Gå til innhold

Pinlige fyllemeldinger.. Del deres historier! :)


spegel

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger noe å le av etter å ha gjort et pinlig sms stunt i fylla!

Natt til i dag skreiv jeg en utrolig klein og teit melding til han jeg virkelig liker. Vi dater ikke, jeg kjenner han bare litt, og vet vi har en god tone og mye til felles. Ut av dette greide jeg å dra den konklusjonen at han sikkert også liker meg :/ viste seg at jeg tok feil...

Skrev følgende: Guud jeg skulle ønske du var her nå, savner deg veldig og er jo såå lenge siden jeg har sett deg, det er jo så trist uten deg :( :( kyss!!

Han har ikke svart... Tror sikkert at jeg er riv ruskende gal! Så jeg skrev en melding til hvor jeg beklaget alt.

Har ikke svart på den heller.

Damn.

Noen andre som har bæsja på leggen?

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke meldinger lenger her, men snapchat. Glad verken jeg eller de som mottar de, kan se de om igjen dagen etter :fnise:



Anonymous poster hash: 9ecdf...0fe
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, da er vi to TS! :laugh:

Jeg skrev til fyren jeg liker; Hei ***** Du er verdens beste, er skikkelig glad i deg;* Hvor er du i kvleld?? KOM HIT :) Jeg er i ******"

Han svarte aldri. :skratte: Forståelig.



Anonymous poster hash: c6610...5f4
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha godt å se det er flere enn meg. Trodde jeg var den eneste som gjorde slikt...

Har heldigvis klart å styrt meg siste gangene jeg har vært på fylla så har ingen historier å komme med akkurat nå, men stay tuned, det går nok ikke så lenge før det kommer noe :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg trenger noe å le av etter å ha gjort et pinlig sms stunt i fylla!

Natt til i dag skreiv jeg en utrolig klein og teit melding til han jeg virkelig liker. Vi dater ikke, jeg kjenner han bare litt, og vet vi har en god tone og mye til felles. Ut av dette greide jeg å dra den konklusjonen at han sikkert også liker meg :/ viste seg at jeg tok feil...

Skrev følgende: Guud jeg skulle ønske du var her nå, savner deg veldig og er jo såå lenge siden jeg har sett deg, det er jo så trist uten deg :( :( kyss!!

Han har ikke svart... Tror sikkert at jeg er riv ruskende gal! Så jeg skrev en melding til hvor jeg beklaget alt.

Har ikke svart på den heller.

Damn.

Noen andre som har bæsja på leggen?

Haha, huff da :D. Litt tøft var det da, og det er godt å se du kan le litt av det etterpå :).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RompeRusk

Ikke sms, men facebook...

Det var i russetiden, og jeg hadde vært ute. Hadde drukket usaklig mye, og var så helvetessørpejævlig dritings av jeg nesten ikke klarte å stå på beina. Plutselig møttes jeg på en fyr i klassen min, som oppdaget min teite tilstand. Han tilbydde seg å hjelpe meg på bussen hjem, slik at jeg skulle komme trygt hjem. "du kommer deg av bussen nå, romperusk?" -"jadaaa!!" (blitt fortalt i etterkant, slik vi har det på det rene).

Jeg kommer meg av bussen og hjem, legger meg i senga og slapper av. Det var en lang busstur, og den styggeste rusen har lagt seg. Og hva gjør jeg? Jo, jeg setter meg ned og skriver (jeg kødder ikke) en melding like langt som et a4 ark til fyren, hvor jeg forteller hvor fantastisk fin og flott han er som hjelper drita damer til bussen, av jeg er SÅ takknemlig og glad for at vi havnet i samme klasse, av jenta som ender opp med ham er bare så superkjempeheldig osv.

... Jeg har aldri vært SÅ jævlig flau dagen derpå. Han lo heldigvis bare av det :)

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloooo, jeg kan sende sånne meldinger UTEN å være full. Husker jeg spammet en fyr med "MÅ ha deg-meldinger" en periode da jeg var yngre. Sa ting som at jeg hadde lyst å kle av han, og se han naken, ta på han og sånne ting. Herregud. Og jeg mente det faktisk. Han var ti år eldre og heldigvis smigret - for han sa rett ut at han hadde blitt skremt bort for lenge siden om det hadde vært fra en annen. Hadde bare snakket med han én gang på en fest, og da var begge sørpe fulle. Men jeg ble visst forelsket. Stakkars mann. Hehe. Men utrolig nok - vi dater den dag i dag da.... sånn.... flere år etterpå. Jeg tror han ble sjarmert av de pinlige meldingene (LOL!). Jeg har heldigvis blitt litt klokere med årene da. Ville aldri skrevet noe sånt til en fremmed i dag... i hvert fall ikke på sms. Kanskje på snapchat... *kvakk, kvakk*

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å si til en person jeg likte (som hadde kjæreste) at jeg ville ha sex med han og at vi kunne møtes etter han hadde vært hos kjæresten. (Han var selvfølgelig hos kjæresten....)



