Gå til innhold

Var på byen i kveld...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

og må si jeg gang etter gang kjenner på hvor meningsløst det føles å bruke deler av kvelden/natten på en trasig uteplass. Mulig jeg er en total festbrems og ikke skjønner greia, men er det ikke mye koseligere å finne på andre ting i helgene? Vorspiel og slikt synes jeg ofte er koselig og å ta et glass vin eller to ute er mega, men å dra på uteplasser og slikt? Herregud det er kjedelig i mine øyne...

Nå skal det sies at jeg er en "kjæreste"-jente. Jeg elsker å ha noen å bruke kveldene på, lage god mat, gå en tur, bare ligge på sofaen og kose, være med felles venner etc. Men siden jeg nå er singel føler jeg at jeg "må" ut på byen. Hvor ellers skal jeg liksom treffe noen (nettdating er ikke noe for meg)? Men når jeg er på byen føler jeg at det ikke er en eneste som virker interessant. Menn/gutter på byen er stort sett ute etter ONS har jeg inntrykk av og det er noe som absolutt ikke er intressant for meg. Jeg vil ha noe langvarig, eller i det minste en flørt som ikke er over på 30 min... Og - uten å mene å være kjip eller noe - virker de fleste av de jeg har kommet i kontakt med på byen temmelig umodne og trasige, men godt mulig alkoholen bidrar en del her.

Hver gang jeg er ute kjenner jeg virkelig savnet etter en kjæreste. Og alikevel føles det som om dette er eneste måten å finne noen? Så. Forbanna. Meningsløst.

*frustrert*

:frown:

Anonymous poster hash: a128f...0c5

Jeg er helt 100% enig i 99,9% av hva du skriver :-)

Er selv singel, og har vert det lenge nå. Byen for meg, er et elendig sjekkemarked da jeg hater å gå ut på fylla. Jeg liker å bruke helgene mine på andre ting.

Denne helgen har jeg tilbrakt i telt på fjellet. Ikke beste måten å sjekke jenter på det heller når man er der alene...! Så skulle gjerne hatt med meg ei.... :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh, du høres ikke riktig frisk ut.

Neivel?og hva hadde du gjort hvis en liten kjerring kommer og skal "ta"deg fordi du angivelig skumpa borti henne? Jeg sa beklager sånn 4-5ganger og en NORMAL person ville da ha gått videre,ikke fortsatt med at hun skal slå meg ned osv. Så dytta hun meg 2-3ganger og da fikk jeg nok,tok tak i håret hennes og slang hen e ned i bakken. Hva mener du jeg skulle ha gjort?tatt imot bare?bare stå der mens hun slår/dytter? Nei ass, det må være lov å ta igjen...ikke min skyld at hun var så tøff i kjeften men kunne ikke stå for det hun sa....hun lærte vel til neste gang hun er agressiv på fylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Jeg er helt enig i det du skriver, og tror nok kanskje litt av grunnen til at jeg mistrives er at de flkene jeg har dratt ut med i det siste går på steder som oppleves helt "feil" av meg. Så ved neste anledning skal jeg dra ut med en gjeng som er litt mer på linje med mine preferanser ift. uteliv :)

Du kan dra ut sammen med meg neste gang!

Forøvrig er jeg ofte i konflikt med min egen vennegjeng i forhold til valg av utested, da mange av de liker å danse eller generelt liker søppelplasser, så det er ikke uvanlig at jeg og en annen kamerat stikker ut alene på en annen plass. Har til og med skilt lag med de andre og gått ut alene selv.

Sliter med det samme som mange her - å finne den rette - ihvertfall på byen. Virker så kleint å skulle ta kontakt med helt fremmede. Hadde ei søt snelle lest ei bok alene i et hjørne hadde jeg ikke sett mørkt på det i det hele tatt, så det er tydeligvis noe med at de fleste sitter i en gruppe som gjør det skummelt. Det blir dem mot meg liksom. Også tenker jeg at det alltid er bedre menn i lokalet de heller kunne tenkt seg å prate med.

Jeg husker en gang for mange år siden hvor jeg faktisk turte å be et par damer om jeg kunne sette meg ved bordet deres - noe de faktisk gikk de med på. Men de var helt uinteresserte, og jeg endte opp som en slags tilskuer til samtalen deres. Mulig jeg ikke var nok på hugget, men husker det ihvertfall bare som en dårlig opplevelse.

Du har tapt alt før du har forlatt leiligheten din.

Å møte nye kvinner eller generelt det å være en mann starter på innsiden og hva du tror om deg selv og verden rundt deg. Altså holdningene dine.

Det er ingenting "kleint" ved å ta kontakt med en fremmed kvinne man liker og er tiltrukket av. At du synes det avslører ganske mye om hva du tenker om deg selv og verden rundt deg. Kanskje synes du fortsatt at det er flaut å like jenter?

