Gå til innhold

Flere som kanskje har noe gående?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har endelig fått snakket ordentlig med min. Jeg har fått bekreftet at han ikke dater andre enn meg og jeg spurte om han trodde det kunne bli noe mer mellom oss. Han svarte "ja, det tror jeg. Det er ihvertfall det jeg er ute etter". Og vi ble enige om at vi måtte treffes oftere. Vi avtalte å møtes neste dag, men da dagen kom avlyste han pfa sykdom. Kjenner at jeg blir veldig usikker på alt :/

foreslo han en annen dag da?

Anonymous poster hash: 5b20f...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei, jeg dro dagen etter (idag) og blir opptatt en stund...

foreslo han en annen dag da?

Anonymous poster hash: 5b20f...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke foreslo en annen dag, kan jo du gjøre det? Ikke gi opp :)

Anonymous poster hash: 5b20f...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg vært på 2 dater med en fyr og jeg syntes det har gått veeldig bra og er en smule betatt.. Pga jobb har vi bare mulighet til å sees i helgene, og jeg som er helt i skyene (allerede....) gikk litt utifra at vi skulle sees i helgen.. og kunne nesten ikke vente! Men igår fortalte han at han har planer i helgen, men at vi kunne sees neste helg der igjen... Kjente jeg ble kjempeskuffa, men viste det ikke for han da. Hvordan hadde dere tolket dette? Vi hadde jo ingen konkret avtale, så jeg har ingen grunn til å være skuffa selvsagt, er bare jeg som tenker at hvis man er veldig interessert så vil man se hverandre så ofte som mulig..:(

Anonymous poster hash: c68d9...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg vært på 2 dater med en fyr og jeg syntes det har gått veeldig bra og er en smule betatt.. Pga jobb har vi bare mulighet til å sees i helgene, og jeg som er helt i skyene (allerede....) gikk litt utifra at vi skulle sees i helgen.. og kunne nesten ikke vente! Men igår fortalte han at han har planer i helgen, men at vi kunne sees neste helg der igjen... Kjente jeg ble kjempeskuffa, men viste det ikke for han da. Hvordan hadde dere tolket dette? Vi hadde jo ingen konkret avtale, så jeg har ingen grunn til å være skuffa selvsagt, er bare jeg som tenker at hvis man er veldig interessert så vil man se hverandre så ofte som mulig.. :(

Anonymous poster hash: c68d9...0c7

Hvordan jeg hadde tolka det? Som at han hadde planer som ble lagt før han møtte deg. Det må være lov å prioritere andre ting også, han kan ikke legge livet på vent bare fordi han har møtt deg..

Jeg syns du overanalyserer skikkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg vært på 2 dater med en fyr og jeg syntes det har gått veeldig bra og er en smule betatt.. Pga jobb har vi bare mulighet til å sees i helgene, og jeg som er helt i skyene (allerede....) gikk litt utifra at vi skulle sees i helgen.. og kunne nesten ikke vente! Men igår fortalte han at han har planer i helgen, men at vi kunne sees neste helg der igjen... Kjente jeg ble kjempeskuffa, men viste det ikke for han da. Hvordan hadde dere tolket dette? Vi hadde jo ingen konkret avtale, så jeg har ingen grunn til å være skuffa selvsagt, er bare jeg som tenker at hvis man er veldig interessert så vil man se hverandre så ofte som mulig.. :(

Anonymous poster hash: c68d9...0c7

Jeg også tenker sånn, men jeg er nok enig med Britt B. over her - at det høyst sannsynlig er bare overanalysering... Jeg er også veldig god på det og det er ganske slitsomt.

Jeg er der selv. Skulle få besøk i dag, men så kan han ikke allikevel fordi han må jobbe til langt på natt. Han skulle prøve å komme fra på fredag, men han var ikke sikker da heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye SMSer dere med gutten dere er på dealern med? Vi skriver kort til hverandre, og nesten kun når vi skal treffes.. :/ selvom han sender oppfølgingsspm tilbake hvis jeg sender først. ellers lite.



Anonymous poster hash: 5b20f...98d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sms'er ikke i det hele tatt, da kontakten vi har utenom da vi har møttes har vært på Skype.

Det er hver dag, litt sånn dann og vann utover dagen og kvelden. Som regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke foreslo en annen dag, kan jo du gjøre det? Ikke gi opp :)Anonymous poster hash: 5b20f...98d

Ja, tenkte jeg skulle gjøre det når jeg kommer tilbake igken. Jeg blir bare så skuffa når han avlyser, og hver gang tenker jeg at han ikke vil ha noe mer med meg å gjøre, selv om han ikke har gitt uttrykk for det på andre måter.

Hvor mye SMSer dere med gutten dere er på dealern med? Vi skriver kort til hverandre, og nesten kun når vi skal treffes.. :/ selvom han sender oppfølgingsspm tilbake hvis jeg sender først. ellers lite. Anonymous poster hash: 5b20f...98d

Vi sender ikke mye sms. Jeg sender innimellom, men vil nesten ikke gjøre det mer, fordi han er så dårlig på å svare. Noen ganger svarer han fort, men ofte tar det lang tid. Kanskje til neste dag. Merker at jeg blir veldig usikker på det, og har tatt det opp med han. Vi har snakket mye om det og han forsikrer meg om at det bare er fordi han ikke er avhengig av tlf og ser sjelden på den. Merker at jeg sliter litt med å stole på han fordi jeg har blitt brent før og orker ikke det igjen, men må jo bare prøve. Han sender mld innimellom og vi har ringt hverandre og snakket sånn istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan jeg hadde tolka det? Som at han hadde planer som ble lagt før han møtte deg. Det må være lov å prioritere andre ting også, han kan ikke legge livet på vent bare fordi han har møtt deg..

