Gå til innhold

Draget på opptatte menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har draget på alle opptatte menn. Gifte kollegaer, typer til venninner osv osv. De er så flinke og gir oppmerksomhet og komplimanger. Flere sier rett ut at de virkelig ønsker sex med meg.

Men jeg gjør jo så klart ikke det. Jeg rører ikke mannfolk til venninner eller gifte menn. Aldri gjort og ganske sikker på at jeg aldri kommer til å gjøre (om de ikke lyver vel og merke... :P )

Men de single gutta er vanskeligere å sjekke opp eller få oppmerksomhet fra. Hvorfor er det slik? Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke er alene om å ha det slik.



Anonymous poster hash: 07062...30a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje opptatte menn er mer selvsikre? Mens de single gutta er usikre?



Anonymous poster hash: 07062...30a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ingen single menn som ønsker å ligge med deg når du er på byen?



Anonymous poster hash: 03d55...920
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ingen single menn som ønsker å ligge med deg når du er på byen?

Anonymous poster hash: 03d55...920

Joda det er ingen problem :P Men det er bare fyllefjas og tull. Mens de oppdatte mannfolka sier de rette tingene hele tiden. Det er en helt annen klasse over deres sjekking.

Anonymous poster hash: 07062...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heelt enig, og har akkurat samme problem. Veldig frustrerende..



Anonymous poster hash: fcb0b...be9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mann. Og har omtrent det motsatte problemet. Jeg har mer draget på single damer når jeg er i ett forhold.

Da kommer alle løpende og er "sååå lei seg for at noen andre har snappet meg opp"...

Anonymous poster hash: 35f98...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann. Og har omtrent det motsatte problemet. Jeg har mer draget på single damer når jeg er i ett forhold.

Da kommer alle løpende og er "sååå lei seg for at noen andre har snappet meg opp"...

Anonymous poster hash: 35f98...5ae

Ergo bør single menn oppføre seg som opptatte menn...

Jeg skal ærlig inrømme at jeg har godt kontakt med mange opptatte menn. Men det er fordi jeg uansett ikke har noen intensjoner om en romanse med de, og jeg anser de som kompiser. Ikke som aktuelle sengekamerater.

Anonymous poster hash: 07062...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det at de har et forhold bidrar til mer selvtillit - de risikerer ikke avvisning som de ellers ville gjort, de kan evt. bare avskrive det med at du avslår dem fordi de er opptatt, ikke fordi du ikke er interessert

Det er "safe" å gi noen komplimenter og fiske etter interesse da grensene for hvor langt det kan gå allerede er definert.



Anonymous poster hash: 5ea1f...69c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det at de har et forhold bidrar til mer selvtillit - de risikerer ikke avvisning som de ellers ville gjort, de kan evt. bare avskrive det med at du avslår dem fordi de er opptatt, ikke fordi du ikke er interessert

Det er "safe" å gi noen komplimenter og fiske etter interesse da grensene for hvor langt det kan gå allerede er definert.

Anonymous poster hash: 5ea1f...69c

Det er slik jeg og føler det der.

Men skulle så ønske at det kom en singel fyr med samme holdning og selvtillit og slo beina under meg. Personlig er jeg ganske "røff" i sjekkeperioden. Jeg er laid-back, maser ikke, men også klar på hva jeg vil. Og det virker til å skremme vekk enkelte :P

Anonymous poster hash: 07062...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ergo bør single menn oppføre seg som opptatte menn... Jeg skal ærlig inrømme at jeg har godt kontakt med mange opptatte menn. Men det er fordi jeg uansett ikke har noen intensjoner om en romanse med de, og jeg anser de som kompiser. Ikke som aktuelle sengekamerater. Anonymous poster hash: 07062...30a

Ja, jeg tror det er riktig at det er lurt å oppføre seg som om man er i ett forhold.

Jeg tror det har noe med at jeg utstråler mer selvtillit når jeg er i ett forhold også. Hvertfall i starten av forholdet.