Om det er deg selv du har bilde av som profil, så er du attraktiv nok rent fysisk til å tiltrekke deg hvem det skulle være, så det er på tide du begynner å tro det selv også og oppføre deg deretter.

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder vil jeg anbefale. Jeg har lenge sett på nettdating osv som noe litt useriøst og det har virket flaut. Men er kjempe glad for at en venninne av meg overtalte meg til å prøve det, om ikke hadde jeg aldri møtt samboeren min. Kan virke noe useriøst, men jeg kjenner flere som har fått kjæreste ved bruk av Tinder. Er mange umodne mennesker der også, men man merker fort hvem det er verdt å prate med utifra hvordan de skriver.

Jeg er også en kjæreste jente og syns byturer er kjempe kjedelige. Sammenkomster sammen med gode venner osv er mer min greie. Uansett prøv Tinder, er jo ikke verre enn å slette appen om du finner ut at det ikke er noe for deg :)



Anonymous poster hash: 1fa74...2c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det finnes jenter som deg der ute. Det er ingenting som er så turn-off som sørpe fulle jenter som står og latterliggjør seg selv på byen og må ha hjelp for å komme seg hjem. ONS er heller ikke min greie. Ville jeg bare ha meg ett pul så er det kjappere og enklere å ringe en hore. Vil ha en jente som på lik linje med meg er interessert i noe seriøst, og gjerne foretrekker sofakroken med en god film en fredagskveld foran å dra ut og drikke seg dritings.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Godt å se at det finnes jenter som deg der ute. Det er ingenting som er så turn-off som sørpe fulle jenter som står og latterliggjør seg selv på byen og må ha hjelp for å komme seg hjem. ONS er heller ikke min greie. Ville jeg bare ha meg ett pul så er det kjappere og enklere å ringe en hore. Vil ha en jente som på lik linje med meg er interessert i noe seriøst, og gjerne foretrekker sofakroken med en god film en fredagskveld foran å dra ut og drikke seg dritings.

Hvor mange ONS har du hatt?

Hvor mange horer har du ringt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange ONS har du hatt?

Hvor mange horer har du ringt?

Hvordan er dette relevant?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Hvordan er dette relevant?

Meget. Du har en ganske fordømmende innstilling og ser ut til å sidestille jenter som har ONS med horer.

Det er heller ikke slik at alle jenter som går ut på byen er "sørpe fulle, latterliggjør seg selv og trenger hjelp til å komme seg hjem". Selv trådstarter som sikkert er en koselig og søt jente går ut på byen.

Tipper du har hatt null ONS, men gjerne kunne tenke deg å prøve. Om du har ringt en hore er jeg usikker på, men jeg tror ikke du har baller nok til det heller.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at klubber er uaktuelle slikt sett, og det er heller ikke slike plasser jeg drar på når jeg er på byen, men mer sånne "lounge"-plasser. Men der blir det ofte også veldig høy musikk og masse veldig fulle folk etter hvert. Mulig jeg ikke har vært på de riktige plassene, eller at de ikke finnes i denne byen.

Anonymous poster hash: a128f...0c5

Man må ofte bo i en storby for at å ha et ok utvalg av utesteder som er passende. Selve utvalget av menn/kvinner er jo også bredere.

Dersom man bor på et mindre sted er det rett og slett vanskeligere. Det er ikke uvanlig å flytte dersom man tar det å finne seg en partner alvorlig.

Anonymous poster hash: 2d6b3...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her

Jeg er helt 100% enig i 99,9% av hva du skriver :-)

Er selv singel, og har vert det lenge nå. Byen for meg, er et elendig sjekkemarked da jeg hater å gå ut på fylla. Jeg liker å bruke helgene mine på andre ting.

Denne helgen har jeg tilbrakt i telt på fjellet. Ikke beste måten å sjekke jenter på det heller når man er der alene...! Så skulle gjerne hatt med meg ei.... :-)

Hva med den 0,1 %? Ja, de helgene jeg ser tilbake på som gode helger har jeg stort sett gjort helt andre ting enn å henge på byen. Kanskje jeg selv skal bli flinkere til å ta initiativ til at vennegjengene mine skal finne på andre hyggelige ting i helgene. :)

Telttur høres jo supert ut det, men nei, du møter kanskje ikke så mange single jenter alene på telttur på fjellet ;)

Du kan dra ut sammen med meg neste gang!

Forøvrig er jeg ofte i konflikt med min egen vennegjeng i forhold til valg av utested, da mange av de liker å danse eller generelt liker søppelplasser, så det er ikke uvanlig at jeg og en annen kamerat stikker ut alene på en annen plass. Har til og med skilt lag med de andre og gått ut alene selv.

