Gå til innhold

Hadde du godtatt at daten har vennekontakt med sin eks?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har skrevet med en mann fra nettet. Og han sier at han ønsker å møte meg. Vi har egentlig avtalt å møtes.

Men det er noen ting jeg reagerer på.

Daten har en eks som han snakker med på telefoner,på facebook, og møter når han er på hjemstedet sitt. Han har nettopp flyttet til området rundt der jeg bor. Før bodde han et annet sted lengre unna.

Han spurte om jeg aksepterte at han hadde denne kontakten med eksen. For han ville aldri bryte kontakten med henne. Ønsket hans er å ha henne som venn, og han blir veldig glad hvis hun finner seg en kjæreste og det samme biir hun hvis han finner seg en. Han hadde til og med fortalt henne om meg. Og da ble hun kjempeglad sa han. Kanskje dere kan hilse på hveandre en gang skrev han. Hmmmm...

Jeg synes dette er rart... De har ikke felles barn sammen, og allikevel så holder de på slik. Er det meg som er tåpelig som reagerer på det?

Han sier at han er ferdig med henne. Men på facebooken hennes er det åpen vegg, og da skriver hun om at hun tror at det desverre aldri kan bi de igjen, men at hun savner han så fælt.

Hva ville dere tenkt om en sånn situasjon?

Min tanke går automatisk på at : han og eksen ikke er ferdig med hveandre, og at de kan finne tilbake til hveandre. Det har vært slutt mellom de før og så funnet tilbake til hveandre, og dette kan jo skje igjen mener jeg. Jeg blir usikker, og redd for å gå på date med han pga dette.



Anonymous poster hash: 43e33...b95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kanskje prøvd i starten? Hvis det er sånn at det ble et problem i lengden, ville jeg kanskje tatt det når det kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kanskje prøvd i starten? Hvis det er sånn at det ble et problem i lengden, ville jeg kanskje tatt det når det kom.

trådstarter: Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kan være par når de absolutt aldri kan bryte kontakten sier han. Han vil aldri miste vennskapet med henne for enhver pris. Synes det er merkelig jeg. Men kanskje jeg bare skal gå på en date allikevel. Men det er ikke drømmesituasjon at en mann har daglig kontakt med en eks han ikke har barn sammen med.

Anonymous poster hash: 43e33...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trådstarter: litt rotete skrevet. Han har sagt at han aldri i verden vil bryte vennskapskontakten med henne. Så hvorfor kan de ikke være par da? Merkelig. Så derfor tror jeg at de ikke er ferdige med hveandre.



Anonymous poster hash: 43e33...b95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trådstarter: litt rotete skrevet. Han har sagt at han aldri i verden vil bryte vennskapskontakten med henne. Så hvorfor kan de ikke være par da? Merkelig. Så derfor tror jeg at de ikke er ferdige med hveandre.

Anonymous poster hash: 43e33...b95

Ser den. Bare dumt at hvis et vennskap, hvis det faktisk er det fra han sin side, skal ødelegge for et potensielt forhold ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trådstarter: litt rotete skrevet. Han har sagt at han aldri i verden vil bryte vennskapskontakten med henne. Så hvorfor kan de ikke være par da? Merkelig. Så derfor tror jeg at de ikke er ferdige med hveandre.

Anonymous poster hash: 43e33...b95

DET HETER "HVERANDRE"

Nå ble hele ordet bare rart.

Anonymous poster hash: 0ef8d...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser den. Bare dumt at hvis et vennskap, hvis det faktisk er det fra han sin side, skal ødelegge for et potensielt forhold ;-)

Det er sant. Men det merkelige er at han heller vil velge vennskapet med eksen enn en ny dame, hvis valgene var der. Merkelig. Men jeg har bestemt meg for å gjerne ta en date med han.

Anonymous poster hash: 43e33...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...