Gå til innhold

Gravid - usikker på barnefar


AnonymBruker

  

59 stemmer

  1. 1. Hva burde jeg gjøre?

    • Ta abort
      18
    • Beholde
      5
    • Fortelle og ta abort
      6
    • Fortelle og beholde
      32


Anbefalte innlegg

Jeg sitter i en dritt situasjon, jeg har puttet meg selv oppi så jeg håper noen kan gi meg noen gode råd..

Jeg og samboer har vært prøver i snart 2 år, de siste 4 Mnd har forholdet vårt vært utrolig turbulent og usikkert, han sliter med selvkontroll og knuser og slår seg selv når vi krangler. Jeg hadde under denne perioden en god kompis som jeg virkelig fant trygghet hos, ved et uhell hadde vi sex noen dager før el ( dette har bare skjedd den ene gangen) , samboeren min er det man kan kalle for avhengig av sex og har hele tiden presset meg slik at jeg får dårlig samvittighet og ligger med han, så jeg har hatt sex med han gjennom hele perioden ofte, og på EL dagen.. Så jeg aner ikke hvordan sjansen er for at han er faren. Jeg er som dere sikkert har skjønt blitt gravid, og jeg lurer nå på om jeg burde ta abort eller håpe på at det er samboer sitt barn.

Svar om du har noe råd, om du skal slenge drit kan du la være, jeg vet at jeg har vært en idiot.

Anonymous poster hash: cb8c8...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I slike tilfeller tar man abort.



Anonymous poster hash: a6916...486
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ønsker deg tydeligvis barn, så om du vil beholde barnet til tross for at samboeren din ikke er faren så gjør du det. 



Anonymous poster hash: eeabd...7e6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ønsker deg tydeligvis barn, så om du vil beholde barnet til tross for at samboeren din ikke er faren så gjør du det.  Anonymous poster hash: eeabd...7e6

Ja altså jeg har trossalt prøvd å bli gravid lenge, så det er egentlig utrolig sårt å kvitte seg med det selvom det er det som er riktig.

Anonymous poster hash: cb8c8...1af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhell? Han ramla over deg med pikken ute, og du hadde tilfeldigvis tatt av deg buksa? Uuuups, liksom...

 

Jeg hadde tatt abort.



Anonymous poster hash: c2e2c...eec
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke ta abort kun av hensyn til samboeren din. Du må velge det som er riktig for deg! Jeg tror kanskje jeg ville ha fortalt han om situasjonen, men det kan jo skape vanvittig mye dramatikk for ingenting viss det viser seg at han er faren likevel. Kan du snakke med moren eller faren din om dette? Det vil deg som regel det beste :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uhell? Han ramla over deg med pikken ute, og du hadde tilfeldigvis tatt av deg buksa? Uuuups, liksom... Jeg hadde tatt abort. Anonymous poster hash: c2e2c...eec

slike som deg var fritatt for å svare..
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du snakke med moren eller faren din om dette? Det vil deg som regel det beste :)

 

Jeg hadde faen ikke delt et slikt problem med foreldrene mine. Er du helt på styr??

Anonymous poster hash: a6916...486

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har prøvd i 2 år uten resultat er sjansen liten for at det er samboeren din som er faren til barnet. Har dere vært til utredning?

Anonymous poster hash: 595f1...d2f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg vil krysset fingrene for at det var kompisen sitt, og gått fra samboeren - han høres ikke akkurat ut som et catch



Anonymous poster hash: 04d67...aa7
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du virkelig ha barn i det forholdet du er i? Dette er ikke for å slenge dritt, men det høres ikke ut som du har det bra.

Anonymous poster hash: 4240d...5aa

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faen ikke delt et slikt problem med foreldrene mine. Er du helt på styr?? Anonymous poster hash: a6916...486

Er ikke på styr nei. Har et godt forhold til foreldrene mine, og når jeg kommer opp i vanskelige valg og situasjoner, snakker jeg med dem. Alle andre vil som regel ha det mest mulig dramatisk og underholdende. Var ment som et råd, og jeg gir ikke råd jeg ikke ville fulgt selv.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

 

Tror jeg vil krysset fingrene for at det var kompisen sitt, og gått fra samboeren - han høres ikke akkurat ut som et catch

Anonymous poster hash: 04d67...aa7

 

Enig i dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompisens mening har ikke noe å si oppi det hele? Om han var faren mener jeg?

Anonymous poster hash: 41ac9...00a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Så lenge du forteller, så er abort eller om du beholder like gode/dårlige valg.

Men ikke vær den drittkjerringa som lurer en mann til å oppdra en annens barn. Hvem som faktisk er far er andre prioritet om du faktisk bestemmer det for å beholde, etter å ha fortalt begge sannheten selvsagt.

PS, vet ikke om du er smart, stokk idiot eller ond, men lurt å være utro mens du prøver å bli gravid!

Du fortjener virkelig ingenting annet enn det verste!

Endret av Castielz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Behold barnet hvis du ønsker deg barn. Vær åpen til begge om hva som har skjedd, det blir nok turbulent en stund, men du får stå gjennom det. Samboeren din høres ikke stabil nok ut til å omgås et barn, men du får vurdere selv hva du vil gjøre med ham.



Anonymous poster hash: bce6b...479
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har prøvd i 2 år uten resultat er sjansen liten for at det er samboeren din som er faren til barnet. Har dere vært til utredning? Anonymous poster hash: 595f1...d2f

Jeg var gravid med han for ca 2 år siden, men det endte i ma..

Anonymous poster hash: cb8c8...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville revurdert forholdet til samboeren, fortalt sannheten til begge, og beholdt barnet.

Lykke til :klem:

Endret av fruBeist
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mest sannsynlig kompisen din som er faren.



Anonymous poster hash: 40e86...071
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...