Gå til innhold

Skal du ned 10-15 kg? Bli med her!


Gjest Silje1

Anbefalte innlegg

Gjest Silje1

hyyyyl jeg veide meg i morges og veide 77!! HVORFOR går jeg opp og ikke ned?? har spist mye salt mat og slikt hvis dette har noe og si på vekta, føler meg helt vannete om jeg skal kalle det det, men jeg blir så umotivert for dette magefettet!

jeg sykler og går masse turer og passer på mat inntaket men er glad i sjokolade men spiser aldri 100 g om dagen for eks, blir noen ruter kansje!

når jeg legger meg ned så blir magen flat men når jeg reiser meg så buler den ut igjen..gaaaah! må jeg gå på lavkarb for å bli kvitt denne magen!? :vetikke::jolie:

Salt binder vann! Ergo; vann veier noen kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg likte ide om veiing på søndager, så jeg følger den :)

21 juni: 65,1 kg

28 juni: 64,6 kg

 

- 0.5 kg :)

Neste søndag har jeg ikke anledning til å veie meg, men kommer sterkere tilbake søndag om 2 uker :)



Anonymous poster hash: 5b4ea...c12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner jeg offisielt i morgen. Fra nå av skal jeg ha stålkontroll på kostholdet og ikke spise noe snop! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes (vet om norske som har vært på slikt i England). Men hvordan vil det gå når du er hjemme igjen og skal møte hverdagen?

Vet om i Danmark også.

Kjenner ei som dro dit. Hun traff mannen sin der, så det er lite forskjell på før og etter oppholdet ;)

Anonymous poster hash: 5b4ea...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salt binder vann! Ergo; vann veier noen kg :)

Skriv ned ALT du spiser en liten stund? Det hjelper for meg. Kutt ut all annen drikke enn vann (bortsett fra sunne, hjemmelagede smoothies). Kutt ned kaloriene. Jeg har mistet en kg siden tirsdag, har byttet masse måltider i supper, men spiser noen normale måltider med lave kalorier innimellom. Kuttet ut all alkohol, og all sjokolade.....det er bare for en stund :) Gjør du dette, lover jeg resultater. Jeg veide 60 tirsdag morgen, i ettermiddag like under 58.9.   :)

Anonymous poster hash: b4162...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skriv ned ALT du spiser en liten stund? Det hjelper for meg. Kutt ut all annen drikke enn vann (bortsett fra sunne, hjemmelagede smoothies). Kutt ned kaloriene. Jeg har mistet en kg siden tirsdag, har byttet masse måltider i supper, men spiser noen normale måltider med lave kalorier innimellom. Kuttet ut all alkohol, og all sjokolade.....det er bare for en stund :) Gjør du dette, lover jeg resultater. Jeg veide 60 tirsdag morgen, i ettermiddag like under 58.9.   :)

Anonymous poster hash: b4162...0c3

 

jeg brukte lifesum de første ukene og brukte den slavisk, men jeg gikk ikke ned et gram engang på de 3 ukene! utrolig frustrerende, nå spiser jeg bare mindre porsjoner og sykler masse men magefettet er som limt fast! T__T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg brukte lifesum de første ukene og brukte den slavisk, men jeg gikk ikke ned et gram engang på de 3 ukene! utrolig frustrerende, nå spiser jeg bare mindre porsjoner og sykler masse men magefettet er som limt fast! T__T

Ikke gi opp! For meg hjelper det å kutte ut ALL sjokolade, ALL alkohol,ALL snacks. For da greier ingenting å snike seg inn ubemerket. Jeg heller ned på suppe for å oppnå metthetsfølelse. Bruker linser i suppen for at den skal bli mettende, og for å unngå brød. Egg i suppen noen ganger, kyllingbryst noen ganger, fullkornknekkebrød, men ikke mer enn 4. Bønner av og til. Grønne smoothier med gresk yoghurt,banan,spinat, mango,appelsin osv. Prøver å holde meg på så få kalorier som mulig, men uten å være sulten. Det funker. Resultatene er motiverende....og det er jo bare for at jeg skal drikke rødvinen min med god samvittighet igjen snart :) Har tenkt å ta av minst 4 kg til, helst 8.

Anonymous poster hash: b4162...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjedeligste med dette, er å sitte og pirke i en tallerken kokt fisk, mens mannen nyter en saftig Pizzabakeren-pizza!

Den eneste som var fornøyd, var katten....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Jeg er med!
165cm og ca. 65 kg (sist jeg veide meg, par uker siden). 
Vil ned til 55 - 57

Begynte for ca. en måned siden, og gikk ned to kilo, men det gikk litt skeis etter en tur til utlandet, en helg med festing før jeg flyttet fra byen og bursdager osv, men nå er nesten alt sånt over og jeg har helt til september på å virkelig fokusere på dette her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med! 167 og ca 68 kg, vil ned til 58-60. Tenker å bruke myfitnesspal, trene 30 day shred noen dager i uken, øke hverdagsaktivitet, jogge litt og kutte ned på godteri o.l. Spiser ok i hverdagen, men i helgene mister jeg alle hemninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med. 31 år. 160 cm og 66 kg. Trives virkelig ikke med så mye fett rundt midjen

Anonymous poster hash: d22bf...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere?

Jeg er snaaart nede i 77 kg, men den ene kiloen sitter jaggu godt! Veide 78,2 i dag morges, så jeg satser på å være nede i 77 i morgen tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silje1

Hvordan går det med dere?

Jeg er snaaart nede i 77 kg, men den ene kiloen sitter jaggu godt! Veide 78,2 i dag morges, så jeg satser på å være nede i 77 i morgen tidlig!

Det går greit her! Hadde litt ostepop etter jobb disse dagene🙊 men velta har gått 200 gr ned enn så lenge☺️

Har trent en gang denne uka, får ikke trent før fredag igjen, skal da trene lørdag også og muligens søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte må jeg jogge for å gå ned i vekt 3 hvor lenge? Har nesten ikke tid til trening, men jeg er super motivert

Anonymous poster hash: d22bf...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går greit her! Hadde litt ostepop etter jobb disse dagene🙊 men velta har gått 200 gr ned enn så lenge☺️

Har trent en gang denne uka, får ikke trent før fredag igjen, skal da trene lørdag også og muligens søndag :)

Åh ostepop.. My guilty pleasure no. 1!

Men allikevel, Flinkis! :D jeg kontrollveide meg en gang til og var på 78,0! Så da når jeg 77 i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oii, for et vennlig forum ^^ 

Er 29 år, 166 cm i høyde, veier 66 kg. Litt for mye for min alder og høyde. Vil gjerne se om jeg rekker å bli kvitt 10 kg snart, det er jo sommeren i gang!

Har noen prøvd det preparatet som het grønn kaffe eller no?  Er det noe bra? Har lyst til å prøve, de lover mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii, for et vennlig forum ^^

Er 29 år, 166 cm i høyde, veier 66 kg. Litt for mye for min alder og høyde. Vil gjerne se om jeg rekker å bli kvitt 10 kg snart, det er jo sommeren i gang!

Har noen prøvd det preparatet som het grønn kaffe eller no? Er det noe bra? Har lyst til å prøve, de lover mye...

Har ikke hørt om det, er det samme som "Coffee Slender" som sunkost selger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke det samme. grønn kaffe har en del med kaffe bønner å gjøre. Vil prøve det, har kjøpt allerede for 2 mndr. de skal ikke virke med en gan, sa de. men effekter blir langvarige vil nok se. Skal gi beskjed her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...