Gå til innhold

desperat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skrev hei til en fyr på tinder for noen dager siden. Han var ikke pålogget før noen dager etter at jeg skrev det. Men da svarte han altså ikke på det. Er det desperat av meg å skrive noe mer, et spørsmål ellersånn, slik at det er litt mer naturlig å svare? Vet at mange hater at folk bare sier hei.

(han er tydeligvis sjelden pålogga).

Jeg finner sjeelden noen jeg trykker liker på der inne, og han her virker så bra, så har så lyst å prøve å få kontakt med han. Skal selvsagt ikke sende noe mer hvis han ikke svarer nå, men tenker det kan være ok å sende et spørsmål, slik at han skjønner at jeg faktisk vil ha kontakt, og at det er greit å svare selv om han så meldinga mange dager etter jeg skrev det, og fordi jeg orker ikke å være feig og initiativløs lenger.



Anonymous poster hash: 2860b...f07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjør på:) Å ja spør om noe eller si noe så det blir naturlig for ham og komme med et svar.

Du har jo ingenting og tape...

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gjøre det, det er jo masse masse masse villige gutter og menn på Tinder! Jeg ville ikke utsatt selvtillitten min for det...



Anonymous poster hash: 7e2da...4a7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gjøre det, det er jo masse masse masse villige gutter og menn på Tinder! Jeg ville ikke utsatt selvtillitten min for det...

Anonymous poster hash: 7e2da...4a7

Fordi det er langt mellom de brukbare gutta der.

Selvtillitten min er nedgravd uansett :P

Anonymous poster hash: 2860b...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hvorfor gjøre det, det er jo masse masse masse villige gutter og menn på Tinder! Jeg ville ikke utsatt selvtillitten min for det...

Anonymous poster hash: 7e2da...4a7

Ja fy så dumt å gå for noe(n) som en vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baser deg på å ha han som venn i første omgang. Ikke tenk kjærestepotensiale. På den måten risikerer du ikke å bli såret , om han ikke prater mer med deg :)

Anonymous poster hash: 21b37...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vet du om han er bra?

Nå har jeg aldri vært på tinder men trodde det bare var bilde info der? Eller er det en slags mere utfyllende profil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan skrive en tekst om seg selv, man får opp interesser man har likt felles på fb, pluss at man kan tolke/skjønne en del ut fra bilder og typer bilder. Man kan legge ut mange bilder :)

Jeg vet jo ikke om han er det. Men er ganske god på å sile ut folk ut fra hvordan de fremstår. Så worth a shot! ;P



Anonymous poster hash: 2860b...f07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...