Gå til innhold

Konklusjon: Jeg må ikke ha en dårlig personlighet, stygg væremåte og direkte vemmelig for å få en bra kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, her sitter jeg igjen og lurer så fælt på hvorfor ikke jeg får ei jente. Hver gang jeg prøver meg så slår det ikke til.

Jeg kan altså ikke være en feit person, med dårlig personlighet, stygg væremåte og direkte ekkel utsendemessig for å få en bra* kjæreste.

*God: En rik mann, som eier et multimilliard konsern, som han driver fra 8-16. Lang utdanning. Han ser fantastisk ut, er rett og slett deilig. God moral og sosialt smart. Intelligent. Og vi har veldig god kjemi.

Bra: Relativt rik, lang utdanning, deilig, har god jobb, sosial og har en del venner og vi har god kjemi.

Grei: Har lang utdanning, god jobb, ser flott ut, sosial og har en del venner. Vi har ganske god kjemi.

Ikke overkommelig: Kort høyere utdanning, en vanlig jobb, litt sosial, har venner og vi har god kjemi. Gode venner.

Alt under, orker ikke...

Så da er det altså konklusjonen..., for en verden vi lever i. Vi damer FORTJENER en perfekt mann. Men så gikk det likevel ikke :( Faen ta alle mannfolk, jeg hater dere. Jeg blir feminist som alle andre veninnene mine, fordi jeg har tatt litt utdanning og finner ut at bra menn ikke vil ha meg likevel. Slik som er grunnen til at alle blir feminister.



Anonymous poster hash: aacaf...f3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

* Mente selvsagt mann i første setningen .... lolz.



Anonymous poster hash: aacaf...f3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke akkurat rakettforskning å konkludere med at man ikke skal være ekstremt overvektig eller slem for å finne seg en dugbar partner. Det er jo helt normale krav. Og vi kvinner fortjener ingenting fra menn. Og menn fortjener ingenting av kvinner. Det ser ut som du stiller veldig høye krav til menn i forhold til deg selv, noe som får meg til å mistenke at dette er en trolletråd.



Anonymous poster hash: 29e1d...acd
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke akkurat rakettforskning å konkludere med at man ikke skal være ekstremt overvektig eller slem for å finne seg en dugbar partner. Det er jo helt normale krav. Og vi kvinner fortjener ingenting fra menn. Og menn fortjener ingenting av kvinner. Det ser ut som du stiller veldig høye krav til menn i forhold til deg selv, noe som får meg til å mistenke at dette er en trolletråd.

Anonymous poster hash: 29e1d...acd

En bra partner!

Anonymous poster hash: aacaf...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolleri, trollera. Du minner meg veldig om en viss mannlig bruker her inne.



Anonymous poster hash: d85f8...7f3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolleri, trollera. Du minner meg veldig om en viss mannlig bruker her inne.

Anonymous poster hash: d85f8...7f3

Hvilken da, fordi jeg er kvinne.

Anonymous poster hash: aacaf...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forferdelig dårlig forsøk på speiling eller trolling eller hva faen du nå prøvde på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her sitter jeg igjen og lurer så fælt på hvorfor ikke jeg får ei jente.

Anonymous poster hash: aacaf...f3a

Hvorfor du ikke får en jente? :klo: Vil du ha mann eller jente?

Anonymous poster hash: 55478...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Mente selvsagt mann i første setningen .... lolz.

Anonymous poster hash: aacaf...f3a

Ikke ta deg bryet. Vi skjønner at du er en mann ute etter å bare provosere ;).

Anonymous poster hash: ac1af...b28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner egentlig ikke hva du snakker om i innlegget ditt TS?

Du sier:

"Jeg kan altså ikke være en feit person, med dårlig personlighet, stygg væremåte og direkte ekkel utsendemessig for å få en bra* kjæreste."

Feit og direkte ekkel (dine ord) utseende messig, kan du sikkert være, men hvorfor skal noen finne seg i alt det andre?

Hva lurer du på TS? Hm...

Anonymous poster hash: a8809...6ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner egentlig ikke hva du snakker om i innlegget ditt TS?

Du sier:

"Jeg kan altså ikke være en feit person, med dårlig personlighet, stygg væremåte og direkte ekkel utsendemessig for å få en bra* kjæreste."

Feit og direkte ekkel (dine ord) utseende messig, kan du sikkert være, men hvorfor skal noen finne seg i alt det andre?

Hva lurer du på TS? Hm...

Anonymous poster hash: a8809...6ed

Jeg er kommet for å dele min kunnskap. Nemlig at når jeg havner under dette nevnte, så kan jeg ikke forvente en bra* mann.

* Se over hva en bra mann er.

Anonymous poster hash: aacaf...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kommet for å dele min kunnskap. Nemlig at når jeg havner under dette nevnte, så kan jeg ikke forvente en bra* mann.

* Se over hva en bra mann er.

Anonymous poster hash: aacaf...f3a

Så det er deg selv du snakker om? Er det du som har en dårlig personlighet? Stygg væremåte? Og er direkte vemmelig?

Mulig jeg er langt under gjennomsnittet smart, men jeg forstår fortsatt ikke hvilken kunnskap du prøver å dele.

Anonymous poster hash: a8809...6ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...