Gå til innhold

Jeg elsker snille menn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn som er trygge nok på seg selv til at de ikke trenger å leke tøff eller spille spill for å få damer interesserte i dem. Menn som er klar over at damer som går for "bad boys" ikke er noe å samle på uansett. Menn som er trofaste, tar vare på damene sine og som finner stolthet i å ha funnet kjærligheten foran å nedlegge flest mulig kvinner.

Sukk, jeg håper at jeg snart finner meg en slik mann. Jeg er så lei av drittsekker og bitre menn som klager over at kun drittsekkene får seg noe.

Snille menn, hvis dere fortsatt finnes der ute, jeg lover at det finnes oppegående kvinner som foretrekker dere! ♥

Anonymous poster hash: db64d...1cb

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal vi ta et glass husholdningssaft og se på solnedgangen med Luxus Leverpostei i bakgrunnen? :)



Anonymous poster hash: 86038...e83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi ta et glass husholdningssaft og se på solnedgangen med Luxus Leverpostei i bakgrunnen? :)

Anonymous poster hash: 86038...e83

Bytt ut Luxus Leverpostei med The Shins eller Nick Cave og jeg er game.

Ts.

Anonymous poster hash: db64d...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som er trygge nok på seg selv til at de ikke trenger å leke tøff eller spille spill for å få damer interesserte i dem. check Menn som er klar over at damer som går for "bad boys" ikke er noe å samle på uansett. check Menn som er trofaste, tar vare på damene sine og som finner stolthet i å ha funnet kjærligheten foran å nedlegge flest mulig kvinner.check

Sukk, jeg håper at jeg snart finner meg en slik mann. Jeg er så lei av drittsekker og bitre menn som klager over at kun drittsekkene får seg noe. check

Snille menn, hvis dere fortsatt finnes der ute, jeg lover at det finnes oppegående kvinner som foretrekker dere! ♥

Anonymous poster hash: db64d...1cb

Jeg tror jeg har funnet den perfekte mannen for deg:

http://youtu.be/AksAa-K_RXU

Snill, garrantert trofast, leker ikke tøff og spiller ikke spill, uten så mye som et snev av bitterhet i seg, klager aldri på det han har blitt gitt her livet, bitcher ikke over de som "lykkes", går ikke inn for å nedlegge flest mulig kvinner og ville garrantert blitt kry som en hane dersom han en dag skulle finne kjærligheten ;)

Endret av evnukken
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har funnet den perfekte mannen for deg:

http://youtu.be/AksAa-K_RXU

Snill, garrantert trofast, leker ikke tøff og spiller ikke spill, uten så mye som et snev av bitterhet i seg, klager aldri på det han har blitt gitt her livet, bitcher ikke over de som "lykkes", går ikke inn for å nedlegge flest mulig kvinner og ville garrantert blitt kry som en hane dersom han en dag skulle finne kjærligheten ;)

+lettere tilbakestående og klein. Sikkert ikke noe tess i senga heller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er SÅ enig med deg TS, jeg vil også ha en slik mann :rodmer:



Anonymous poster hash: 27579...67d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

+lettere tilbakestående og klein. Sikkert ikke noe tess i senga heller.

Det var da en voldsom karakteristikk. Kan faktisk hende han karen der er et dyr i senga for det du vet? Dette er et prima eksempel på hvorfor snille menn kommer sist i mål.

Åh, jeg er SÅ enig med deg TS, jeg vil også ha en slik mann :rodmer:

Anonymous poster hash: 27579...67d

Jeg tror du kan bare glemme å få en slik mann. De guttene har for lengst skjønt hvordan spillet blandt kvinner fungerer, og skjønner at de ikke kan stille opp imot de "badboysa" som puler rundt med allt de ser.

kvinner generellt, tror jeg ikke ønsker snille gode menn som kan kose med dem, har jeg inntrykk av. De trenger visst en bølle som kan beskytte og kontrollere. Er dette en fair antagelse av dagens kjønnsmarked? Jeg vet ikke...men det er slik jeg har fått mer og mer inntrykk av de senere årene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en voldsom karakteristikk. Kan faktisk hende han karen der er et dyr i senga for det du vet? Dette er et prima eksempel på hvorfor snille menn kommer sist i mål.

Jeg tror du kan bare glemme å få en slik mann. De guttene har for lengst skjønt hvordan spillet blandt kvinner fungerer, og skjønner at de ikke kan stille opp imot de "badboysa" som puler rundt med allt de ser.

kvinner generellt, tror jeg ikke ønsker snille gode menn som kan kose med dem, har jeg inntrykk av. De trenger visst en bølle som kan beskytte og kontrollere. Er dette en fair antagelse av dagens kjønnsmarked? Jeg vet ikke...men det er slik jeg har fått mer og mer inntrykk av de senere årene.

Åh, enda en mann som tror han er snill og er bitter fordi han ikke får seg noe.

Kjære deg, hvis det ikke blir noe på deg så er det ikke fordi du er snill. Kanskje er det fordi du er bitter, sær, mangler sosiale antenner, er uattraktiv, ikke vet jeg, men det finnes mange kvinner som ønsker seg en god og snill mann over alt på jord.

Ts.

Anonymous poster hash: db64d...1cb

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en slik en. Trodde de var en utdøende rase.

Han er så kjekk, og behandler meg som ei prinsesse. Jeg er så heldig :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som er trygge nok på seg selv til at de ikke trenger å leke tøff eller spille spill for å få damer interesserte i dem. Menn som er klar over at damer som går for "bad boys" ikke er noe å samle på uansett. Menn som er trofaste, tar vare på damene sine og som finner stolthet i å ha funnet kjærligheten foran å nedlegge flest mulig kvinner.

