etter andre indisier. Spiller Svinet Für Elise i tide og utide? I så fall har du en vanntett sak.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, dette er nok en world class dritt du er sammen med ja. Jeg mener, cola med Elise på! Det er nok bevis det ts. Dra på jobben hans og lag en scene der, drit deg skikkelig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda. Har kjæresten min et helt harem da? For i bilen har flasker med Janne, Eva, Natalie, Solveig, Kristine osv ligget.

Får visst konfrontere han med disse bevisene!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Jeg synes du skal slappe av, det er jo klart og tydelig at han tester deg. Jobber overtid og etterlater spor gjennom tomflasker. Litt for avansert for en genuint utro mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ts her. Jeg tror ikke dere skjønner hva jeg mener.. han kjøpte flaske med Elise på TO ganger, ikke bare en.. hvorfor ikke bare kjøpe flaske med Anne, Lars, Emilie, osv?? :(



Anonymous poster hash: ace01...8c7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg fikk flere solide bevis på at mannen min banger Marveluniversets Black Widow da vi så Avengers på kino første gang, enn TS har på at mannen hennes er utro med noen som heter Elise. Men, denne tråden avdekker jo et klart ett eller flere soleklare problemer TS har.

Jeg foreslår at du undersøker og utreder følgende potensielle problemer før du rydder opp i utroskapen til din utkårede:

1. Paranoiaen din.

2. Mangelen på tillit i forholdet ditt.

3. Din utkåredes brusdrikke-vaner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts her. Jeg tror ikke dere skjønner hva jeg mener.. han kjøpte flaske med Elise på TO ganger, ikke bare en.. hvorfor ikke bare kjøpe flaske med Anne, Lars, Emilie, osv?? :(

Anonymous poster hash: ace01...8c7

Jeg tror alle som har svart her skjønner hva du mente. Det er nok vilt tilfeldig at det var Elise. Er det de eneste "bevisene" du har og som gjorde deg mistenksom?

Anonymous poster hash: 6854e...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...