Gå til innhold

Farmen


lillesol20

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Atacand

Hei :)

Jeg synes farmen er ok og så nydelig farmen ligger til der oppe i nord.ja det er litt av en gjeng og der blir det intriger etterhvert.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er utrolig lite interessant - så NEI.

Visste knapt at det har startet igjen, før jeg leste det i en eller annen nettavis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt på forrige sesong og syntes det var helt bak mål. Faktisk. Og så jeg da, som synes alt sånt er gøy! :D

Jeg kommer nok til å se på (har ikke sett enda) men hvis det viser seg å være sånn som i fjor så må jeg nok gi det opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ser på. Det og 71 grader nord er de beste realitetsprogrammene synes jeg.

Og så idyllisk det så ut der farmen er i år :D Skulle gjerne vært der jeg. Ikke med i programmet altså, men på ferie. Ser jo nydelig ut der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

SELVFØLGELIG:) Som den STOOORE tv-slave jeg er må jeg jo få med meg det, og FOR ET NYDELIG STED!!!! DER kunne jeg tenkt meg og tilbragt noen år av mitt liv!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg er borte denne uken så jeg har ikke fått sett det enda. Men samboeren har tatt det opp til meg. Er det noe jeg liker å se, så er det slike ting.

Så på hver eneste episode sist gang. Synes dette er gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja' date=' Sirius holdt ikke ut lenge..... :hoho:[/quote']

Det var ikke som forventet sa han. Hvor lenge var han der da? Hvordan rakk han å finne ut det? Han visste vel at det var en gård? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...