Sukk, jeg håper at jeg snart finner meg en slik mann. Jeg er så lei av drittsekker og bitre menn som klager over at kun drittsekkene får seg noe.

Snille menn, hvis dere fortsatt finnes der ute, jeg lover at det finnes oppegående kvinner som foretrekker dere! ♥

Anonymous poster hash: db64d...1cb

Så bra det er noen som går etter oss også :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det er noen som går etter oss også :)

Anonymous poster hash: db64d...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, enda en mann som tror han er snill og er bitter fordi han ikke får seg noe.

Kjære deg, hvis det ikke blir noe på deg så er det ikke fordi du er snill. Kanskje er det fordi du er bitter, sær, mangler sosiale antenner, er uattraktiv, ikke vet jeg, men det finnes mange kvinner som ønsker seg en god og snill mann over alt på jord.

Ts.

Anonymous poster hash: db64d...1cb

Du verden for et svar.

Så typisk for bertene her på KG å si noe sånt. Harry har helt rett i det han sier.

TS burde også skrevet kjekk, råtass i senga og smart i tillegg til snill. Sikkert rik og vellykket også. En dame nøyer seg ikke med en mann fordi han er snill.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Åh, enda en mann som tror han er snill og er bitter fordi han ikke får seg noe.

Kjære deg, hvis det ikke blir noe på deg så er det ikke fordi du er snill. Kanskje er det fordi du er bitter, sær, mangler sosiale antenner, er uattraktiv, ikke vet jeg, men det finnes mange kvinner som ønsker seg en god og snill mann over alt på jord.

Ts.

Anonymous poster hash: db64d...1cb

Interessant at du mynter dette på meg som person. Jeg er faktisk så langt fra bitter som det kan komme. Det sier vel en hel del om deg gjør det ikke? Trodde du hadde mer vett enn dette TS.

Det jeg skrev var kun utifra observasjoner og oppsamlet informasjon etter å ha betraktet dette over noen år. Jeg forsøkte å sette en finger på hvordan kjønnsmarkedet fungerer. Det er vel en grunn til at du laget en tråd om dette eller? Det er jo nettopp fordi du mener det er så vanskelig å finne en god og snill mann. Ser jo at flere over her også mener de er en "utdøende rase" ikke sant.

Dette kan vel umulig stemme ettersom du velger å gå til angrep på meg: "Snille menn, hvis dere fortsatt finnes der ute, jeg lover at det finnes oppegående kvinner som foretrekker dere! ♥"

Du vil iallefall ikke finne deg en snill mann om du karakteriserer folk på den måten du behandler meg nå . du vet ingenting om meg og bør ikke uttale deg så beinhardt! ;)

Endret av HarryDotter
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Du verden for et svar.

Så typisk for bertene her på KG å si noe sånt. Harry har helt rett i det han sier.

TS burde også skrevet kjekk, råtass i senga og smart i tillegg til snill. Sikkert rik og vellykket også. En dame nøyer seg ikke med en mann fordi han er snill.

Spot on. Trodde det gikk an å sette litt pekepinne på kjønnsmarkedet uten at jeg blir beskyldt for å være en bitter jævel som aldri får meg noe. Sært å si når man ikke vet en dritt om meg som person

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snill = tøffel



Anonymous poster hash: 69e81...bb2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som er trofaste, tar vare på damene sine og som finner stolthet i å ha funnet kjærligheten foran å nedlegge flest mulig kvinner.

Anonymous poster hash: db64d...1cb

Trodde det her var minimumskrav for alle damer, ikke beskrivelsen av en drømmemann.

Anonymous poster hash: 7a727...bd4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du verden for et svar.

Så typisk for bertene her på KG å si noe sånt. Harry har helt rett i det han sier.

TS burde også skrevet kjekk, råtass i senga og smart i tillegg til snill. Sikkert rik og vellykket også. En dame nøyer seg ikke med en mann fordi han er snill.

Har verdens snilleste mann! Og ikke nok med det, jeg synes han er kjempe kjekk og han er rå i senga. Hvorfor skal mann nøye seg med bare en bra egenskap? Siden han er så snill og god mot meg og batna våres og tar vare på oss, gjør jeg det jeg kan for at han skal få hva han trenger og tar vare på han. Noen liker snille gutter, og er i et bra forhold og ikke bare utnytter de!:)

Anonymous poster hash: 65650...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+lettere tilbakestående og klein. Sikkert ikke noe tess i senga heller.

Men det nevnte TS ingenting om. Jeg fant bare en match ut ifra det hun opplyste om at hun ville ha :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som er trygge nok på seg selv til at de ikke trenger å leke tøff eller spille spill for å få damer interesserte i dem. Menn som er klar over at damer som går for "bad boys" ikke er noe å samle på uansett. Menn som er trofaste, tar vare på damene sine og som finner stolthet i å ha funnet kjærligheten foran å nedlegge flest mulig kvinner.

Sukk, jeg håper at jeg snart finner meg en slik mann. Jeg er så lei av drittsekker og bitre menn som klager over at kun drittsekkene får seg noe.

Snille menn, hvis dere fortsatt finnes der ute, jeg lover at det finnes oppegående kvinner som foretrekker dere! ♥

Anonymous poster hash: db64d...1cb

Så du har rast fra deg med å pule på bad boys og ønsker nå en snill tøffel som kan forsørge deg, er det slik å forstå?

Anonymous poster hash: bb008...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...