Gå til innhold

Turn i Oslo? 22 år, nybegynner..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!
 

Jeg lurer på om noen vet om noe kurstilbud i turning, for "voksne"  i Oslo?

Har alltid hatt lyst til å begynne med turning da jeg ønsker å bli myk og sterk i kroppen, og tenker at nå burde jeg finne ut av det før det blir for sent.

Jeg trenger å begynne på et nybegynnerkurs, i Oslo. Pris har ingenting å si.

Trening på treningssenter med vekter funker ikke for meg, jeg må gjøre noe som er litt mer gøy.

 

 

Tar imot alle tips!



Anonymous poster hash: bb312...742
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest earlgrey

Følger denne, jeg er også ei jente på 22 år som lenge har villet begynne med turn, klatring og ridning :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet dette er en gammel tråd, men fant dere noen gang ut av dette? @earlgrey, har du begynt på noe?

Anonymkode: ac232...87d

Hoho, nei, ble ikke noe av det :( meldte meg inn i sio athletica istedet, koster 160 kr i måneden og da får man tilgang til svømmehall, klatring osv. :) om du er student er kanskje dette aktuelt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 år er alt for for gammelt til å begynne med turn. Anita Tomulevska var 3 år gammel når hun begynte.

Anonymkode: 6f06e...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

22 år er alt for for gammelt til å begynne med turn. Anita Tomulevska var 3 år gammel når hun begynte.

Anonymkode: 6f06e...6b3

De senere årene har det blitt flere og flere nybegynnergrupper for voksne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 hours ago, AnonymBruker said:

22 år er alt for for gammelt til å begynne med turn. Anita Tomulevska var 3 år gammel når hun begynte.

Anonymkode: 6f06e...6b3

Men hvem har sagt at den jevne person ønsker å bli Anita Tomulevska. Jeg gikk på turning som barn og ungdom, det var gøy, og en fin måte å få fysisk aktivitet, styrke og smidighet på. Man trenger ikke å kjempe i verdenstoppen for å ha nytte av turn. 

Anonymkode: bf49e...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv snublet jeg borti turn da jeg studerte idrett i en alder av 25 år. Jeg er ikke noe motorisk flink og kommer aldri til å bli skikkelig god, men jeg synes det er en superfin form for trening med fokus på en fleksibel og smidig kropp. Jeg kunne gjerne vært med i en turngruppe for nybegynner voksne hvis noe sånt fantes her jeg bor :-)

Anonymkode: 80707...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

en jeg synes det er en superfin form for trening med fokus på en fleksibel og smidig kropp.

Det er alt som betyr noe ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, earlgrey skrev:

Hoho, nei, ble ikke noe av det :( meldte meg inn i sio athletica istedet, koster 160 kr i måneden og da får man tilgang til svømmehall, klatring osv. :) om du er student er kanskje dette aktuelt? :)

Takk for svar :) Jeg er ikke student lenger, og jeg orker ikke tanken på et "vanlig" treningssenter :P Jeg har lyst på noe som er organisert og variert, og så er jeg turninteressert (som tilskuer, altså), så jeg tenkte det hadde vært moro å dyppe lilletåen i idretten selv :)

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

22 år er alt for for gammelt til å begynne med turn. Anita Tomulevska var 3 år gammel når hun begynte.

Anonymkode: 6f06e...6b3

Jeg har ingen tanker om OL, jeg vil bare trene på en morsom måte.

Anonymkode: ac232...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...