:biggrin:

Ja, jeg burde kanskje bli litt flinkere til å argumentere for de stedene jeg vil dra til, eventuelt få med meg en medsammensvoren venninne og stikke av fra de andre etter hvert.

Tinder vil jeg anbefale. Jeg har lenge sett på nettdating osv som noe litt useriøst og det har virket flaut. Men er kjempe glad for at en venninne av meg overtalte meg til å prøve det, om ikke hadde jeg aldri møtt samboeren min. Kan virke noe useriøst, men jeg kjenner flere som har fått kjæreste ved bruk av Tinder. Er mange umodne mennesker der også, men man merker fort hvem det er verdt å prate med utifra hvordan de skriver.

Jeg er også en kjæreste jente og syns byturer er kjempe kjedelige. Sammenkomster sammen med gode venner osv er mer min greie. Uansett prøv Tinder, er jo ikke verre enn å slette appen om du finner ut at det ikke er noe for deg :)



Anonymous poster hash: 1fa74...2c4

Det har du rett i. Jeg kjenner også flere som har funnet noen på tinder, så jeg har jo vurdert det. Vi får se. Kanskje jeg en gang plutselig finner ut at jeg vil tindre :)

Man må ofte bo i en storby for at å ha et ok utvalg av utesteder som er passende. Selve utvalget av menn/kvinner er jo også bredere.

Dersom man bor på et mindre sted er det rett og slett vanskeligere. Det er ikke uvanlig å flytte dersom man tar det å finne seg en partner alvorlig.



Anonymous poster hash: 2d6b3...c06

Den ser jeg helt klart, men nå bor jeg i en av Norges største byer og det er jo et flust av utesteder å velge i. Får heller være flink å stikke innom noen ukjente ved neste bytur ;)



Anonymous poster hash: a128f...0c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh kjenner meg så igjen. Det føles så innmari håpløst.



Anonymous poster hash: a7a03...40c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

Kjenner meg igjen der. Jeg liker koselige hjemmekvelder og det er trivelig å dra på pub i ny og ne med et par venninner men på nattklubber har jeg vært ferdig med i flere år. Dårlig musikk og umodne gutter.føler at her i byen er det er en Ute plasser for 20åringer, eller mer harry plasser for de over 45+

Jeg har dårlig erfaring med møte menn på byen og synes ikke det er sjarmerende med fulle folk. Men hvor skal man møte noen da? Det er ikke som om noen i norge kommer å prater med deg på gata som de gjør i statene. Og om de gjør det tror man det er noe galt med dem hehe. Man kan alltids møte noen gjennom venner på vorspiel, men når alle vennene har familie nå og aldri ute lenger så er det litt vanskelig det også.

Heldigvis har jeg ikke lyst på unger, så jeg må ikke ha kjæreste NÅ ( er 30 år) Jeg tar det som det kommer. Om jeg blir alene hele livet så får jeg bare bli det, trives i eget selskap,men vil helst slippe det da ;)

Nei byen er noe dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her.

Godt å høre at jeg ikke er den eneste som blir litt smådeppa av å gå på byen i blant. Prøvde med ny giv i dag, og jeg reiser virkelig ut for å ha det gøy med de jeg er med. Likevel blir jeg så paff over hvor meningsløst det hele er. De kunne jeg jo bare ha funnet på noe annet med?

Nei. Singellivet alstå. Ikke noe for meg.

Anonymous poster hash: a128f...0c5

Hvorfor har du problemer med å finne noen da? Er det enten sofaen eller byen for deg?

Det kommer ingen å banker på døra di og spør om dere skal være kjærester vet du.

Nei, få hånda ut av potegullposen, skru på korken på colaen, skru av tv'n og lett på ræva!

Lurer på en ting: er du feit også?

Anonymous poster hash: 93d55...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meget. Du har en ganske fordømmende innstilling og ser ut til å sidestille jenter som har ONS med horer.

Det er heller ikke slik at alle jenter som går ut på byen er "sørpe fulle, latterliggjør seg selv og trenger hjelp til å komme seg hjem". Selv trådstarter som sikkert er en koselig og søt jente går ut på byen.

Tipper du har hatt null ONS, men gjerne kunne tenke deg å prøve. Om du har ringt en hore er jeg usikker på, men jeg tror ikke du har baller nok til det heller.

:)

Nei, absolutt ikke. Poenget var bare at det finnes mye bedre horer man kan få bestilt på døren til under tusenlappen enn det man finner på byen. De aller fleste ser rimelig latterlige ut utover kvelden, både gutter og jenter. Jeg tok med meg en jente hjem senest for 2 uker siden. Hun var så full at hun sovna før hun rakk å komme seg i senga mi. Fant ikke henne attraktiv i det hele tatt, men valgte å hjelpe henne så hun ikke ble utnyttet av noen andre. Trenger man baller for å bestille seg hore? Den var ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du problemer med å finne noen da? Er det enten sofaen eller byen for deg?