Jeg syns du overanalyserer skikkelig..

Høres sikkert rart ut, men ble veldig glad for svaret ditt :) føler meg litt lettere nå.. jeg vet at han ikke kan ofre alt for meg, jeg kan jo ikke det for han heller.. vet at jeg overanalyserer kraftig, så er glad noen setter meg litt på plass;)

Anonymous poster hash: c68d9...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også tenker sånn, men jeg er nok enig med Britt B. over her - at det høyst sannsynlig er bare overanalysering... Jeg er også veldig god på det og det er ganske slitsomt.

Jeg er der selv. Skulle få besøk i dag, men så kan han ikke allikevel fordi han må jobbe til langt på natt. Han skulle prøve å komme fra på fredag, men han var ikke sikker da heller...

Ikke sant, skjønner hvordan du har det! Jeg er ille med overanalysering og overtenking på det meste, men godt å høre at jeg ikke er den eneste som tenker sånn:) hva slags jobb har han du dater? Han jeg dater jobber nesten hele døgnet virker det som..:/

Anonymous poster hash: c68d9...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle møte noen igjen, men nå har jeg en date neste uke! Møtte en fyr på fredag og ALT bare stemte. Vanskelig å forklare, men vi hadde så mye å snakke om. Så må jeg finne ut om det var bare ord, eller om han liker meg så godt som han sier. Er allerede betatt! Snakker med han flere ganger om dagen :rodmer:

Og jeg som trodde jeg skulle dø av kjærlighetssorg for ikke lenge siden..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dating ja. Dumpet og kanskje videre? Jeg datet en for lenge siden. På det tidspunktet så tenkte jeg at dette er noen jeg kanskje kan få følelser for, så sa han noe om at han hadde forpliktelsesangst og likte kun datingen. Han fikk skrekk av tanken på å ta hensyn til en mer. Greit, tenkte jeg og trakk meg unna. Nå vil han ses igjen. Han har gjort noen forsøk siste tiden på å ta opp ting igjen og jeg har skjønt at han nok liker meg. Jeg vet bare ikke hva jeg skal tenke om det. Jeg føler meg ikke som hun ene spesielle som kommer til å bryte den angsten hans. Skjoldet mitt er oppe med han nå og jeg kjenner jeg er litt frustert over hele greia!

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten...jeg hadde burdag i går og venget litt på gratulasjon fra daten, noe jeg ikke fikk...er det lov til å si i sms at jeg ble litt skuffa over å ikke få noen gratulasjon, eller blir det needy? Tenkte å isåfall skrive det på en casual, fleipete måte. Han visste jeg hadde bursdag. Sa han skulle kjøpe gave som jeg skulle få når jeg kom hjem igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten...jeg hadde burdag i går og venget litt på gratulasjon fra daten, noe jeg ikke fikk...er det lov til å si i sms at jeg ble litt skuffa over å ikke få noen gratulasjon, eller blir det needy? Tenkte å isåfall skrive det på en casual, fleipete måte. Han visste jeg hadde bursdag. Sa han skulle kjøpe gave som jeg skulle få når jeg kom hjem igjen..

Var det han som var så dårlig på sms og sånt? Isåfall ville jeg ventet til jeg traff han igjen og sett da!

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det han som var så dårlig på sms og sånt? Isåfall ville jeg ventet til jeg traff han igjen og sett da!

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Ja...han sendte mld i stad og tenkte jeg kunne ta det i et svar. Men ja, du har nok rett i at det er best å ta det neste gang vi møtes :) Han er en distre person, så det ligger nok ikke mer i det enn at han glemte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke sant, skjønner hvordan du har det! Jeg er ille med overanalysering og overtenking på det meste, men godt å høre at jeg ikke er den eneste som tenker sånn:) hva slags jobb har han du dater? Han jeg dater jobber nesten hele døgnet virker det som..:/

Anonymous poster hash: c68d9...0c7

Jeg havner alltid i den overanalyseringsfella. Som regel er det ikke nødvendig engang, for vanligvis har jeg en god magefølelse på om det er noe å gå videre på eller ikke. Men, innimellom har jeg problemer med å skille magefølelse fra frykt...

Han jeg dater nå har høysesong på sommeren, så jeg venter bare på høsten og vinteren (også pga den uutholdelige heten) så kan vi kanskje date litt mer da... håper jeg. Hvis alt går som jeg håper. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten...jeg hadde burdag i går og venget litt på gratulasjon fra daten, noe jeg ikke fikk...er det lov til å si i sms at jeg ble litt skuffa over å ikke få noen gratulasjon, eller blir det needy? Tenkte å isåfall skrive det på en casual, fleipete måte. Han visste jeg hadde bursdag. Sa han skulle kjøpe gave som jeg skulle få når jeg kom hjem igjen..

Gratulerer med gårsdagen! :blomst:

Jeg tenker at det kanskje er greit å la være å si noe om bursdagen hvis han ikke spør direkte om hva du gjorde i går eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...han sendte mld i stad og tenkte jeg kunne ta det i et svar. Men ja, du har nok rett i at det er best å ta det neste gang vi møtes :) Han er en distre person, så det ligger nok ikke mer i det enn at han glemte det.

Eller kanskje han er som meg...

Som heller vi gjøre bursdagsbarnet oppmerksom ansikt til ansikt! ;)

Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gårsdagen! :blomst:

Tusen takk! :)

Eller kanskje han er som meg... Som heller vi gjøre bursdagsbarnet oppmerksom ansikt til ansikt! ;)Anonymous poster hash: c8f45...bc0

Ja kanskje det :)

Jeg blir nok bare veldig usikker fordi jeg føler at jeg liker han mer enn han liker meg. Men prøver å holde litt igjen på usikkerheten utad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...