Gå til innhold

Single fra 35 pluss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er andre her inne som er over 35 år, og single.

Hvor lenge har dere vært single?

Hvor mange barn?

Og hvordan føler du markedet for deg her i den alderen?

Dater du mye? Tar du det med ro?



Anonymous poster hash: 6556a...049
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg vært singel i to år, ingen barn.

Føler vel kanskje at markedet begynner å ta seg opp, da jeg begynner å komme i alderen hvor skilsmissene starter. Nå dater jeg ikke, men det er min egen beslutning - har noe jeg må få på avstand først.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært singel i snart 16 måneder. Jeg datet en stund i fjor, og på begynnelsen av nyåret. Men siden i vår har jeg tatt det helt med ro for jeg føler at jeg trenger det.

Jeg har barn. Og tiden går mye til dem og jobb.

Jeg føler at det er mye rart i min alder. Har møtt på masse rare menn. Jeg er vedig kritisk.Og når jeg er ute blant menn så savner jeg sånn tilbake til hjemmet mitt og barna. Og tenker mer på de enn et liv videre med en ny mann, for det føles så skummelt ut. Men jeg håper på å finne kjærligheten en dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er andre her inne som er over 35 år, og single.

Hvor lenge har dere vært single?

Hvor mange barn?

Og hvordan føler du markedet for deg her i den alderen?

Dater du mye? Tar du det med ro?

Anonymous poster hash: 6556a...049

Jeg er 35. Fyller 36 senere i høst.

Har vært i av-og-på forhold,og datet endel men ikke i noe seriøst forhold på over 10 år.

Har ingen barn. Føler markedet er ok her jeg bor (større by) og dater endel via nettdating,men det er vanskelig å finne seriøse menn. Uansett er jeg positiv til at jeg møter en flott mann snart :)

Anonymous poster hash: 34e19...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 39, har vært singel i bare 4mnd, så føler meg egentlig ikke klar for markedet. Men en dag... ;)

Anonymous poster hash: daaca...4bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært singel veldig, veldig lenge. Har barn, dater ikke, har heller ikke lyst til å date så hvordan markedet er bryr meg ikke stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på om det er andre her inne som er over 35 år, og single.

Hvor lenge har dere vært single?

Hvor mange barn?

Og hvordan føler du markedet for deg her i den alderen?

Dater du mye? Tar du det med ro?

Anonymous poster hash: 6556a...049

Er snart 34, teller det?

Vært singel i snart 4 år.

Ingen barn. Har datet ganske mye. Man finner alltid en brukbar mann å date. Har gitt litt opp, så tar det veldig rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Jeg lurer på om det er andre her inne som er over 35 år, og single.

Hvor lenge har dere vært single?

Hvor mange barn?

Og hvordan føler du markedet for deg her i den alderen?

Dater du mye? Tar du det med ro?

Anonymous poster hash: 6556a...049

Jeg har ikke vært singel mer enn noen uker, så dating er ikke særlig aktuelt for meg akkurat nå. Tar tiden til hjelp og ser hva som skjer, har overhodet ikke noe hastverk med å date igjen. "Markedet" (hater det begrepet når det gjelder mennesker) er vel omtrent som det alltid har vært, virker det som. Jeg har to voksne barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel, ett barn-dater ikke, ikke interessert i forhold..



Anonymous poster hash: 71fff...9b3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært singel i over 20 år, og har ingen barn. Jeg oppfatter "markedet" som ikke-eksisterende, og gidder ikke engang forsøke dating. Har det kanskje litt for bra alene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble 35 for tre dager siden. Vært singel i fem. Ingen barn.

Kjenner jeg begynner å bli litt stressa egentlig, men det er da vel en del single damer rundt tredve. Men å finne noen uten barn kan vel være vrient.

Jeg møter kanskje seks-sju i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble 35 for tre dager siden. Vært singel i fem. Ingen barn.

Kjenner jeg begynner å bli litt stressa egentlig, men det er da vel en del single damer rundt tredve. Men å finne noen uten barn kan vel være vrient.

Jeg møter kanskje seks-sju i året.

Varierer nok veldig, jeg er 33 med første barn- og den eneste av mine venninner som har fått barn(også de i forhold).

Har inntrykk av at singelmarkedet går litt i puljer; de som ender forhold pga forskjellige ønsker om barn i tidlig 30år, og de som skilles/går fra hverandre med barn i bildet i slutten av 30/begynnelse av 40 og sikkert også endel etter dette.

Anonymous poster hash: dad2c...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært mere el mindre singel i 10 år.. Hatt litt sånn av og på forhold..

Har ett barn, som er flyttet ut, og er 37 år selv. For ett par mnd siden laget jeg min første nettdate profil. Manglet ikke på respons, men "brant" meg litt der gitt, så har deaktivert profilen. Må tenke litt.. Begynner vel å innse at jeg er en av de som er ment for å være alene.. Både greit og leit. Vet jeg er ei flott dame, men dessverre med for mange arr!



Anonymous poster hash: 9baa4...abc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Evig singel

Ingen barn

Markedet for gamle griser som ønsker unge og pene jenter er relativt dårlig.

Ingen dater.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 40, ingen barn.

Har vært singel i nesten 5 år.

Datet litt det siste året.

Ser ut som det er relativt enkelt å treffe andre single på samme alder, men merker at jeg ikke gidder å kaste bort tiden min. Stresser overhodet ikke.



Anonymous poster hash: f11f5...cd3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 singel i to år, to mindreårige barn. Dater ikke, men håper at jeg treffer noen i løpet av livet.



Anonymous poster hash: 38e60...682
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ca 40, ingen barn.

Har vært singel i nesten 5 år.

Datet litt det siste året.

Ser ut som det er relativt enkelt å treffe andre single på samme alder, men merker at jeg ikke gidder å kaste bort tiden min. Stresser overhodet ikke.

Anonymous poster hash: f11f5...cd3

Jeg tror at det er viktig å ikke stresse med sånnt. :) . Ihvertfall så orker ikke jeg å stresse med det lenger. Var en stund jeg kastet meg løs, og prøvde iherdig å få tak i noen, men da endte jeg med feil fyr. Så viktig å finne ut hva en vil først :) Og ta det som man føler for. Det er ingen kamp eller hast uansett alder, og en trenger ikke å bli lykkeligere i et forhold, enn hva man kan være alene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 50, med voksen sønn som bor borte for studier. Har vært single i underkant av ett år. Dater ikke, men får henvendelser fra menn via FB eller sms, altså mest som jeg vet hvem er/kjenner.

Jeg tar livet med ro, ønsker ingen ny ektefelle eller samboer. En fast kjæreste vil være fint, men jeg gidder ikke lettvinte forhold - er altfor seriøs til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

36, singel i ett år. Dater 2-3 i måneden, men stresser ikke. Er frivillig barnløs. Ikke vanskelig å finne menn, menn som ikke har/ikke ønsker barn er derimot litt vanskeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midten av 40-årene. Singel i 2.5 år. Ingen barn (frivillig). Ikke datet noen siden eksen, men er litt på flørter'n nå med en yngre mann.



Anonymous poster hash: d6fb8...71a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...