Gå til innhold

For gammel for Ayia Napa?


Trampe23

Anbefalte innlegg

Kvinne, 24. Er jeg for gammel for å feriere/feste på Aiya Napa eller Ibiza?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ibiza har definitvt det eldste party turistene av såkalte partysteder. Er litt dyrere der enn andre steder men verdt det! Reiser selv snart ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ibiza har definitvt det eldste party turistene av såkalte partysteder. Er litt dyrere der enn andre steder men verdt det! Reiser selv snart ned!

Hvor gammel er du? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha. Jeg var såvidt innom Magaluf i fjor (24 år), bodde på et hotell ikke så mange kilometrene unna. Føler det er mange år siden jeg var ferdig med den slags festing, selv om jeg fortsatt er student og glad i å drikke... Skikkelig trashparty. Ayia Napa er vel omtrent det samme og jeg ville holdt meg laaangt unna. Ibiza aner jeg ingenting om.



Anonymous poster hash: 70b4f...fca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke på akkurat de stedene, men synes selv det kommer an på hvor gamle de man fester med er. Endte selv opp et sted hvor det bare var 18-årssteder i fjor og da blir klientellet litt kjipt å være med. 



Anonymous poster hash: 30c24...774
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Magaluf året jeg fylte 18 og året jeg fylte 19. Siste året følte jeg med i øvre sjikt av dem som festet der. Nå er jeg 24 og jeg ville aldri funnet på å dratt til et slikt sted om jeg var intressert i å dra ut på kveldstid. Jeg ville mye heller dratt til et annet sydensted som ikke er kjent for ungdomsfylla, men som likevel har litt utesteder. Er nok sikkert en del stupfulle 16 åringer der også, men sannsynligeten for at det er flere i 20 og 30 årsalderen er langt større. 

Endret av Faith-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du?

Jeg er 29! Ibiza blir man ALDRI for gammel for! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ibiza er jo gjerne mer for de "eldre" - aka de som har fylt 20 såå kjør på :)



Anonymous poster hash: f8943...1f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...