Gå til innhold

Å spørre hvor mange jeg har hatt sex med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så du avtalte et sextreff med en fyr du aldri hadde møtt før via facebook?

Classy.

Anonymous poster hash: 5dbee...34b

Vi avtalte ikke et sextreff. Vi avtale å møtes, var ute og spiste osv, så bare ble det sånn.

TS

Anonymous poster hash: d2a8b...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi avtalte ikke et sextreff. Vi avtale å møtes, var ute og spiste osv, så bare ble det sånn.

TS

Anonymous poster hash: d2a8b...318

Åja, det bare ble sånn. Javisst, ja.

Og hvordan kom dere i kontakt i utgangspunktet?

Anonymous poster hash: 5dbee...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det bare ble sånn. Javisst, ja.

Og hvordan kom dere i kontakt i utgangspunktet?

Anonymous poster hash: 5dbee...34b

Vi hadde sett hverandre på byen, og jeg søkte opp han på Facebook, la han til som venn, så snakket vi en del der før vi bestemte oss for å dra på date. Det går an å ende opp med å ha sex, selv om det ikke var hovedmålet med daten :) Vi har snakket om det i ettertid, og det var ikke "planlagt" for noen av oss.

TS

Anonymous poster hash: d2a8b...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sett hverandre på byen, og jeg søkte opp han på Facebook, la han til som venn, så snakket vi en del der før vi bestemte oss for å dra på date. Det går an å ende opp med å ha sex, selv om det ikke var hovedmålet med daten :) Vi har snakket om det i ettertid, og det var ikke "planlagt" for noen av oss.

TS

Anonymous poster hash: d2a8b...318

Ok. Og hvor mange av de ni andre han har pult siste halvår har han møtt på samme måte?

Anonymous poster hash: 397c8...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å få herpes eller noe annet koselig.

Anonymous poster hash: 11eef...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Og hvor mange av de ni andre han har pult siste halvår har han møtt på samme måte?

Anonymous poster hash: 397c8...31c

Det har jeg ikke spurt om, for det er jeg usikker på om jeg vil, eller i det hele tatt har rett på, å vite.

TS

Anonymous poster hash: d2a8b...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, det bare ble sånn. Javisst, ja.

Og hvordan kom dere i kontakt i utgangspunktet?

Anonymous poster hash: 5dbee...34b

Fare på ferde....Den fellen vil jeg ikke ende opp i igjen. Har vært ute å spist med noen før jeg også, også ble det bare sånn.... altså sex. Aldri igjen... For man kjenner jo ikke vedkommende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke spurt om, for det er jeg usikker på om jeg vil, eller i det hele tatt har rett på, å vite.

TS

Anonymous poster hash: d2a8b...318

Men trådstarter: gå etter dine følelser, men pass på at han ikke bare er ute etter sex, og viktig å sjekke ut at han vil gjøre andre ting sammen med deg :) Jeg har endt i sånn felle før, og det dreper så lysten på å date videre.

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men trådstarter: gå etter dine følelser, men pass på at han ikke bare er ute etter sex, og viktig å sjekke ut at han vil gjøre andre ting sammen med deg :) Jeg har endt i sånn felle før, og det dreper så lysten på å date videre.

Jeg vet hva jeg gjør. Virker ikke på noen måte som at han er ute etter bare sex. Han vil gjøre masse sammen med meg, da vi har en del felles interesser, og mye å snakke om. Han har også sagt at han synes sex er viktig, men ikke avgjørende, og at han har tenkt mye på om det var dumt at vi hadde sex så tidlig.

TS

Anonymous poster hash: d2a8b...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sett hverandre på byen, og jeg søkte opp han på Facebook, la han til som venn, så snakket vi en del der før vi bestemte oss for å dra på date. Det går an å ende opp med å ha sex, selv om det ikke var hovedmålet med daten :)Vi har snakket om det i ettertid, og det var ikke "planlagt" for noen av oss.

TS

Anonymous poster hash: d2a8b...318

LOL

Jaja, du er jo bare 20 år.

Anonymous poster hash: 5dbee...34b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL

Jaja, du er jo bare 20 år.

Anonymous poster hash: 5dbee...34b

Hva mener du? Har det at jeg er 20 år noen innvirkning på om vi har planlagt å ha sex eller ikke? Synes det er litt dumt å uttale seg så frekt og skråsikkert når du nesten ikke vet noe som helst om situasjonen mellom oss to.

TS

Anonymous poster hash: d2a8b...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva jeg gjør. Virker ikke på noen måte som at han er ute etter bare sex. Han vil gjøre masse sammen med meg, da vi har en del felles interesser, og mye å snakke om. Han har også sagt at han synes sex er viktig, men ikke avgjørende, og at han har tenkt mye på om det var dumt at vi hadde sex så tidlig.

