Gå til innhold

Pinlige fyllemeldinger.. Del deres historier! :)


spegel

Anbefalte innlegg

Kl.2 på natta mld :

-Vkn?

Hei! mener du våken? Delvis, hvordan det?

-Kåt?

Jøss! Det var en fuktig ute i kveld skjønner jeg :) Få deg litt vann og ring ******, hun er kanskje begge deler *knis*

Mvh. Svigemor.

:skratte:

Endret av Snipa
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kl.2 på natta mld :

-Vkn?

Hei! mener du våken? Delvis, hvordan det?

-Kåt?

Jøss! Det var en fuktig ute i kveld skjønner jeg :) Få deg litt vann og ring ******, hun er kanskje begge deler *knis*

Mvh. Svigemor.

:skratte:

Må ha vært kleint neste gang du møtte hun ja :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så det er litt dumt at jeg ikke sender noe særlig med pinlige fylle meldinger nå. Blir mest feilstavet og kanskje litt vel ærlig (glad i). Men må følge med, for jammen var det mye morsomt i denne tråden.😂😁😃😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg er full nok til å sende teite meldinger er jeg også så full at ingen skjønner hva jeg skriver. Blir mer jesk ali såpp frrktelog freska ir degg, som jeg faktisk skrev til en fyr. Etter mye tyding tror jeg det skulle stå: jeg er så fryktelig forelska i deg. Men det er en av de mer tydelige meldingene, og det sier kanskje litt, hehe.

Jeg ville ha vært glad for at meldingene var så utydelige. Det hadde vel vært enda flauere om han hadde sett at du hadde skrevet at du er så fryktelig forelska i han?

Anonymous poster hash: d4b50...a6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha vært glad for at meldingene var så utydelige. Det hadde vel vært enda flauere om han hadde sett at du hadde skrevet at du er så fryktelig forelska i han?

Anonymous poster hash: d4b50...a6e

Jeg er glad for det! Er lettet hver gang jeg leser en melding jeg skrev i fylla, nettopp fordi mottakeren aldri vil kunne tyde den ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Må ha vært kleint neste gang du møtte hun ja :fnise:

Dagen dÅrPå, søndagsmiddag....YAY!!! Var nok ikke så kleint som mange tror, for "svigemor" var en veldig sporty og morsom dame sånn sett :) Jeg slapp ikke helt unna heller altså, for jeg måtte spise MANGE alkohol og SMS relaterterte spøker på min bekostning i etterkant...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

Jeg møtte en mann noen ganger da jeg var singel. Hyggelig, men snodig. Vel, tiden gikk, jeg fikk kjæreste og det kom på FB. Da fikk jeg en melding seeeent på natta: " Jasså! Din luremus! Her spanderer jeg vin og greier og byr meg frem. Og takken er at du knuller en annen mann! Jeg spyr og vemmes av slike småborgerlige horer som deg. Takk for meg!!! "

Fem uker senere dukket det opp en lykkelig nygiftstatus fra samme mann. Jada.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte x antall fyllemeldinger til en og samme mann over noen måneder.. Med et lite unnskyld dagen derpå, hver gang. Det endte med at vi hadde sex noen ganger:p



Anonymous poster hash: a825c...4d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en mann noen ganger da jeg var singel. Hyggelig, men snodig. Vel, tiden gikk, jeg fikk kjæreste og det kom på FB. Da fikk jeg en melding seeeent på natta: " Jasså! Din luremus! Her spanderer jeg vin og greier og byr meg frem. Og takken er at du knuller en annen mann! Jeg spyr og vemmes av slike småborgerlige horer som deg. Takk for meg!!! "

Fem uker senere dukket det opp en lykkelig nygiftstatus fra samme mann. Jada.

"Småborgerlige horer"! :fnise: Syns ikke han hørtes så hyggelig ut jeg.. ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så redd for å sende melding til han jeg liker i fylla at jeg bevisst ikke har lagt nummeret hans til i tlflista. Satser på at når jeg er full nok til å ville sende en sms så er jeg ikke i stand til å søke opp nummeret hans på nettet/komme på at det er mulig. :rolleyes:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheel

Husker jeg ringte en jeg såvidt hadde holdt litt på med tidligere. Pratet med både han, og hans daværende dame på tlf... Husker de begge lo av meg og kalte meg stygge ting, mens jeg bare fortsatte.

Kult at jeg i dag virkelig ikke husker hvem dette er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Nei, han viste sitt sanne jeg. :) Og det var vel dette snodige jeg været...