Det kommer ingen å banker på døra di og spør om dere skal være kjærester vet du.

Nei, få hånda ut av potegullposen, skru på korken på colaen, skru av tv'n og lett på ræva!

Lurer på en ting: er du feit også?

Anonymous poster hash: 93d55...976

Herlighet, såvidt jeg gidder svare på det innlegget her.

Nei, det er ikke enten sofaen eller byen. Det kan like godt være fjellet, en restaurant, besøk hos venner, kino, vinbar etc. Dessuten går jeg ut på byen innimellom, to ganger denne helgen her f.eks.

Forventer ikke at noen skal komme på døra, jeg sier at det virker tilnærmet umulig å møte noen på byen.

Og nei, selv om det er irrelevant så er jeg er ikke feit.

Hva er problemet ditt egentlig? :klo:

TS.

Anonymous poster hash: a128f...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Leo Nardo

Nei, absolutt ikke. Poenget var bare at det finnes mye bedre horer man kan få bestilt på døren til under tusenlappen enn det man finner på byen. De aller fleste ser rimelig latterlige ut utover kvelden, både gutter og jenter. Jeg tok med meg en jente hjem senest for 2 uker siden. Hun var så full at hun sovna før hun rakk å komme seg i senga mi. Fant ikke henne attraktiv i det hele tatt, men valgte å hjelpe henne så hun ikke ble utnyttet av noen andre. Trenger man baller for å bestille seg hore? Den var ny.

Så du kjenner godt til både kvaliteten og prisen på prostituerte? I tillegg tar du med hjem en jente du ikke er tiltrukket av overhodet og som i tillegg er så full at hun sikkert hadde blitt med alle andre også? Og det var greit at du utnyttet henne, men ikke noen andre?

Ikke rart "ONS" ikke er noe for deg om det er slik du driver på. Du er sikkert et skikkelig sjarmtroll. Stå på!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du kjenner godt til både kvaliteten og prisen på prostituerte? I tillegg tar du med hjem en jente du ikke er tiltrukket av overhodet og som i tillegg er så full at hun sikkert hadde blitt med alle andre også? Og det var greit at du utnyttet henne, men ikke noen andre?

Ikke rart "ONS" ikke er noe for deg om det er slik du driver på. Du er sikkert et skikkelig sjarmtroll. Stå på!

:)

Ja, man får mye for pengene, selv i Norge. Jeg utnyttet henne ikke og vi hadde ikke sex. Jeg fikk henne trygt hjem, ga henne en seng å sove i og laget frokost til henne før jeg sendte henne hjem med bussen dagen derpå. ONS er ikke noe for meg rett og slett fordi jeg ikke er interessert i jenter bare for sexen sin skyld. Jeg må forme relasjoner og bli kjent med jenta først for at jeg skal få noe ut av det. Jeg har ingen regel på at jeg ikke kan ha sex med ukjente, men jeg får aldri noe ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du kjenner godt til både kvaliteten og prisen på prostituerte? I tillegg tar du med hjem en jente du ikke er tiltrukket av overhodet og som i tillegg er så full at hun sikkert hadde blitt med alle andre også? Og det var greit at du utnyttet henne, men ikke noen andre?

Ikke rart "ONS" ikke er noe for deg om det er slik du driver på. Du er sikkert et skikkelig sjarmtroll. Stå på!

:)

Om ikke fiendtlig innstilt, så er innleggene dine av offensiv art. Jeg har lest to av innleggene du har forfattet og sarkasmen tyter allerede ut av ørene mine. Dersom du tror forsøkene dine på å fornedre folk i denne tråden gjør deg bedre, tar du grundig feil. Hvem er det du prøver å imponere egentlig?

Tilbake til topic. Inviterte jente nr. 2 fra gårsdagen på kajakktur i morgen. Problemet var at jeg ikke fant henne tiltrekkende, men hvem vet hva som skjer når jeg ser henne i bikini. I verstefall får jeg meg en fin padletur. Det vil si om hun har lyst, hun har ikke svart enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Ja, man får mye for pengene, selv i Norge. Jeg utnyttet henne ikke og vi hadde ikke sex. Jeg fikk henne trygt hjem, ga henne en seng å sove i og laget frokost til henne før jeg sendte henne hjem med bussen dagen derpå. ONS er ikke noe for meg rett og slett fordi jeg ikke er interessert i jenter bare for sexen sin skyld. Jeg må forme relasjoner og bli kjent med jenta først for at jeg skal få noe ut av det. Jeg har ingen regel på at jeg ikke kan ha sex med ukjente, men jeg får aldri noe ut av det.

Ok.

:)

Hvem er det du prøver å imponere egentlig?

Lykke til på kajakkturen med hun du ikke opplever som attraktiv (om hun svarer da).

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...