Gå til innhold

Var på byen i kveld...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

og må si jeg gang etter gang kjenner på hvor meningsløst det føles å bruke deler av kvelden/natten på en trasig uteplass. Mulig jeg er en total festbrems og ikke skjønner greia, men er det ikke mye koseligere å finne på andre ting i helgene? Vorspiel og slikt synes jeg ofte er koselig og å ta et glass vin eller to ute er mega, men å dra på uteplasser og slikt? Herregud det er kjedelig i mine øyne...

Nå skal det sies at jeg er en "kjæreste"-jente. Jeg elsker å ha noen å bruke kveldene på, lage god mat, gå en tur, bare ligge på sofaen og kose, være med felles venner etc. Men siden jeg nå er singel føler jeg at jeg "må" ut på byen. Hvor ellers skal jeg liksom treffe noen (nettdating er ikke noe for meg)? Men når jeg er på byen føler jeg at det ikke er en eneste som virker interessant. Menn/gutter på byen er stort sett ute etter ONS har jeg inntrykk av og det er noe som absolutt ikke er intressant for meg. Jeg vil ha noe langvarig, eller i det minste en flørt som ikke er over på 30 min... Og - uten å mene å være kjip eller noe - virker de fleste av de jeg har kommet i kontakt med på byen temmelig umodne og trasige, men godt mulig alkoholen bidrar en del her.

Hver gang jeg er ute kjenner jeg virkelig savnet etter en kjæreste. Og alikevel føles det som om dette er eneste måten å finne noen? Så. Forbanna. Meningsløst.

*frustrert*

:frown:



Anonymous poster hash: a128f...0c5
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg! Eneste er at jeg synes det er koselig på byn om man drar en liten gjeng og setter seg ned et hyggelig sted. Jeg liker ikke steder hvor man omtrent er tvunget til å danse for ikke å virke som den festbremseren!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg! Eneste er at jeg synes det er koselig på byn om man drar en liten gjeng og setter seg ned et hyggelig sted. Jeg liker ikke steder hvor man omtrent er tvunget til å danse for ikke å virke som den festbremseren!

Jo, det syns jeg også kan være koselig. Slike plasser der man MÅ danse er ikke noe for meg :glare:. Men jeg ender som oftest opp med å gå hjemover ganske oppgitt og ensom og skulle ønske at noen ventet og holdt sengen varm til jeg kom hjem :rodmer: . Jeg tror nok jeg er litt for glad i kos og kjæresterier... Byen føles så tom og meningsløs i sammenligning.

TS.

Anonymous poster hash: a128f...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig egentlig. Jeg liker å gå ut når jeg er på ferie men i Oslo er det bare same old shit...ikveld var det til og med en sånn liten bimbo som skulle sloss med meg fordi jeg skulpa borti henne eller noe,bare dro henne hardt i håret også lå hun der på bakken hehehe...dritings folk som blir agressive for ingenting er så 1999 ass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og har det på samme måte som deg. Har nylig kommet ut av et langt forhold og de få turene det har blitt på byen i det siste gir meg angst hva gjelder singellivet. Jeg kan ha det gøy med venner på vorspiel, men ute på byen føler jeg at jeg kaster bort tiden min.

Kompisene mine sier jeg bare må rote rundt og ha det gøy nå som jeg har sjansen. Det er i og for seg spennende nok og overraskende enkelt. Jeg skal ikke lyve og si at oppmerksomheten og den fyiske kontakten ikke føles bra der og da, men tilfredstillende er det ikke. På byen føler jeg man kun er en "pakke" og den består av hvordan man ser ut, hva man har på seg og hva enn man klarer å skryte/lyve inn i en samtale på 30 min. Dersom begge parter finner innholdet i "pakken" tilfredstillende gis det signaler om at "vi skal stikke". Jo flere jenter jeg treffer, desto større blir angsten for at jeg ikke kommer til å treffe kjærestemateriale.

Så jeg spør som deg, hvor ellers skal jeg finne kvinnen i mitt liv? Nå lever jeg i håpet om å møte noen på padletur, skitur eller kanskje når jeg lufter hunden. Da vet jeg i det minste at hun er aktiv og det er jo en start.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig egentlig. Jeg liker å gå ut når jeg er på ferie men i Oslo er det bare same old shit...ikveld var det til og med en sånn liten bimbo som skulle sloss med meg fordi jeg skulpa borti henne eller noe,bare dro henne hardt i håret også lå hun der på bakken hehehe...dritings folk som blir agressive for ingenting er så 1999 ass.

agressive, fulle folk er så, ja... Hva skal man si? :glare:

Jeg er mann og har det på samme måte som deg. Har nylig kommet ut av et langt forhold og de få turene det har blitt på byen i det siste gir meg angst hva gjelder singellivet. Jeg kan ha det gøy med venner på vorspiel, men ute på byen føler jeg at jeg kaster bort tiden min.

