Gå til innhold

Var på byen i kveld...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Leo Nardo

Beklager at jeg sier det, men er det noen i denne tråden som mangler dannelse og respekt for medmennesker, så er det nettopp deg. Tror du kommer langt med rådet over om å vise litt mer ydmykhet. Om du får et kick ut av å se tøff ut på internett, så gjerne for meg.

Ingen sparker en død hund...

Hvordan gikk det på kajakkturen med hun du ikke var tiltrukket av og som enda ikke har svart deg?

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke å gå ut på byn. Synes det stort sett er skikkelig kjedelig. Jeg møter ikke gutter ellers, og nettdating er bare kleint. Føler jeg må gå på utesteder. Det er alltid kjempekoselig på vors, men ofte føler jeg meg som den festbremsen på byen. Det er kun noen få ganger jeg synes det har vært helt fantastisk fra vors til nach :P

Er det noen som seriøst noensinne har funnet seg en livspartner på en klubb?

Jeg kjenner flere som har møtt hverandre på en klubb, og som er gift i dag.



Anonymous poster hash: d7e74...750
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, og dette kommer fra en singel lady: jeg får totalt noia hvis jeg aner snev av desperasjon hos menn jeg møter, og man ser en del slike desperate på byen en lørdagsnatt. Sier ikke at du er det, men kan være greit å ha i bakhodet, aktiv søking i fylla er ikke så veldig tiltrekkende.

Merkelig nok, jeg har aldri før vert desperati fylla... :P Skulle ønske jeg heller var det, enn å være det edru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig nok, jeg har aldri før vert desperati fylla... :P Skulle ønske jeg heller var det, enn å være det edru.

Ja, ser den;)

Men sjekking edru er normalt ganske mye mer sjarmerende enn sjekking i fylla (synes jeg), så kjør på eller noe:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...