Anonymous poster hash: 35f98...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slik jeg og føler det der.

Men skulle så ønske at det kom en singel fyr med samme holdning og selvtillit og slo beina under meg. Personlig er jeg ganske "røff" i sjekkeperioden. Jeg er laid-back, maser ikke, men også klar på hva jeg vil. Og det virker til å skremme vekk enkelte :P

Anonymous poster hash: 07062...30a

Hvis du skremmer vekk enkelte, må du legge om stilen. Mange single menn er usikre i samtale med en kvinne, men det er alltid unntak og dersom ikke en eneste mann sjekker deg opp med selvsikker mine, ligger det noe hos deg.

Anonymous poster hash: 5ea1f...69c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du skremmer vekk enkelte, må du legge om stilen. Mange single menn er usikre i samtale med en kvinne, men det er alltid unntak og dersom ikke en eneste mann sjekker deg opp med selvsikker mine, ligger det noe hos deg.

Anonymous poster hash: 5ea1f...69c

Det er det jeg og prøver å finne ut av :P Som sagt så er jeg rett frem og klar. Men jeg er satans forsiktig også. Vil ikke mase. Kanskje jeg til og med maser for lite? Ser jo mange masekjærringer får mannfolk hele tiden :P

Anonymous poster hash: 07062...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spurte jeg en opptatt fyr rett ut om hvorfor jeg ikke har draget. Han kunne ikke skjønne det, siden jeg var så pen og snill. Og han sier han vil ha meg :P



Anonymous poster hash: 07062...30a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det er ingen problem :P Men det er bare fyllefjas og tull. Mens de oppdatte mannfolka sier de rette tingene hele tiden. Det er en helt annen klasse over deres sjekking.

Anonymous poster hash: 07062...30a

Mens når opptatte menn prøver seg på deg så tror du de ønsker noe seriøst?

Anonymous poster hash: 03d55...920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Emera

Jeg opplever også det der. Noen ganger blir jeg helt satt ut av den direkte oppmerksomheten. Men jeg kunne aldri lagt meg etter en opptatt mann, det er uaktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Draget på opptatte"

Tipper dette bare er missforståelser :P

Når man er i et forhold så tillater jo veldig mange seg å være litt mer åpne og "flørtete" med det motsatte kjønn fordi man går ut i fra at folk er inneforstått med at det IKKE er åpenhet eller fløring med stygge åsikter och åtgærder, i.o.m. at man allerede er i et forhold lixomz...

Dette gjelder SPESIELT om det er snakk om venner og bekjente av kjærester, for de legger man jo gjerne godviljen til for å "like" litt ekstra også .

Det blir dessverre noen ganger mottatt og oversatt til l "he/she REALLY LIKES me, and SERIOUSLY wants to FUCK me" evt. "jeg har draget på alle opptatte" som jo ikke rent sjeldent blir en ganske feil antagelse :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

"Draget på opptatte"

Tipper dette bare er missforståelser :P

Når man er i et forhold så tillater jo veldig mange seg å være litt mer åpne og "flørtete" med det motsatte kjønn fordi man går ut i fra at folk er inneforstått med at det IKKE er åpenhet eller fløring med stygge åsikter och åtgærder, i.o.m. at man allerede er i et forhold lixomz...

Dette gjelder SPESIELT om det er snakk om venner og bekjente av kjærester, for de legger man jo gjerne godviljen til for å "like" litt ekstra også .

Det blir dessverre noen ganger mottatt og oversatt til l "he/she REALLY LIKES me, and SERIOUSLY wants to FUCK me" evt. "jeg har draget på alle opptatte" som jo ikke rent sjeldent blir en ganske feil antagelse :D

Ja, dette hadde du greie på, skjønner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette hadde du greie på, skjønner jeg...

Nei, jeg har vel ikke det.... Det er jo ikke sånn at det er veldig lett å observer eller.no

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...