Gå til innhold

Flere som kanskje har noe gående?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest ashanti

Jepp! Noen ganger så har jeg lyst til å rive meg i håret over at jeg ikke er barnløs :fnise:

PS: Kos deg masse i kveld! :blomst::romeo:

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Haha! Sånn føler jeg det også noenganger og jeg har følt litt skam over det, så litt befriende å se andre som tenker det samme :P er jammen ikke enkelt å være alene med barn kombinert med litt småforelskelse som man må holde under kontroll fordi man ikke bare kan fly avgårde til han;) og jeg vil jo ikke ha han hengende rundt her heller så lenge barnet er hjemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! Sånn føler jeg det også noenganger og jeg har følt litt skam over det, så litt befriende å se andre som tenker det samme :P er jammen ikke enkelt å være alene med barn kombinert med litt småforelskelse som man må holde under kontroll fordi man ikke bare kan fly avgårde til han;) og jeg vil jo ikke ha han hengende rundt her heller så lenge barnet er hjemme..

Nei, det er ikke det! :fnise: Men ditto, befriende at det ikke bare er meg! Her er det annenhver helg som vi har til råde, men nå må vi vente ekstra lenge på grunn av ferie! Og, nei, helt uaktuelt rundt barnet her også.

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Nei, det er ikke det! :fnise: Men ditto, befriende at det ikke bare er meg! Her er det annenhver helg som vi har til råde, men nå må vi vente ekstra lenge på grunn av ferie! Og, nei, helt uaktuelt rundt barnet her også.

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Samme her :) heldigvis går dagene fort avgårde, det er verre på kveldstid når barnet sover og jeg sitter å drømmer meg bort :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her :) heldigvis går dagene fort avgårde, det er verre på kveldstid når barnet sover og jeg sitter å drømmer meg bort :fnise:

Kjenner til den! Det var den tiden hvor man ikke hadde barn og bare kunne finne på noe annet for å slippe å drømme seg bort! :fnise: *rive seg litt i håret* :closedeyes: Bare en uke igjen! :pisk:

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager igjen! :bolledeig:

Jeg skal på date, jeg skal på date, jeg skal på date, jeg skal på date! :skya:

Nå vet jeg at han liker meg, han har sagt det rett ut. Jeg føler meg ikke helt avslappet rundt det fordi han tydeligvis liker meg kjempegodt. Jeg syns det er skummelt så nå har jeg litt blandet følelser... meeen...

Jeg skal på date, jeg skal på date! :danser:



Anonymous poster hash: c8f45...bc0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager igjen! :bolledeig:

Jeg skal på date, jeg skal på date, jeg skal på date, jeg skal på date! :skya:

Nå vet jeg at han liker meg, han har sagt det rett ut. Jeg føler meg ikke helt avslappet rundt det fordi han tydeligvis liker meg kjempegodt. Jeg syns det er skummelt så nå har jeg litt blandet følelser... meeen...

Jeg skal på date, jeg skal på date! :danser:

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! Jeg skal på date i kveld! Gleder meg skikkelig :danse::biggrin::bolledeig:

Du er nok der nå vil jeg tro. Håper du koser deg og har det kjempegøy! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper noen kan gi meg noen råd.. jeg dater en fyr og alt er egentlig supert, bortsett fra én ting. Han kommer fra et ganske snobbete miljø på Oslos vestkant og jeg er stikk motsatt, oppvokst i Groruddalen. Jeg har møtt vennnene hans et par ganger, og de er jo sikkert bra folk, men jeg klarer ikke å føle meg vel rundt dem i hele tatt! Jeg føler de ser litt ned på meg og syntes jeg er litt "stakkarslig" eller hva jeg skal si siden jeg ikke har gått et toppstudium og har Chanel veske.. De er så veldig fine på det og ALLE er enten nyutdanna leger, psykologer eller advokater. Jeg overdriver ikke litt engang..

Dessuten er det litt kræsj når vi er med mine venner også (han syntes de er "idioter" hele gjengen har han sagt), men de er i hvertfall en smuule mer avslappet enn vennene hans... Tror dere dette kommer til å fungere i lengden? Eller burde jeg avslutte datingen?:/

Jeg liker han egentlig kjempegodt og føler alt er perfekt, men dette virker litt ødeleggende..



Anonymous poster hash: 68ba8...69a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde. Det var skikkelig bra. Også snudde det over natta. Pang. Nå sitter jeg igjen som et spørsmålstegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper noen kan gi meg noen råd.. jeg dater en fyr og alt er egentlig supert, bortsett fra én ting. Han kommer fra et ganske snobbete miljø på Oslos vestkant og jeg er stikk motsatt, oppvokst i Groruddalen. Jeg har møtt vennnene hans et par ganger, og de er jo sikkert bra folk, men jeg klarer ikke å føle meg vel rundt dem i hele tatt! Jeg føler de ser litt ned på meg og syntes jeg er litt "stakkarslig" eller hva jeg skal si siden jeg ikke har gått et toppstudium og har Chanel veske.. De er så veldig fine på det og ALLE er enten nyutdanna leger, psykologer eller advokater. Jeg overdriver ikke litt engang.. Dessuten er det litt kræsj når vi er med mine venner også (han syntes de er "idioter" hele gjengen har han sagt), men de er i hvertfall en smuule mer avslappet enn vennene hans... Tror dere dette kommer til å fungere i lengden? Eller burde jeg avslutte datingen?:/ Jeg liker han egentlig kjempegodt og føler alt er perfekt, men dette virker litt ødeleggende.. Anonymous poster hash: 68ba8...69a