TS

Anonymous poster hash: d2a8b...318

Han høres litt for rutinert ut. Lurer deg til å tro at han aldri tenkte sex, og nå legger han allerede opp til å kunne trekke seg, pga 'det føltes ikke helt riktig med sex så tidlig' God player du har der, håper han i det minste gav deg et godt knull.

Anonymous poster hash: 397c8...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres litt for rutinert ut. Lurer deg til å tro at han aldri tenkte sex, og nå legger han allerede opp til å kunne trekke seg, pga 'det føltes ikke helt riktig med sex så tidlig' God player du har der, håper han i det minste gav deg et godt knull.

Anonymous poster hash: 397c8...31c

Han har ikke sagt at han føler det var feil med sex så tidlig, han har bare sagt at han har tenkt på det, og lurte på hvilke meninger jeg hadde rundt det. Og ja, han gav meg et godt knull, i tillegg til mange flere etter denne første gangen. Takk for omtanken ;)

TS

Anonymous poster hash: d2a8b...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du? Har det at jeg er 20 år noen innvirkning på om vi har planlagt å ha sex eller ikke? Synes det er litt dumt å uttale seg så frekt og skråsikkert når du nesten ikke vet noe som helst om situasjonen mellom oss to.

TS

Anonymous poster hash: d2a8b...318

Jeg vet at som 20-åring er du naiv og lettlurt.

Anonymous poster hash: 5dbee...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at som 20-åring er du naiv og lettlurt.

Anonymous poster hash: 5dbee...34b

Ok :)

TS

Anonymous poster hash: d2a8b...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Er det egentlig et urimelig spørsmål? Har selv spurt og selv blitt spurt.

Har ikke noe med usikkerhet å gjøre eller at svaret nødvendigvis betyr så mye, heller det at man er nysgjerrig på kvinnen som ligger ved siden av seg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får et bestemt inntrykk av at TS virker mer reflektert enn alle AB'ene I denne tråden.

Mitt råd til TS er at din magefølelse og eventulle refleksjoner rundt ditt eget spørsmål bringer deg veldig mye nærmere et riktig svar her.

Eventuelt kan du jo bare spørre ham.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke spurt. Ikke fordi jeg var redd for svaret, men fordi jeg ikke har noe med det.

Forresten. Hvor kommer dette "lett på tråden" fra? Om hun ligger med fyren etter 1,2,12 eller 20 dater er komplett likegyldig. Støttes opp med at han har hatt ni stykker siste halve året (jeg måtte telle etter sjøl for min egen del :sjarmor: ) - ja, det er flere enn medianmannen har på et helt liv, men det er ikke spesielt mange (et gjengs tall på en som trener seg til PUA ville være om lag 18-20). Dette kan ha få til på to måter: enten har han null standard og går etter kreti og pleti, eller så er han faktisk god til å bygge opp den seksuelle spenningen på date. Det er faktisk mulig at fyren rett og slett er noe så sjelden som seksuelt attraktiv.

Så lett på tråden? Nei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dater selv en fyr som høres helt lik ut som din. Han har virkelig draget på damer, og jeg tør vedde på at han har hatt minst 9 det siste halvåret.

Han spurte meg hvor mange jeg har hatt (hadde spørsmålslek, så kom ikke helt fra det blå). Jeg har hatt 12 og sa det. Det syns han tydeligvis var lite, for han hintet til om jeg ikke angret på at jeg ikke hadde testet mer/flere, og hvordan jeg hadde holdt ut 2 mnd (før jeg traff han) uten sex.

Dette gav meg sterke indikasjoner på at han tydeligvis pulte ofte og mange. Turde ikke spørre tilbake fordi jeg visste svaret kom til å være litt turn-off.

Neste date derimot spurte jeg. Ikke om antallet, men om han hadde hatt sex med veldig mange. Ja, var svaret.

Mistet liksom litt interessen da:p Det ble liksom så voldsomt, følte neste prestasjonsangst og at jeg var en i rekken av tusen. Not fun.



Anonymous poster hash: ef18f...788
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det spørsmålet er helt innafor jeg. Nå blir jeg sånn at liker jeg noen vil jeg vite alt, både det stygge og det vakre. Og liker jeg de godt nok kan jeg godt dele det stygge og det vakre ved meg selv og.

Det sagt så har jeg aldri blitt spurt direkte om antall, og aldri spurt selv heller. Men tidligere erfaringer har nå blitt delt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...