Kompisene mine sier jeg bare må rote rundt og ha det gøy nå som jeg har sjansen. Det er i og for seg spennende nok og overraskende enkelt. Jeg skal ikke lyve og si at oppmerksomheten og den fyiske kontakten ikke føles bra der og da, men tilfredstillende er det ikke. På byen føler jeg man kun er en "pakke" og den består av hvordan man ser ut, hva man har på seg og hva enn man klarer å skryte/lyve inn i en samtale på 30 min. Dersom begge parter finner innholdet i "pakken" tilfredstillende gis det signaler om at "vi skal stikke". Jo flere jenter jeg treffer, desto større blir angsten for at jeg ikke kommer til å treffe kjærestemateriale.

Så jeg spør som deg, hvor ellers skal jeg finne kvinnen i mitt liv? Nå lever jeg i håpet om å møte noen på padletur, skitur eller kanskje når jeg lufter hunden. Da vet jeg i det minste at hun er aktiv og det er jo en start.

Det høres kanskje ikke ut som det å finne noen på byen helt er noe for deg nei ;) .

Ja, jeg har tenkt lignende greier selv også. "Kanskje jeg møter noen når jeg går på fjellet" ol., for der tenker jeg at det er større sjans for å møte noen som kan være aktuell. Samtidig er det veldig unaturlig å ta kontakt med folk i disse settingene føler jeg. Så jeg venter liksom på at noen skal ta kontakt med meg, selv om jeg jo ser at det er litt teit å tenke slik. :ler:

Anonymous poster hash: a128f...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mann og har det på samme måte som deg. Har nylig kommet ut av et langt forhold og de få turene det har blitt på byen i det siste gir meg angst hva gjelder singellivet. Jeg kan ha det gøy med venner på vorspiel, men ute på byen føler jeg at jeg kaster bort tiden min.

Kompisene mine sier jeg bare må rote rundt og ha det gøy nå som jeg har sjansen. Det er i og for seg spennende nok og overraskende enkelt. Jeg skal ikke lyve og si at oppmerksomheten og den fyiske kontakten ikke føles bra der og da, men tilfredstillende er det ikke. På byen føler jeg man kun er en "pakke" og den består av hvordan man ser ut, hva man har på seg og hva enn man klarer å skryte/lyve inn i en samtale på 30 min. Dersom begge parter finner innholdet i "pakken" tilfredstillende gis det signaler om at "vi skal stikke". Jo flere jenter jeg treffer, desto større blir angsten for at jeg ikke kommer til å treffe kjærestemateriale.

Så jeg spør som deg, hvor ellers skal jeg finne kvinnen i mitt liv? Nå lever jeg i håpet om å møte noen på padletur, skitur eller kanskje når jeg lufter hunden. Da vet jeg i det minste at hun er aktiv og det er jo en start.

Hvis det er deg på bildet der så burde ikke det være noe problem.

Anonymous poster hash: 68396...996

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra andre steder.

"Klubber" der det er stappfullt, alle danser og alle er drita er selvsagt ikke et sted å finne sin utkårede.

Dra i barer der det er rolig musikk, folk prater sammen over en drink og det er mer "lounge" stemning.



Anonymous poster hash: 2d6b3...c06
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra andre steder.

"Klubber" der det er stappfullt, alle danser og alle er drita er selvsagt ikke et sted å finne sin utkårede.

Dra i barer der det er rolig musikk, folk prater sammen over en drink og det er mer "lounge" stemning.

Anonymous poster hash: 2d6b3...c06

Er forsåvidt enig i dette, men synes slike steder også er vanskelig å bli kjent med folk på.

Alle sitter liksom ved hvert sitt bord omgitt av andre venner. Sjelden man ser to-tre gutter alene rundt et bord. Blir det flere våger ihvertfall ikke jeg gå bort og ta en prat.

Norwegian stiffness muligens...