Anonymous poster hash: 04d0e...3c5
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør den feilen titt og ofte, jeg. Derfor har jeg nå innstilt meg selv til å slette alle sms og meldinger på face før jeg legger meg den kvelden, sånn at jeg slipper å lese de når jeg blir edru. Hjelper mye, for selv om jeg kan huske å ha flørta med en og fått inntrykk av at han flørta tilbake, kan jeg ikke analysere det ordrett dagen etter :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wallet

Istedenfor fyllemeldinger, så har jeg ringt i fylla. Klarte en gang å ringe svigerfaren min 14 ganger på samme dag! Var så totalt dritings som det går ann å bli, og jeg husker ikke en shit. Måtte sjekke tlf-loggen dagen etterpå, og fikk nærmest sjokk der jeg satt. Tror ikke vi hadde noen samtale i det hele tatt, aner ikke.

Lurer på hva han tenkte om meg den kvelden, men han har nok lagt det i glemmeboka. Heldigvis er han en hyggelig fyr, og jeg og kjæresten min er forsatt sammen. :ler:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lyger i fylla. Jeg vet ikke helt hvorfor, men antageligvis fordi jeg vil ha litt oppmerksomhet :fnise:

Skriver til venner at alle på byn har forlatt meg, at jeg har falt å slått meg, at ingen liker meg, at folk har "stjålet" drikken min, at jeg ikke har penger til å gå på byn osv. Rett og slett klage-meldinger!

Men virkeligheten er jo ikke slik. Jeg har det egentlig kjempegøy med de jeg er med!

Og jeg sender ikke en mld, jeg sender gjerne 5-10 til samme person. Skjønner godt at jeg får irriterte meldinger dagen etter av venninner som skulle opp kl 06 for å gå på jobb...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lyger i fylla. Jeg vet ikke helt hvorfor, men antageligvis fordi jeg vil ha litt oppmerksomhet :fnise:

Skriver til venner at alle på byn har forlatt meg, at jeg har falt å slått meg, at ingen liker meg, at folk har "stjålet" drikken min, at jeg ikke har penger til å gå på byn osv. Rett og slett klage-meldinger!

Men virkeligheten er jo ikke slik. Jeg har det egentlig kjempegøy med de jeg er med!

Og jeg sender ikke en mld, jeg sender gjerne 5-10 til samme person. Skjønner godt at jeg får irriterte meldinger dagen etter av venninner som skulle opp kl 06 for å gå på jobb...

Herregud så patetisk.

Anonymous poster hash: bb232...225

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør den feilen titt og ofte, jeg. Derfor har jeg nå innstilt meg selv til å slette alle sms og meldinger på face før jeg legger meg den kvelden, sånn at jeg slipper å lese de når jeg blir edru. Hjelper mye, for selv om jeg kan huske å ha flørta med en og fått inntrykk av at han flørta tilbake, kan jeg ikke analysere det ordrett dagen etter :)

Det samme gjør jeg! Jeg husker stort sett hva meldingene handlet om, men heldigvis ikke hvordan verken han eller jeg har ordlagt meg.

Anonymous poster hash: c1d1a...43d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke fyllemelding, men sovepillemelding.

Typen min sendte "elsker deg :hjerte: " for første gangen på faceboook, etter at jeg hadde lagt meg. Dessverre fikk jeg ikke sove, og tok en(tre) sovepille. Merket rimelig raskt at jeg ble veldig dopa, og fant ut at facebook var en bra ide. Når jeg så elsker deg-meldinga ble jeg tydeligvis veldig glad og svarte noe ala dette "ELSKER DEG OG!!!!!!! :D :D :D :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: " og masse forskjellige hjerter i alle regnbuens farger.

Han må jo ha trodd jeg var helt hysterisk.

Og bittelitt senere på natta, da jeg begynte å bli litt disig presterte jeg å sende noe lignende "de serj på me" "i hkjvite kjolr" "der ska taa me"

Jeg aner ikke hva som skjedde der, kanskje jeg hallusinerte?

Jaja.. Han synes hvertfall det er utrolig vittig med screenshot av de meldingene. :fnise::(



Anonymous poster hash: aa6ed...56f
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så patetisk.

Anonymous poster hash: bb232...225

Jeg er heldigvis klar over det, så jeg prøver å skjerpe meg! Neste gang tror jeg at jeg legger mobilen i jakkelommen og ikke tar med inn i stuen når jeg er på fest.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Jeg har ALT for mange............. Grøsser ved tanken.. Sendte feks et bilde av en våt finger (som jeg hadde dyppet i ØL), og skrev til bildet at "jeg er kåt på deg"......... Dette var til en flørt jeg hadde kjent i ca en uke. .............................. :(Anonymous poster hash: b4133...9ed

Mer, mer!!!

Anonymous poster hash: 95fb0...8f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...