Gå til innhold

Bilder av menn på nettdating


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva slags bilder liker dere å se av menn på nettdating? Eller hva liker dere eventuelt ikke?

Anonymous poster hash: 2e5c7...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjønnsorgan. Et kjønnsorgan som profilbilde er alltid en høydare.



Anonymous poster hash: eee08...1d0
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønnsorgan. Et kjønnsorgan som profilbilde er alltid en høydare. Anonymous poster hash: eee08...1d0

Dust!

Det har jeg prøvd flere ganger. Og det blir aldri godkjent. Hverken av møteplassen eller sukker!

Anonymous poster hash: 404a7...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av fjeset, helfigurbilde, bilde av deg der du gjør noe (hva som helst: spise, hoppe, i skogen..).

Vil hvertfall ikke se bilder langt unna så man ikke ser deg, bilder av bilen, bikkja, huset, solnedgangen eller eiffeltårnet.

Bilde langt unna er greit hvis det går inni kategorien "bilde av deg der du gjør noe" som beskriver deg, men da må det være i tillegg til ordentlige bilder av fjest og kropp som man kan se.



Anonymous poster hash: 1fb36...765
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp bilde av bilen og bar overkropp, synes også bilder i speilet på badet er kjipt, og snu bildet sånn at det vises riktige veien. Og ikke legg ut bilder som er datert 2002 i hjørnet, egentlig ikke gamle bilder i det hele tatt. Og ikke tydelig photoshoppede bilder. OG ikke sånne se-så-full-jeg-er bilder.



Anonymous poster hash: c5d09...703
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp bilde av bilen og bar overkropp, synes også bilder i speilet på badet er kjipt, og snu bildet sånn at det vises riktige veien. Og ikke legg ut bilder som er datert 2002 i hjørnet, egentlig ikke gamle bilder i det hele tatt. Og ikke tydelig photoshoppede bilder. OG ikke sånne se-så-full-jeg-er bilder. Anonymous poster hash: c5d09...703

Hva med helkroppsbilde der man har på bukse med tynt stoff, og halverigert penis?

Turn-off eller turn-on?

Anonymous poster hash: 404a7...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dropp bilde av bilen og bar overkropp, synes også bilder i speilet på badet er kjipt, og snu bildet sånn at det vises riktige veien. Og ikke legg ut bilder som er datert 2002 i hjørnet, egentlig ikke gamle bilder i det hele tatt. Og ikke tydelig photoshoppede bilder. OG ikke sånne se-så-full-jeg-er bilder.

Anonymous poster hash: c5d09...703

Der klarte du å beskrive 99,9% av de kvinnelige profilene på sukker og møteplassen.du glemte bare de oversminka...

Anonymous poster hash: 9711c...182

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med helkroppsbilde der man har på bukse med tynt stoff, og halverigert penis?

Turn-off eller turn-on?

Anonymous poster hash: 404a7...481

:regler:

Anonymous poster hash: 1a78d...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som viser at du er useriøs er turn off. Dvs alt som spiller på sex kropp og at du er en kvinnebedårer.

Anonymous poster hash: 1fb36...765

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål! Er det noe som irriterer meg, er det valg av profilbilder på nettdating.

Jeg LIKER IKKE bilder med andre damer, skrytebilder i baris, fyllebilder, skrytebilder fra safari/syden/fjelltur.. Og bilder med flere kamerater, da lurer jeg alltid på "hvem av de er HAN?" Også blir man skuffa når man skjønner at han ikke var den kjekke på bildet..

Jeg LIKER derimot tydelige portrettbilder, litt variasjon i bildene (flott at du har vært på fjelltur, men gjør du ikke annet..?) Lysd bilder, altså, at man tydelig ser personen på bildet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker forresten heller ikke bilder av andre ting enn HAN. Bryluppsbilder, kyssebilder, bilder av hunden, bilen osv.. Burde være en selvfølge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål! Er det noe som irriterer meg, er det valg av profilbilder på nettdating.

Jeg LIKER IKKE bilder med andre damer, skrytebilder i baris, fyllebilder, skrytebilder fra safari/syden/fjelltur.. Og bilder med flere kamerater, da lurer jeg alltid på "hvem av de er HAN?" Også blir man skuffa når man skjønner at han ikke var den kjekke på bildet..

Jeg LIKER derimot tydelige portrettbilder, litt variasjon i bildene (flott at du har vært på fjelltur, men gjør du ikke annet..?) Lysd bilder, altså, at man tydelig ser personen på bildet.

Argh! På tinder er det maaange jenter som legger ut bilder av seg selv der de står sammen med venninner, har sett noen som bare har bilder der det bare er tre-fire jenter.

Er det liksom en gjettelek?

Anonymous poster hash: 404a7...481

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dust!

Det har jeg prøvd flere ganger. Og det blir aldri godkjent. Hverken av møteplassen eller sukker!

Anonymous poster hash: 404a7...481

For det har du prøvd flere ganger?

Du må være en tinderer ;)

Anonymous poster hash: c324e...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...