Anonymous poster hash: 68396...996

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som seriøst noensinne har funnet seg en livspartner på en klubb?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er deg på bildet der så burde ikke det være noe problem. Anonymous poster hash: 68396...996

Det er nok ikke Ayrton Senna som har skrevet innlegget ;)

TS, hvis det å gå ut på byen ikke gir deg noe, så ville jeg bare latt være. Man kan møte potensielle kjærester ute (har gjort det selv), men hvis folk er fulle vil ikke førsteinntrykket gi deg så mye uansett. Jeg vil faktisk anbefale deg å gi nettdating en sjanse. Dette fordi du ønsker deg en kjæreste som du kan kose deg hjemme sammen med i stedet for å gå ut i helgene. Det er derfor ikke sikkert at du vil treffe ham ute i det hele tatt...

Anonymous poster hash: 1f1dc...acb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Huff ja, bråkete utesteder er helt meningsløst. Det er steder for de som er kjekke/pene nok til å peke ut noen, danse, veksle 3 ord(noe mer er umulig) også dra hjem for sex. Dagen etter er mannen stortsett fornøyd, mens kvinnen ikke er det så som så med. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dra andre steder.

"Klubber" der det er stappfullt, alle danser og alle er drita er selvsagt ikke et sted å finne sin utkårede.

Dra i barer der det er rolig musikk, folk prater sammen over en drink og det er mer "lounge" stemning.

Anonymous poster hash: 2d6b3...c06

Jeg er enig i at klubber er uaktuelle slikt sett, og det er heller ikke slike plasser jeg drar på når jeg er på byen, men mer sånne "lounge"-plasser. Men der blir det ofte også veldig høy musikk og masse veldig fulle folk etter hvert. Mulig jeg ikke har vært på de riktige plassene, eller at de ikke finnes i denne byen.

Anonymous poster hash: a128f...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke Ayrton Senna som har skrevet innlegget ;)

TS, hvis det å gå ut på byen ikke gir deg noe, så ville jeg bare latt være. Man kan møte potensielle kjærester ute (har gjort det selv), men hvis folk er fulle vil ikke førsteinntrykket gi deg så mye uansett. Jeg vil faktisk anbefale deg å gi nettdating en sjanse. Dette fordi du ønsker deg en kjæreste som du kan kose deg hjemme sammen med i stedet for å gå ut i helgene. Det er derfor ikke sikkert at du vil treffe ham ute i det hele tatt...

Anonymous poster hash: 1f1dc...acb

Nei, det er vel egentlig bare å innse at jeg må finne andre arenaer, men jeg synes ikke det er så veldig lett. Nettdating har jeg ikke spesielt lyst til å begynne med, av flere grunner, men kanskje mest fordi jeg vil møte noen "live" hvor man med en gang kan se om det er en tiltrekning der og kjemi. Men mulig det er den eneste muligheten :/

TS.

Anonymous poster hash: a128f...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Er det noen som seriøst noensinne har funnet seg en livspartner på en klubb?

En kamerat av meg møtte konen sin på en uteplass. Ser ikke hvordan det ikke skulle være mulig, skjønt jeg kan være enig i at det ikke nødvendigvis er den beste plassen, særlig for de som ikke liker å gå ut.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ville ikk gått på byen med mål for kvelden å finne seg kjæreste, men heller for å ha det gøy med de du går ut med. Så kan det heller være en bonus dersom du treffer noen. Det er vel første bud for å ha det gøy på byen.

Hvis du er på utkikk etter kjæreste, så er det nok bedre odds i å forsøke å treffe noen via en felles interesse el., da er dere sannsynligvis ikke drita når dere blir kjent(...), og dere har i hvertfall en felles interesse- ikke så dumt hvis man tenker langsiktig.

Helt ærlig, og dette kommer fra en singel lady: jeg får totalt noia hvis jeg aner snev av desperasjon hos menn jeg møter, og man ser en del slike desperate på byen en lørdagsnatt. Sier ikke at du er det, men kan være greit å ha i bakhodet, aktiv søking i fylla er ikke så veldig tiltrekkende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung tøff mann

og må si jeg gang etter gang kjenner på hvor meningsløst det føles å bruke deler av kvelden/natten på en trasig uteplass. Mulig jeg er en total festbrems og ikke skjønner greia, men er det ikke mye koseligere å finne på andre ting i helgene? Vorspiel og slikt synes jeg ofte er koselig og å ta et glass vin eller to ute er mega, men å dra på uteplasser og slikt? Herregud det er kjedelig i mine øyne...

:hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ofte følt meg deppa og ensom på vei hjem fra byn.

Har endt noen ganger i at jeg har ons eller bare sover hos en fremmed fyr for litt nærhet.

Tragisk ja.

Elsker å gå ut og flørte, får alltid så masse oppmerksomhet siden jeg har et bra utseende.

Men det er jo bare meningsløs bekreftelse og man går hjem like ensom.



Anonymous poster hash: d6e3e...9f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...