Å fya, jeg ville avsluttet hele greia da det kan tyde på at du er planlagt som en trofékone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper noen kan gi meg noen råd.. jeg dater en fyr og alt er egentlig supert, bortsett fra én ting. Han kommer fra et ganske snobbete miljø på Oslos vestkant og jeg er stikk motsatt, oppvokst i Groruddalen. Jeg har møtt vennnene hans et par ganger, og de er jo sikkert bra folk, men jeg klarer ikke å føle meg vel rundt dem i hele tatt! Jeg føler de ser litt ned på meg og syntes jeg er litt "stakkarslig" eller hva jeg skal si siden jeg ikke har gått et toppstudium og har Chanel veske.. De er så veldig fine på det og ALLE er enten nyutdanna leger, psykologer eller advokater. Jeg overdriver ikke litt engang..

Dessuten er det litt kræsj når vi er med mine venner også (han syntes de er "idioter" hele gjengen har han sagt), men de er i hvertfall en smuule mer avslappet enn vennene hans... Tror dere dette kommer til å fungere i lengden? Eller burde jeg avslutte datingen?:/

Jeg liker han egentlig kjempegodt og føler alt er perfekt, men dette virker litt ødeleggende..

Anonymous poster hash: 68ba8...69a

Samme her. har enda ikke møtt vennene hans, men vet hvordan de er. De er snobbete. Fyren min er fra vestkanten, og alle i familien hans har høy utdannelse, inkl. han selv. "Fine folk"… føler meg ikke bra nok. Jeg er helt motsatt, møtt mye motgang, kommer fra en familie som sliter.. Gruer meg.

Anonymous poster hash: 5b20f...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper noen kan gi meg noen råd.. jeg dater en fyr og alt er egentlig supert, bortsett fra én ting. Han kommer fra et ganske snobbete miljø på Oslos vestkant og jeg er stikk motsatt, oppvokst i Groruddalen. Jeg har møtt vennnene hans et par ganger, og de er jo sikkert bra folk, men jeg klarer ikke å føle meg vel rundt dem i hele tatt! Jeg føler de ser litt ned på meg og syntes jeg er litt "stakkarslig" eller hva jeg skal si siden jeg ikke har gått et toppstudium og har Chanel veske.. De er så veldig fine på det og ALLE er enten nyutdanna leger, psykologer eller advokater. Jeg overdriver ikke litt engang..

Dessuten er det litt kræsj når vi er med mine venner også (han syntes de er "idioter" hele gjengen har han sagt), men de er i hvertfall en smuule mer avslappet enn vennene hans... Tror dere dette kommer til å fungere i lengden? Eller burde jeg avslutte datingen?:/

Jeg liker han egentlig kjempegodt og føler alt er perfekt, men dette virker litt ødeleggende..

Anonymous poster hash: 68ba8...69a

Jeg reagerer på at han omtaler dine venner som idioter...

Anonymous poster hash: 56d1d...ea4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! Noen ganger så har jeg lyst til å rive meg i håret over at jeg ikke er barnløs :fnise:

PS: Kos deg masse i kveld! :blomst::romeo:

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Rive deg i håret for at du ikke er barnløs? Kanskje dine innerste tanker, men jeg forstår ikke hvordan du kan si noe sånt!

Anonymous poster hash: cfd9d...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rive deg i håret for at du ikke er barnløs? Kanskje dine innerste tanker, men jeg forstår ikke hvordan du kan si noe sånt!

Anonymous poster hash: cfd9d...a1a

Jeg tror ikke hun mente det 100% bokstavelig ;)

Anonymous poster hash: c68d9...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke hun mente det 100% bokstavelig ;)

Anonymous poster hash: c68d9...0c7

Mente det ikke en gang 50% bokstavelig! ;):fnise:

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rive deg i håret for at du ikke er barnløs? Kanskje dine innerste tanker, men jeg forstår ikke hvordan du kan si noe sånt!

Anonymous poster hash: cfd9d...a1a

Gå å legg deg, og stå opp med riktig bein i dag! :skya:

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dagen her... :bolledeig::rodmer::hoppendeglad:I have a date today! :fnise: :danse:



Anonymous poster hash: c8f45...bc0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dagen her... :bolledeig::rodmer::hoppendeglad:I have a date today! :fnise: :danse:

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Okey.. det er mange som har dates?

Anonymous poster hash: 5b20f...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en date på søndag :) Første på fire år, så det kan bli interessant. Han virker som en grei mann, men jeg tar det med ro :P



Anonymous poster hash: 522b3...d2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...