Gå til innhold

Jeg elsker snille menn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi finnes, vi som trives best på sofaen med dama, ikke agerer bavian for å imponere og er trofaste, men vi begynner etter hvert å miste tålmodigheten litt.



Anonymous poster hash: fda86...c6b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min kjæreste er snill. Min siste eks var ikke det. Han hadde hatt sex med mange damer, var flørtete, glante på damer, kommenterte kroppen min, var i en alder av 45 fryktelig opptatt av 20 år gamle jenter, arrogant etc etc. Fikk meg til å føle meg liten. Klarte aldri å stole på han.

Min nye kjæreste er morsom, snill, flott, sexy, god i senga, forguder meg og får meg til å føle meg perfekt uten at jeg er det. Han har min fulle tillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ja jeg er fortsatt snill men ikke fått noe brev i innboksen fra damer som liker snille menn. Er bare prat...hehe

Men har du klasket brev inn i innboksen til damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo litt synd da at du ikke har fått noen brev. For min del så tror jeg du er litt ung. :sjenert: Hvis du er under 30...?Anonymous poster hash: f6dfe...e18

Takk for kompliment men viss du ser nicket mitt så er jeg enten 66 år eller så er jeg født i 66...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du klasket brev inn i innboksen til damer?

De "damene" som søker en snill mann her inne er jo anonyme...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er fortsatt snill men ikke fått noe brev i innboksen fra damer som liker snille menn. Er bare prat...hehe

Kanskje på grunn av det forrige innlegget ditt i denne tråden.

Anonymous poster hash: db64d...1cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

De "damene" som søker en snill mann her inne er jo anonyme...

Du trenger mer enn 92 innlegg for å fremstå som en trygg, reflektert, oppegående, sterk og godhjertet mann. Per nå er du nok stemplet som sytete. Finn dine sterke sider og dyrk dem for å bli en bedre utgave av deg selv. Ikke for å få dame.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kompliment men viss du ser nicket mitt så er jeg enten 66 år eller så er jeg født i 66...

Regner med da 66-modell, og da er du innenfor det jeg liker. :)

Anonymous poster hash: f6dfe...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også funnet meg en sånn en...går bare å venter på at kameraene skal dukke opp og noen skriker *SKJULT KAMERA*.

Men nyyyter og gjør så godt jeg kan i å behandle han som en prins. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med da 66-modell, og da er du innenfor det jeg liker. :)Anonymous poster hash: f6dfe...e18

Aawww :)

Bare og ta kontakt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du det, trådstarter, at jeg tror du har en slags slagside i din erfaring med menn. Det finnes flere snillinger enn brautinger og drittsekker.

Jeg tror faktisk du må gå i deg sjøl og finne ut hvorfor du bare har latt deg interessere av disse machotøffingene dine hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en voldsom karakteristikk. Kan faktisk hende han karen der er et dyr i senga for det du vet? Dette er et prima eksempel på hvorfor snille menn kommer sist i mål.

Har du sett ullared? Synd å si det men kall en spade for en spade, Morgan er tvilsomt den skarpeste kniven i skuffen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Har du sett ullared? Synd å si det men kall en spade for en spade, Morgan er tvilsomt den skarpeste kniven i skuffen

Haha jada....Jeg bare "pirket" borti den posten, fordi jeg ville få personen til å se litt på hva hun faktisk skrev ;) Jeg ville ikke påstå hardnakket at han karen var den reneste Don Juan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du det, trådstarter, at jeg tror du har en slags slagside i din erfaring med menn. Det finnes flere snillinger enn brautinger og drittsekker.

Jeg tror faktisk du må gå i deg sjøl og finne ut hvorfor du bare har latt deg interessere av disse machotøffingene dine hittil.

Jeg har ikke latt meg interessere av machotøffinger. :klo:

Anonymous poster hash: db64d...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...