"Småborgerlige horer"! :fnise: Syns ikke han hørtes så hyggelig ut jeg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg våknet en søndag etter en forferdelig fyllekule med en melding fra et ukjent, utenlandsk nummer på telefonen. Alt som stod der var et stedsnavn. Jeg antok at jeg har møtt personen på en uteplass og avtalt å gå på nach sammen, men jeg har ingen minne om det i det hele tatt.

I ettertid har jeg faktisk møtt ham og pratet om det, men selv etter å ha fått gjenfortalt det og sett ansiktet hans kan jeg ikke huske det. Får trøste meg med at jeg er ekstremt sjarmerende, selv når jeg er sveiseblind, for han hadde visst savnet meg den kvelden ;)



Anonymous poster hash: c1d1a...43d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte klissete, romantisk SMS til eksen, som jeg dumpa til fordel for han jeg ble sammen med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender alltid sånne "HVOR ER DUUU?!!?!", "Kom hiiiit!"..

Det verste er egentlig bildene og filmene jeg sender på snapchat. Der får jeg jo aldri vite hva jeg har sendt.

Ikke så kult når du har sendt 1000 ting til han du er interessert i. Da snakker vi fylleangst dagen derpå, ja.



Anonymous poster hash: 23204...a8d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da jeg var 20 bodde jeg i kollektiv. Vi var på fest og jeg ble introdusert for tequila. Trodde ikke jeg var full før jeg plutselig var stupfull og ble sendt hjem. Sendte følgende melding til de jeg bodde med og alle felles venner i tilfelle de jeg bodde med ikke fikk med seg at jeg sendte dem melding "Har glemt nøkkel og mobil. Kan dere komme og låse meg inn?". Våknet da jeg måtte tisse, sjanglet til do og oppdaget at jeg var inni leiligheten. Sendte ny melding til alle sammen "Krisen over. Jeg hadde låst meg inn, men sluknet i gangen. Ikke så lett å se forskjell på innsiden og utsiden. Fant foresten mobilen." Jeg har blitt så ertet for dette!

Anonymous poster hash: 2a80c...790

Haha. Denne var ganske morsom.

Anonymous poster hash: d4b50...a6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tre uker siden var jeg og en venninne ute. Vi pleier å være oppegående og bare lykkelig beruset. Men akuratt den kvelden smalt det skikkelig for begge. Vi bor 5 min fra hverandre, og gikk hjem hver for oss.

Vi hadde visst sendt flere meldinger til hverandre den kvelden.

Jeg: finner ikke mobil og nøkler. Har du dem?

Venninne: nei. Jeg finner ikke kortet og pengene mine!

Jeg: livet suger..

Jeg: jeg kom meg inn! Fant noen andre nøkler..

Venninne: det er så synd på oss.

Jeg: ja

Venninne: ja

Vi hadde alt vi trodde vi hadde mistet i hver vår taske. Og mobilen hadde jeg jo i hendene mine..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker denne tråden. Tror aldri jeg har ledd så mye av noe på KG noen gang. Dere er bare herlige alle sammen! :)

Selv har jeg ikke så mye. Jeg drikker altfor sjelden. Men var ute en tur denne uka og det er grunnen til at jeg har tre avtaler i morra. Jeg blir så oversosial og tekster og lager x-antall avtaler når jeg har drukket. Fikk bestevenninna mi på besøk dagen derpå og snill som hun er fisket hun opp mobilen og høytleste meldingene hun hadde fått av meg:

Meg: - Hvor eeeer du?

Hun: - Hjemme, er med *** og **** :) Du da?

Meg: - Uteeeeeeeee

Hun: - Jasså? I Oslo?

Meg: - Kom til ***** :)

Hun: - kan ikke kveld tror jeg :( kan si fra hvis jeg plutselig blir ledig :)

Meg: - Vi ska drikke sammen denne uka. Jeg lover deg

Hun: - Haha ok! :) Fredag?

Meg: - Hvorfor? Det er ferie! Imorra!

Hun: - Btw angående mandag (gir meg oppdatering på reiseplanen vår på mandag, litt detaljer osv siden vi ska på billferie sammen)

Meg: - Så lenge vi drikker øl før det. Eller vin!

Hun: - Har en avtale i morra dessverre, men jeg er din på fredag! :)

Meg: - Grrrrr...

Hun: - Vi kan møtes på formiddagen imorra? Jeg kan mellom 1 og 5

Meg: - Wow sjekk m7ss opptatt 2014

Meg: - Miss

Meg: - Glad i deg

Ja jeg blir litt i overkant masete og oversosial. Hadde liknende samtaler med 3 andre venninner som heller ikke kunne drikke med meg den dagen. Så da ska jeg visst ut med 4 venninner i morra. Haha! De er gode venninner som heldigvis synet fyllemaset mitt bare er hysterisk morsomt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...